Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Tere, probleem järgmine mootor puterdab ja ei lähe nii kiiresti pöörde nagu peaks. Kõige kahtlasem veel see, et kui neljanda silindri juhe tõmmata coil packi tagant ära, siis hääl nagu natuke muutuks, aga, kui juhet hoida Coil packi lähedal pesa läheduses siis ei ole sädeme särinat ja ei ole sädet näha. Teistel küünlajuhtmetel kõigil on. Samas aga kui küünla otsast neljanda silindri sädet vaadata, siis on säde olemas. Põhi jama ongi selles, et mootor plödiseb täpselt selline tunne nagu üks silinder ei oleks taga? Mia targad arvavad?
Rasmus
Rasmus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Mõõda coilpacki kõrgepingeklemmide omavahelised takistused ära (ülemise ja alumise vahel kuna need on paaridena kokku ühendatud), igal paaril peaks olema umbestäpselt mingi 3...4 Koomi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Eestpoolt paaridena mõõdetud:
1 paar 3,83 Oomi
2 paar 3,85 Oomi
3 paar 3,88 Oomi
1 paar 3,83 Oomi
2 paar 3,85 Oomi
3 paar 3,88 Oomi
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Kas küünal ei või vigane olla - näit. vabas õhus annab sädet aga silindris surve all hakkab streikima? Tõsta prooviks küünlad ringi - vaata kas viga kolib ka ringi. Vaata kas coilpack on ilma pragudeta, pihusta töötava mootori korral talle vett peale ja kontrolli kas mootor töös on täheldada mingeid muutusi. Võid mõõta ära ka juhtmete takistused, kas otsad on puhtad ja oksiidivabad. Juhtmeid eriti ringi tõsta ei anna - erinevad pikkused aga prooviks võid selle 4. juhtme mõnega asendada kui ulatub ja vaadata kas viga kolib samuti üle.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Proovisin teist küünalt aga ei midagi, sammuti proovisin teist juhet, aga ei midagi. Küünlad on muidu tutikad. Hetkel ikka selline kahtlane tunne et see coil pack võib jebida.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Miks küll inimesed oma asukohta kirja ei pane. Kunagi nägin vist seda passatit Põlvas. Saaksin surve ära mõõta ja prooviks coilpacki vahetada.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Nii täna sai siis VR6-te diagnoositud ja neid vigu seal kahe käe sõrmedel kokku ei lugenud, aga noh õnneks enamik vead sai ära kustutada, alles jäi mootori poolele vaid üks viga.

Targad VW mehed, tundub mingi tähtis andur, aga mis see täpsemalt on? Kas see võib põhjustada mootori puterdamist ja jõuetust?

Targad VW mehed, tundub mingi tähtis andur, aga mis see täpsemalt on? Kas see võib põhjustada mootori puterdamist ja jõuetust?

- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Vända andur näitab viga kui mootor ei tööta, see on ok. Kui see andur päriselt vigane oleks, siis su auto ei lähekski käima.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
See auto veel ei näita kõrgepinge vigu silindri kaupa. Lisaks veel, et eeldan selle veakoodi puhul seisva mootoriga testi. Kindlasti tuleks surved mootoris äramõõta.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Võtsin väntvõllianduri küljest ja puhastasin ära, korra hakka päris ilusti käima, samas puhastasin ka nuka oma ära, ei muutunud midagi, mõlemad andurid oli kõrbenud õli kihi all
Re: Vr6 2.8 128kw mootor puterdab
Jõudsin järgmise kahtlase tundemärgini. Käimise peal nuka anduri pistik tagant võtta ei muutu mitte midagi, käib samamoodi edasi? Nuka andur asub ju süütepooli peal? Multimeetriga peaks saama andureid kuidagi mõõta ka? Kuidas see täpsemalt käib?