2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Tere. Suht mootori-/käigukastivõhik küsib järgnevat:
käisin täna B6 universaaliga (läbisõit ~170 tuh km, kontrollitud Eesti ajalugu) proovisõitu tegemas, linn + Tartu mnt 110-130km/h, kokku ca 30min. Mootor mingisuguseid kahtlaseid hääli ei teinud.
Sõidu lõpus parkides sattusin kasti N peale vahetama ja andsin gaasi kuskile 4000rpm kanti. U. 3000rpm pealt käis autost selgelt tuntav jõnks (või mingi tuhmi jalamütsatuse taoline asi?) läbi. Uuesti proovimisel asi kordus, seega näib reprodutseeritav olevat.
Tänane omanik pole viimase 30 tuh läbimisel (143 - 173) ühegi õlivahetusega pidanud vajalikuks tegeleda.
Kas siinsed spetsialistid oskavad hoobilt öelda mis jõnksuga on tegu? Töökotta üldkontrolli tuleb niikuinii viia, aga küsingi üle, et kas on üldse mõtet teda töökottagi kutsuda.
käisin täna B6 universaaliga (läbisõit ~170 tuh km, kontrollitud Eesti ajalugu) proovisõitu tegemas, linn + Tartu mnt 110-130km/h, kokku ca 30min. Mootor mingisuguseid kahtlaseid hääli ei teinud.
Sõidu lõpus parkides sattusin kasti N peale vahetama ja andsin gaasi kuskile 4000rpm kanti. U. 3000rpm pealt käis autost selgelt tuntav jõnks (või mingi tuhmi jalamütsatuse taoline asi?) läbi. Uuesti proovimisel asi kordus, seega näib reprodutseeritav olevat.
Tänane omanik pole viimase 30 tuh läbimisel (143 - 173) ühegi õlivahetusega pidanud vajalikuks tegeleda.
Kas siinsed spetsialistid oskavad hoobilt öelda mis jõnksuga on tegu? Töökotta üldkontrolli tuleb niikuinii viia, aga küsingi üle, et kas on üldse mõtet teda töökottagi kutsuda.
Viimati muutis lkraav, 07 Mai 2018, 09:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
- Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Kui on tavaline tiptronic automaat, siis enda kogemuste pealt ütleks, et hydraulika plokk hakkab õhtale minema. Sama moodi ei vahetanud käigukasti õli kuni 220000km siis hakkas juba kahtlaselt käituma.
2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Tänan mõtte eest. Hmm, käigukangi peale DSG tätoveeritud pole, seega tiptronic näib tõenäoline küll. Kas Hõbenool on hea variant ülaltoodud hüpoteesi kontrolliks, või saab ka nt Carfox hakkama.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Ära sa ütle, mis mootor on.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
- Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Mina ise käisin lätis Recro firmas remontimas. Annavad 6kuud garantiid ja kui täielik käigukasti remont siis 2 aastat. Jäin rahule. Eestis küsivad hinge hinda
2008 B6 automaat - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Võtsin sinu allkirjast veebilingist motiveerituna Forssiga ka ühendust ostueelse kontrolli teenuse teemal.
-
- Huviline
- Postitusi: 30
- Liitunud: 27 Aug 2016, 17:38
- Auto: vw passat b6 2007 2,0fsi tiptronic
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Peamine põhjus miks käigukast anomaaliaid sisse viskab ongi
Mitte ōigeaegne õli vahetus. Recro soovitas iga 60000 tagant vahetada. Minul oli seega kolm korda üle läinud juba. Kuigi oli esinduses hoolduses koguaeg käinud.
Mitte ōigeaegne õli vahetus. Recro soovitas iga 60000 tagant vahetada. Minul oli seega kolm korda üle läinud juba. Kuigi oli esinduses hoolduses koguaeg käinud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7944
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
2008 B6 automaat (118kW 1.8L) - neutraliga 3000rpm peal jõnks, kas normaalne?
Kasti õlivahetus ei kuulu väidetavalt tehasepoolse hooldusprogrammi hulka - seega esindused seda ka ei tee.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..