B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure
Nimelt siis auto lõunamaalt pärit ja vaja aku ära vahetada. Kas keegi oskab öelda selle auto jaoks normaalse vahetuse. Kas peab lisa toite panema, et mingid seadistused kaovad kui vana lahti ühendada? Kas tuleb uus aku ka autole sisse programmeerida (nagu uutel audidel) muidu hakkab jamama. Või võib lihtsalt vahetada üks maha ja teine peale ja toimib? Autol ka Start/stop režiim mida ei kasuta. Andke nõu.
- Mindfreak
- Huviline
- Postitusi: 741
- Liitunud: 12 Juul 2008, 14:59
- Auto: Passat
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
B7 Passat 2.0 TDi 125 kw akuvahetuse mure
Kui uus aku erineb näitajatelt vanast, siis vajab ka kodeerimist. Ükski "seadistus" ära ei kao - ainult kell ja trip kompuuter lähevad nulli.
Tõenäoliselt viskab põlema ka ESP tule - kustutamiseks piisab mõnikümmend meetrit otse sõitmisest.
Tõenäoliselt viskab põlema ka ESP tule - kustutamiseks piisab mõnikümmend meetrit otse sõitmisest.
Aitan VW/Audi/Skoda/Seat diagnostika ja lisavarustuse lisamisega - originaal Ross-Tech HEX-V2 + VAG CAN PRO (VCP) diagnostikakaabel.. Kirjuta murest ja leiame lahenduse!
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis
Võta ühendust Le VW Freaks facebookis