B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Tere.
Autoks B7 2012 Passat 1.4 cng.
Lähipäevil saan teha ka diagnostika, kuid ehk on siinsel rahval mõtteid potensiaalse vea kohta või nippe teatud vigade välistamiseks.
Külmalt (bensiini pealt) käivitub väga pikalt, 10+sek.
Bensiini pealt käies tahab välja surra (mitte ühe korra, vaid mitu korda kuniks gaasi peale ümber lülitab). Ei puterda vms, aga lihtsalt sureb välja vahel kui veel bensiini peal töötab. Sõidu ajal on paar korda olnud ka tunda, kuidas jätab vahele- tühikäigul oleks samal hetkel auto välja surnud.
Bensiini peal käies on tugev kütuse/heitgaasi hais salongis.
Aku vea välistaks kuna aku on võrdlemisi uus ning starter käib ringi kiiresti.
Gaasi pealt käib ja käivitub õigesti.
Mis arvate, mis võiks probleemiks olla?
Tänud
Meelis
Autoks B7 2012 Passat 1.4 cng.
Lähipäevil saan teha ka diagnostika, kuid ehk on siinsel rahval mõtteid potensiaalse vea kohta või nippe teatud vigade välistamiseks.
Külmalt (bensiini pealt) käivitub väga pikalt, 10+sek.
Bensiini pealt käies tahab välja surra (mitte ühe korra, vaid mitu korda kuniks gaasi peale ümber lülitab). Ei puterda vms, aga lihtsalt sureb välja vahel kui veel bensiini peal töötab. Sõidu ajal on paar korda olnud ka tunda, kuidas jätab vahele- tühikäigul oleks samal hetkel auto välja surnud.
Bensiini peal käies on tugev kütuse/heitgaasi hais salongis.
Aku vea välistaks kuna aku on võrdlemisi uus ning starter käib ringi kiiresti.
Gaasi pealt käib ja käivitub õigesti.
Mis arvate, mis võiks probleemiks olla?
Tänud
Meelis
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Kinni jäänud bensiinipihustid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Kas aitaks ainult vahetus või oleks mõeldav preventiivne lähenemine näit. mõne kütuselisandi/injector cleaner abil?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Tere.
Diagnostika näitab:
001089 EVAP emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow
Temperature (mootori temp) 85 kraadi
Aboslute Pressure 1010.0 mbar
Voltage 14.732V
001092 EVAP Purge Control Valve (N80)
P0444 - 000 - Circuit Open - Intermittent
Temperature (mootori temp) 0 kraadi
Absolute Pressure 990.0 mbar
Voltage 10.033V
013136 Fuel Trim (Nat.Gas Operation) Range 1
P3350 - 000 - too lean - MIL ON
Temperature (mootori temp) 84 kraadi
Absolute Pressure 990.0 mbar
Voltage 14.478 V
Kas viga võib olla gaasipihustite O-ringides?
Soojalt töötab ja käivitub hästi. Probleemid on külmana.
Kuna gaasipaagid on täis, siis ei oska praegu öelda, kas probleem on külmana töötades või bensiini peal töötades (mootori soojenedes lülitab automaatselt gaasi peale ju). Kuskil 5 päeva tagasi töötas bensiini pealt soojana veel muretult seega ehk polegi probleem seotud otseselt bensiini pealt töötamisega.
Tänud kaasamõtlemise eest.
Meelis
Diagnostika näitab:
001089 EVAP emission Control Sys
P0441 - 000 - Incorrect Flow
Temperature (mootori temp) 85 kraadi
Aboslute Pressure 1010.0 mbar
Voltage 14.732V
001092 EVAP Purge Control Valve (N80)
P0444 - 000 - Circuit Open - Intermittent
Temperature (mootori temp) 0 kraadi
Absolute Pressure 990.0 mbar
Voltage 10.033V
013136 Fuel Trim (Nat.Gas Operation) Range 1
P3350 - 000 - too lean - MIL ON
Temperature (mootori temp) 84 kraadi
Absolute Pressure 990.0 mbar
Voltage 14.478 V
Kas viga võib olla gaasipihustite O-ringides?
Soojalt töötab ja käivitub hästi. Probleemid on külmana.
Kuna gaasipaagid on täis, siis ei oska praegu öelda, kas probleem on külmana töötades või bensiini peal töötades (mootori soojenedes lülitab automaatselt gaasi peale ju). Kuskil 5 päeva tagasi töötas bensiini pealt soojana veel muretult seega ehk polegi probleem seotud otseselt bensiini pealt töötamisega.
