Tere jõudu
Plaanin saabuvate soojade ilmadega natuke heli järgi aidata.
Plaan alustada esimestest ustest. Tahaks vahetada kõlarid ja lisada helisummutus ja helisisoll.
Küsimus oleks kas makist kõlariteni kulgev juhtmestik on piisav, et toita ära 100-150W RMS componendid?
Ma tahan ehitada nii, et originaaljuhtmesikku katki ei lõika, selleks on turult saada kõik vajalikud adapterid. Ma vean makist kõlari pistikust high outputid võimendisse ja sealt maki taha tagasi, et ühendada originaal kõlarijuhtmetega.
Passat B7 uksekõlari juhtmestik
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B7 uksekõlari juhtmestik
Ise soovitaks pigem kaaluda makile lähemale HiLo konverterit ja korralikku signaalikaablit.
Makist kõlariteni kaabeldus elab selle 150W üle küll.
Makist kõlariteni kaabeldus elab selle 150W üle küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 58
- Liitunud: 01 Juun 2012, 14:01
- Auto: Volkswagen PASSAT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B7 uksekõlari juhtmestik
Nõus, ilmselt kolin RCD330G makile üle. Hetkel RNS510 kõvakettaga.
RCD330G on nö 1din makk, saan HiLo konverteri põhimõtteliselt maki külge panna ja sealt edasi juba RCA-dega võimendisse minna.
Võimendid tahaksin esimeste istete alla panna. 1 võim compide jaoks ja teine võim bassika jaoks. Pagassi viiksin ainult kõlarijuhtmed. Kas see on talutav mõte?
RCD330G on nö 1din makk, saan HiLo konverteri põhimõtteliselt maki külge panna ja sealt edasi juba RCA-dega võimendisse minna.
Võimendid tahaksin esimeste istete alla panna. 1 võim compide jaoks ja teine võim bassika jaoks. Pagassi viiksin ainult kõlarijuhtmed. Kas see on talutav mõte?
Tere!
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat B7 uksekõlari juhtmestik
Istme alla pannes mina mõtleks sellele, et kui suvel puhub vent jahedamat õhku, siis talveperioodil on ikkagi küte järgi ja kui võim peaks töötama oma võimete piiril siis igasugune lisasoojus ei ole just boonuseks. Eriti kui juhtub et võimendi tuleb sillata.
Teine asi, millele tähelepanu pöörata, nii HiLo konverter kui ka võimendid tahavad sisselülitamiseks ka midagi saada. Ehk tuleks leida koht, kuhu maki sisselülitamisel toide peale tuleb. On muidugi ka võimendid mis tunnevad Hi sisendist juba lülitushetke ära.
Teine asi, millele tähelepanu pöörata, nii HiLo konverter kui ka võimendid tahavad sisselülitamiseks ka midagi saada. Ehk tuleks leida koht, kuhu maki sisselülitamisel toide peale tuleb. On muidugi ka võimendid mis tunnevad Hi sisendist juba lülitushetke ära.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2158
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Passat B7 uksekõlari juhtmestik
Vaevalt jalgadele puhutav soojus võimendit negatiivselt mõjutaks - tehasevõimendi samamoodi juhiistme all. Kui konkreetsel masinal tehasevõimendit pole, siis raadio tagant lähevad iga ukse poole 1,5mm2 kõlarijuhtmed.
Kui on kindel soov paigutada võimendid esiistmete alla, siis kindlasti võta paigalduseks istmed välja. Vastasel juhul on suurte kätega väga jama juhtmeid põrandavaiba alt läbi vedada istme alla.
Kui on kindel soov paigutada võimendid esiistmete alla, siis kindlasti võta paigalduseks istmed välja. Vastasel juhul on suurte kätega väga jama juhtmeid põrandavaiba alt läbi vedada istme alla.