Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Tervist.
Probleem selles et 2küünalt vajavad ilmselt vahetust. Need samad 2 küünalt on suht kinni ommadega.
Kuidas oleks asjale kõige targem läheneda. Kas mootor soojaks sõita ja peale paari minutilist jahtumist proovida või täiesti külma mootoriga?
Masinaks passat b5.5 1.9 74kw.
Probleem selles et 2küünalt vajavad ilmselt vahetust. Need samad 2 küünalt on suht kinni ommadega.
Kuidas oleks asjale kõige targem läheneda. Kas mootor soojaks sõita ja peale paari minutilist jahtumist proovida või täiesti külma mootoriga?
Masinaks passat b5.5 1.9 74kw.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
olen aru saanud, et sooja mootoriga peaks vast parem olema jah. Samas ise olen küll mitmeid vahetanud nii nagu see auto garaazis on. Eks muidugi olen neid ka sügisel teinud, mitte suurte külmadega.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Eelmine omanik on 2 küünalt ära vahetanud ja need tulid ilusti lahti. Ju olid teised 2 juba tema ajal kinni. Või tasuks üldse kuskile töökotta pöörduda, tõenäosus puruks keerata üsna suur.
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Eelnevalt võiks leotada,Vürthil on selleks otstarbeks spetsiaalne vahend.Muidugi keeramise tunnetus peab käe sees olema palju võib keerata.Uute paigaldusel kasutada keraamilist määret.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Mida sa seal leotad. Leotada ei anna. Läheb puruks siis on paha. Mootor kuumaks ja siis proovi. Ära jahtuda lase. Mootor lase ikka mõnuga kuumaks. Siis suurem võimalus nad kätte saada. Endal sain vahetatud vaid kolm, neljas käis välja puurimises.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Töötamise ajal olen ka kinni jäänud küünlaid liikuma pannud. Võimalikult kuumaks ajada jah. Võib proovida leotada ka muidugi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Tiit vahest avalikustad mis imeriist see suruõhuga küünalde mahakeeraja on? Mul kogemusi ainult nurgataguste töökodadega...
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Samahästi võiks piiratud Nm käristifunktsiooniga drelli kasutada.
Kui küünal on kinni, siis on ta kinni. On kogemus Bardahl ainega, eks ta väljaulatuva osa lahustab, kuid kui kinni on koonus ja koonuseni ulatuv osa, siis see aine ei ulatu ju sinnani.
Sellisel juhul aitab edasi-tagasi proovimine ja kui see ei päädi, siis väljapuurimine.
Kui küünal on kinni, siis on ta kinni. On kogemus Bardahl ainega, eks ta väljaulatuva osa lahustab, kuid kui kinni on koonus ja koonuseni ulatuv osa, siis see aine ei ulatu ju sinnani.
Sellisel juhul aitab edasi-tagasi proovimine ja kui see ei päädi, siis väljapuurimine.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Siit teemast koorub välja üks suur "tarkus": Vahetage alati kõik küünlad korraga.
Kui vahetad nt 4tk ja 3 aasta pärast sureb kaks neist ära, siis mis mõte on hakata riskima ja jätta 2 vahetamata (neil kõigil on ju sama kilometraaž läbitud). Mõistagi kui ei plaani autot üle paari aasta omada, siis võid järgmisele omanikule sellise s**a kokku keeta küll... Ega keegi kaebama ei tule.
Ise vahetasin enda masinal profülaktika mõttes enne talve kõik küünlad - olid 3a vanad ja töötasid, aga eks uued on alati paremad (lahti keerata oli väga lihtne, nõks ja oligi väljas). Teada on ju see, et isegi kui küünal katki ei ole, siis aja möödudes tema omadused halvenevad. Aga eks kõik taandub jällegi sellele, et kes on omanik ja kui palju ta auto peale mõtleb. Uute autode omanikel on ses mõttes lihtsam - neile antakse reeglina armatuuris märku, kui miski saba andnud.
Kui vahetad nt 4tk ja 3 aasta pärast sureb kaks neist ära, siis mis mõte on hakata riskima ja jätta 2 vahetamata (neil kõigil on ju sama kilometraaž läbitud). Mõistagi kui ei plaani autot üle paari aasta omada, siis võid järgmisele omanikule sellise s**a kokku keeta küll... Ega keegi kaebama ei tule.
Ise vahetasin enda masinal profülaktika mõttes enne talve kõik küünlad - olid 3a vanad ja töötasid, aga eks uued on alati paremad (lahti keerata oli väga lihtne, nõks ja oligi väljas). Teada on ju see, et isegi kui küünal katki ei ole, siis aja möödudes tema omadused halvenevad. Aga eks kõik taandub jällegi sellele, et kes on omanik ja kui palju ta auto peale mõtleb. Uute autode omanikel on ses mõttes lihtsam - neile antakse reeglina armatuuris märku, kui miski saba andnud.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Kusjuures ma esimest korda seda ühes nurgataguses töökojas nägingi. Põhimõtteliselt on see nagu pneuma mutivõti ikka, a selline jõhkra moobilfõuni vibraga

[BBvideo=560,315]https://youtu.be/IVbOF7ejlEk[/BBvideo]
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Tegelt läheb ikka aga umbes nädal kulub aega- mida pole kunagiR36 kirjutas: ↑17 Veebr 2018, 17:42 Samahästi võiks piiratud Nm käristifunktsiooniga drelli kasutada.
Kui küünal on kinni, siis on ta kinni. On kogemus Bardahl ainega, eks ta väljaulatuva osa lahustab, kuid kui kinni on koonus ja koonuseni ulatuv osa, siis see aine ei ulatu ju sinnani.
Sellisel juhul aitab edasi-tagasi proovimine ja kui see ei päädi, siis väljapuurimine.

Eelsüüteküünalde mahakeeramine
Õnnestist töökaaslasega küünlad tervelt kätte saada. Töökaaslase lähenemine oli: mootor oli tööle jõudes ilusti soojaks sõidetud, 9mm padruniga kerge "kõks" pähe, meelitas küünalt kinnimale kuni käis "nõks" ja edasi oli väljakeeramine ning käes nad olidki.