Tere!
Ehk on siin kedagi, kes on varem sellise probleemiga pidanud tegelema ning on saanud selle lahendatud. Mureks siis see, et autol on poolelektrooniline karburaator Pierburg 2E-E, mis ei taha väga sujuvalt koostööd teha, nimelt on tühikäik ca. 1.5k RPM ning kütusekulu jõhkralt suur, koguaeg on rikka kütusesegu hais üleval või teisisõnu toore hais. Kui lasta mootoril rahulikult töötada ca. pool minutit tühikäigul, kukuvad pöörded kuskile 300 peale ning sureb välja.
Siit siis minu küsimus, kas on keegi sellega varasemalt tegelenud ning kas neil on see probleem lahendatud saadud? Või oleks targem lihtsalt vana hea mehaanilise karburaatori peale ümber teha.
Jetta II 1.6 51kW Karburaatori probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Jetta II 1.6 51kW Karburaatori probleem
Viimati muutis J.Aru, 04 Sept 2018, 14:21, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Pealkirja lõpust punkt eemaldatud
Põhjus: Pealkirja lõpust punkt eemaldatud
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Jetta II 1.6 51kW Karburaatori probleem.
Vaata lihtsamad asjad üle - kütusetase ujukikambris, ega kiirenduspumbast kütust peale ei voola, ega autom. toores sooja mootoriga peal ei ole. Muidugi kõik pistikud samuti.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..