Tere,
Kas kellegil on kogemust Passati lamdadega, kui tester näitab esimese lambda [VW Bot: "Keel korda!"] viga, et liiga kõrge pinge, kas siis viga on selles lamdas või hoopis mujal?
Kas võiks paika pidada töökoja väide, et vigane võib olla neist kas esimene või hoopis teine?
Tänud ette!
Passat B6 2.0TDICR 103kW lambda [VW Bot: "Keel korda!"]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8004
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat B6 2.0TDICR 103kW lambda
Diislil pole teisti lambdat. Vähemalt sellel mudelil mitte.
Ad-Blue masinatel on küll NOx-andur aga see pole lambda.
NIng jah, üldiselt on lambda ise surnud ja vajab vahetust.
Ad-Blue masinatel on küll NOx-andur aga see pole lambda.
NIng jah, üldiselt on lambda ise surnud ja vajab vahetust.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus