Tere kõigile
Kas keegi oskab öelda põhjust miks Caddy 1.8 70 kw kommutaator kolmandat korda juba rikki läheb. Kogu pull algas, kui aastaid seisnud auto sai käima meelitatud, liigutasin veidi, siis jätsin seisma. Järgmisel korral auto enam ei käivitanud. Kiire diagnoos: säde puudub. Hakkasin järjest minema, süütepool toimib, halliandur vahetatud, rootor ja kaas vahetatud, süüteluku põhi vahetatud, aga kibin ikka puudus. Viimase asjana vahetasin kommutaatori ja voila auto käis. Umbes täpselt 2 korda sain veel auto käima ja täpselt sama pull, säde puudub. Kuna 12 evroga sai kommutaator soetatud mõtlesin, et äkki lihtsalt tehase praak. Tellisin uue, 2 või 3 korda käivitus ja nüüd jälle sama seis.
Minul on hetkel mõistus kinni, äkki keegi teab, mis probleem võib olla.
Caddy mk1 kommutaator.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Caddy mk1 kommutaator.
Loogiliselt võttes tuleks kogu kõrgepinge teema üle vaadata, küünaldest poolini. VBolla need uued vuffel kommutaatorid ei kesta enam nagu originaalid ka.
-
- Huviline
- Postitusi: 49
- Liitunud: 15 Nov 2009, 16:09
- Auto: golf3 vr6, , golf 4 VR5, D2 A8 , B5 A4q
- Asukoht: Eesti-Valga
- Tänatud: 4 korda
Caddy mk1 kommutaator.
Vaata kõik juhtmed+ küünlad üle, tundub, et kuskil on mingi lühis või kehv kontakt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Caddy mk1 kommutaator.
Tavaliselt puudulik massiühendus võib tekitada anomaaliaid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Caddy mk1 kommutaator.
Generaatorist väljuvat pinget pööretel üle 2000p/m oled mõõtnud? Tühipööretel vähemalt 13,8V ?
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
Caddy mk1 kommutaator.
Üldiselt küünlad ja küünlajuhtmed on vahetatud. Kommutaatori kaablid sh mass(uuesti otsastatud) sai ka korralikult üle testitud. Süütepooli võtan veel luubi alla. Generaatori sain ka toimima ja laadima enne seda muud jama. Küll ei ole 2000 p/m + juures pinget mõõtnud , tühikäigul oli üle 13 V täpselt ei mäleta.