Passat cc 1.8tsi õlikulu
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 25 Juun 2018, 21:44
- Asukoht:
Passat cc 1.8tsi õlikulu
Tere.sai vähe aega tagasi ostetud 2010 aasta passat cc 1.8 tsi 118kw.muidu hea auto aga õli võtab palju.3000km ja 1.5 l õli.teadsin et see mootor võtab õli aga kas selline kogus ikka normaalne on?mis võib viga olla ja kuidas seda viga eemaldada?tänud
Viimati muutis J.Aru, 25 Juun 2018, 22:03, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
Põhjus: Pealkirja täpsustatud
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
Passat cc 1.8tsi õlikulu
Nii suur õlikulu tähendab üldiselt kolvigrupi vahetust. Pühiveaks on surve- ja õlirõnga vahelise seina murdumine ja õlirõngas ei hoia enam õli kinni. Lihtsat lahendust seal pole.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat cc 1.8tsi õlikulu
Kui oled kindel, et õli põleb mootoris ja pole lihtne leke, siis vajalik kolvi ja kepsukomplekti vahetus uuema vastu. Seal on kolvirõngaste suurust ja külgsuunalisi jõude korrigeeritud, et antud viga enam ei tekiks.
Ainult kolvikomplekti vahetusest ei piisa, kuna kolvisõrme asendit ja suurust on muudetud seoses külgsuunalise jõu optimeerimisega.
Ainult kolvikomplekti vahetusest ei piisa, kuna kolvisõrme asendit ja suurust on muudetud seoses külgsuunalise jõu optimeerimisega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 25 Juun 2018, 21:44
- Asukoht:
Passat cc 1.8tsi õlikulu
2010 aasta passat cc 1.8 tsi 118kw mis see töö maksab umbes, kogu see kolvigrupi ja kepsu vahetus?
Kes selle võiks ära teha
Kes selle võiks ära teha