Tänud kaasamõtlemise eest.
Meelis
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 12 Apr 2017, 09:53
- Auto: efofuel, touran, 2,0
- Asukoht:
- Tänatud: 3 korda
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Oled veale jälile saanud? Vaatan, et mootori temp on 0 kraadi,kas mitte sellel mootoril - 15 peal hakkab bensu peal tööle? Et siit saab juba järeldada, mis süsteemi vaadata. Muideks minu autol displeil näitab enne käivitamist ära, et mille pealt käivitatakse. Praeguse sinu jutu järgi ei saagi aru, mille pealt sul hommiku sõiduk käivitub, edu.
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Tere.
Avastasin, et ma ei ole vastanud, mis probleemi lahendas.
Bensiini kõrgsurvepumba vahetus lahendas kõik vead. Ostsin selle UK ebay-st, Hiina päritoluga tundmatu tootja pump. Tarne nädal aega umbes, maksis 100 euro kanti koos transpordiga. Umbes 5000km pärast tulid jälle samad probleemid ja sain garantii korras uue pumba, mis on nüüd 65k km peal olnud. Kes huvitub, siis seda saab ise vahetada kergelt, ajakulu umbes 1-2h.
Kirjutan siia ka teisest veast, mis teeb kellegi elu ehk lihtsamaks ja remondi odavamaks.
Passat B7, 1.4 TSI Ecofuel, läbisõit üle 550 000km.
Ülevaatusel HC kõrge, töötab gaasiga. Lubatud 100ppm, mõõdetud tühijäigul 330ppm, pööretel 142ppm.
Bensiini pealt töötades CO kõrge, lubatud 0.2, mõõdetud 0.37%vol.
Viisin auto Gazneti, kus hakati järjest juppe vahetama ja gaase mõõtma.
4x uued süütepoolid ja küünlad > tühikäigul 209ppm, pööretel 83ppm (gaasi pealt töötades).
4x uued gaasipihustid > sisuliselt midagi ei muutunud
Seejärel vaadati katalüsaatorit ning tuli välja, et kärg on pragunenud ning vajab seega vahetust. Seega küünalde, süütepoolide vahetus tegi olukorda paremaks. Gaasipihustite ei aidanud.
Süütepoolidel ja küünaldel olid silmnähtavad veekahjustuse (rooste)jäljed.
Gazneti arve koos allahndlusega 900 eurot. Katalüsaatori hinnaks öeldi 1100 eurot.
Meelis
Avastasin, et ma ei ole vastanud, mis probleemi lahendas.
Bensiini kõrgsurvepumba vahetus lahendas kõik vead. Ostsin selle UK ebay-st, Hiina päritoluga tundmatu tootja pump. Tarne nädal aega umbes, maksis 100 euro kanti koos transpordiga. Umbes 5000km pärast tulid jälle samad probleemid ja sain garantii korras uue pumba, mis on nüüd 65k km peal olnud. Kes huvitub, siis seda saab ise vahetada kergelt, ajakulu umbes 1-2h.
Kirjutan siia ka teisest veast, mis teeb kellegi elu ehk lihtsamaks ja remondi odavamaks.
Passat B7, 1.4 TSI Ecofuel, läbisõit üle 550 000km.
Ülevaatusel HC kõrge, töötab gaasiga. Lubatud 100ppm, mõõdetud tühijäigul 330ppm, pööretel 142ppm.
Bensiini pealt töötades CO kõrge, lubatud 0.2, mõõdetud 0.37%vol.
Viisin auto Gazneti, kus hakati järjest juppe vahetama ja gaase mõõtma.
4x uued süütepoolid ja küünlad > tühikäigul 209ppm, pööretel 83ppm (gaasi pealt töötades).
4x uued gaasipihustid > sisuliselt midagi ei muutunud
Seejärel vaadati katalüsaatorit ning tuli välja, et kärg on pragunenud ning vajab seega vahetust. Seega küünalde, süütepoolide vahetus tegi olukorda paremaks. Gaasipihustite ei aidanud.
Süütepoolidel ja küünaldel olid silmnähtavad veekahjustuse (rooste)jäljed.
Gazneti arve koos allahndlusega 900 eurot. Katalüsaatori hinnaks öeldi 1100 eurot.
Meelis
Viimati muutis meelisn, 26 Nov 2020, 16:06, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passat cng. Külmalt pikk käivitus, kütusehais salongis, sureb välja
Originaal Katalüsaator küsi endale sest maksab omajagu raha õiges kokkuostus. Kuni 300 eurot olen kuulnud erinevate kattide kohta. 

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!