Küsimus siis järgmine - mis tootja detaile olete ostnud/soovitate, et istuksid enam-vähem okeilt?
http://www.prasco.net/en/Car%20models/v ... re%20parts selle ettevõtte toodetega kellelgi ka kogemusi on?
Tänud,
K.
Golf 3 keredetailid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Golf 3 keredetailid
Mingite hiinakate külgearetamise asemel soovitaks osta kasut. originaalosad - autosid mida lammutatakse veel jagub ning hinnad on sümboolsed. Lisaks pääsed nii mõnestki eeltööst mis tehase detailil on ikka tasemel tehtud võrreldes järelturu uute osadega mida on vaja hakata uuesti kruntima. Kui siiski vaja uusi osi soovitaks Klokkerholmi asju mis istuvad külge päris hästi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Golf 3 keredetailid
Võib-olla pole piisavalt uurinud, aga näiteks esitiibu on juba kole raske leida kohati. Autolammutused ütlevad, et neil on ainult auklikud ja ega veel väga kobedaid tükke inimestel pole ka näinud, eriti sellises värvis nagu mul neid vaja oleks.
Veider küsimus veel: kas keegi teab kus on esitiibadel tehase märgis? Ma mingisugused tiivad sain mis on õiget värvi aga pole alt ideaalsed. Müüakse mingeid paranduskomplekte ka, mõtlesin, et kui originaalid on siis on mõistlik ehk parandada, vastasel juhul ostaks uued lihtsalt.
Veider küsimus veel: kas keegi teab kus on esitiibadel tehase märgis? Ma mingisugused tiivad sain mis on õiget värvi aga pole alt ideaalsed. Müüakse mingeid paranduskomplekte ka, mõtlesin, et kui originaalid on siis on mõistlik ehk parandada, vastasel juhul ostaks uued lihtsalt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Golf 3 keredetailid
Parandamisel pole suurt mõtet, osta parem Klokkerholmi uued. Orig. tiibadel peaks üleval poldiaukude plekil ühes otsas olema VW-Audi stantsitud märk kui õigesti mäletan.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 05 Mai 2018, 21:41
- Asukoht:
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Golf 3 keredetailid
Oman ühte paari originaal tehase esitiibasid, mis on muidugi nii mädad et oleks pidanud juba 10 aastat tagasi kaalule jõudma.
Kuidas tunda ära originaal tiivad?
Originaal tiivad on tehases kinnitatud kere külge kere hermeetikuga, ehk ülemise serva ja kere vahel poltidega paralleelselt jookseb silikooni triip. Tiiva eemaldamiseks lõigatakse see noaga läbi ning sellest jääb kindlasti vähemalt jälg tiiva peale.
Teiseks on originaal tiivad seest poolt kaetud paksu vaha kihiga, nagu ka mujal kere pealt näha võib.
Rääkides VW tähistusest, siis mina seda leidnud pole. Tavaliselt on sellised märgistused tiiva ülemisel serval mis jääb kapoti alla, poldi aukude juures. Nendel originaal tiibadel seal ühegi sisse pressitud märki või kirja ei ole. Tiivad on ka originaal värvi all.
Seega otsi tiiva tagaküljelt lõigatud silikooni ning kere vaha. Uutel tiibadel tavaliselt taha poole vaha ei lasta ning ka hermeetikut ei kasutata paigaldamisel, paremal juhul on maaler tagumise külje vähemalt kruntinud, värvinud või lakkinud.
Kuidas tunda ära originaal tiivad?
Originaal tiivad on tehases kinnitatud kere külge kere hermeetikuga, ehk ülemise serva ja kere vahel poltidega paralleelselt jookseb silikooni triip. Tiiva eemaldamiseks lõigatakse see noaga läbi ning sellest jääb kindlasti vähemalt jälg tiiva peale.
Teiseks on originaal tiivad seest poolt kaetud paksu vaha kihiga, nagu ka mujal kere pealt näha võib.
Rääkides VW tähistusest, siis mina seda leidnud pole. Tavaliselt on sellised märgistused tiiva ülemisel serval mis jääb kapoti alla, poldi aukude juures. Nendel originaal tiibadel seal ühegi sisse pressitud märki või kirja ei ole. Tiivad on ka originaal värvi all.
Seega otsi tiiva tagaküljelt lõigatud silikooni ning kere vaha. Uutel tiibadel tavaliselt taha poole vaha ei lasta ning ka hermeetikut ei kasutata paigaldamisel, paremal juhul on maaler tagumise külje vähemalt kruntinud, värvinud või lakkinud.