Gti talveks kõrgeks
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 55
- Liitunud: 28 Mai 2014, 20:58
- Auto: Vw Passat B3, VW Golf II
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Gti talveks kõrgeks
Tervist!! Oman mk6 gti golfi ja gahaks talve seadesse auto saada ehk diis kõrgemaks. Mis oleks lahebduseks? On keegi kokku puutunud? Hetkel orikas gti sport set.
Tänud ette!!
Tänud ette!!
- zasik
- Huviline
- Postitusi: 14
- Liitunud: 26 Juun 2014, 10:35
- Auto: VW Golf 7 GTI Performance Stage 1
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 6 korda
Gti talveks kõrgeks
Møllerist saab tellida offroad paketti. Mine uuri!


"Anybody who says he doesn't love the ring, lies... or he hasn't been there"
Sir Jackie Stewart
Sir Jackie Stewart
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Gti talveks kõrgeks
Paned alla kõige tugevamad vedrud mis sellele autole ettenähtud.
Kui politseid ei karda, siis talveks suurim rehv mis mahub sinna koopasse ära (soovitavalt peale vedrude vahetust mõõta).
Nii saab päris mitu cm kõrgust juurde!
Ülevaatuse ajaks võid need originaal mõõdus rattad alles hoida!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Gti talveks kõrgeks
Ei aita vaid see kõrgema vedru ja kõrgema rehvi panek. Maasturite peal mitmel tõsteid teinud ja fakt on see, et kui sa velje offsetiga ei mängi, siis suht kohe hakkab see kõrgem rehv keeramisel kuhugi vastu käima - on see siis esistange nurk, porikoopa tagumine nurk või raam, kuigi visuaalselt paistab sirgete ratastega, et ongi asi timm. Velje offsetti tunduvalt vähendades saab asja natuke parandada (nagu ka üleval viidatud G5-l on kas 0 või suisa väikese miinusega offset), kuid ikkagi lõpeb asi rellakaga keret modides ja no selline tegevus pole kindlasti tänavasõidu autode juures mõeldav.
Nõus täiesti, et räägime ikka hetkel sõiduautost ja siin näen mina vaid natuke kõrgema rehvi installist ja saad oma max. 1...1,5cm võitu, mis talvel võib täitsa vabalt päeva päästa.
Omalgi siin mõtteid talverehvide valikul. Aru ma ei saa, kütuseluugil rehvimõõduks näidatud 215/55R16 ja 235/40R18, mis mõlemad on ühe diameetriga ja läbimõõduga ca. 640 mm, samas meie mnt. on teh. passi virutanud vaid 205/55R16 ja R18 rattaid pole üldse ette nähtud. K*rt 215//55R16 oleks minu autol juba täitsa ok mõõt talveks, saan lihtsa vaevaga ca 0,6cm. kliirentsi tõusu, kuid jah...
Nõus täiesti, et räägime ikka hetkel sõiduautost ja siin näen mina vaid natuke kõrgema rehvi installist ja saad oma max. 1...1,5cm võitu, mis talvel võib täitsa vabalt päeva päästa.
Omalgi siin mõtteid talverehvide valikul. Aru ma ei saa, kütuseluugil rehvimõõduks näidatud 215/55R16 ja 235/40R18, mis mõlemad on ühe diameetriga ja läbimõõduga ca. 640 mm, samas meie mnt. on teh. passi virutanud vaid 205/55R16 ja R18 rattaid pole üldse ette nähtud. K*rt 215//55R16 oleks minu autol juba täitsa ok mõõt talveks, saan lihtsa vaevaga ca 0,6cm. kliirentsi tõusu, kuid jah...
- ryan
- Huviline
- Postitusi: 2127
- Liitunud: 25 Aug 2008, 21:51
- Auto: S-wagen 1,9 TDI ; A6 2,5 TDI ; vw Golf 4 1,9 TDI Cabrio ; Audi A4 Cabrio 2,5 TDI ; Seat Ibiza II GT
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 43 korda
Gti talveks kõrgeks
Liiga lihtne , talveks on teised masinad .
..ära raiska mõtetuid sekundeid oma elust mingi jama lugemiseks, elad kauem!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Gti talveks kõrgeks
Kõrgemaks saad auto tõsta,pannes vedrudele alla 1 kuni 1,5 cm. kummi seibid. Jääb alles originaal vedrustus,ka amordi käik ei kannata.Oma ventol tehtud nii.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Gti talveks kõrgeks
Ilmselt. Miks küsid?
Väidetavalt on Touran ja Tiguan Golfi platvormil- lappad Tiguani veermiku enda auto külge ja voilaa

Odavam on muidugi osta parketimaastur ja asi ants.
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Gti talveks kõrgeks
Tihtilugu ei ole tähtis asja odavus. Kordades tähtsam on see et, küsija mõistaks,mida ta siiski tahab.Tahab printsessi. No ei saa teda. Mis selle rahaga nüüd teha? Reaalselt tõin näite 06. okt. 18.,mida tegin. Mida veel vaja?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Gti talveks kõrgeks
Nende kummiseibidega ei pääse samuti silla reguleerimisest - tõstad auto kõrgemaks või lased madalamaks ikka pead sillastendi minema kuna roolilatt kere kerkides kisub kokkujooksu paigast ära.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Gti talveks kõrgeks
Ära sellist jutt küll aja . Autol õõtshoovad loperdavad sõiduajal ju kogu aeg..üles,alla. Esisillal on ka ehituslik geomeetrija,mis ei luba mitte mingite kõrvalekaldumistega kokkujooksul hälbeid. Ja kui tahab kõrgemaks teha kummi seibidega autot,ja arvab,et oleks vaja käia ka silla stendis. Anna minna. Minu masinal sellist vajadust polnud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Gti talveks kõrgeks
Ma ei tea mis esisild su Väntal oli aga kujuta ette kuidas liigub tavaauto esisild kui vedrustus töötab (õõtshoob on paralleelne roolivardaga e. vedrustuse töötamisel kokkujooks ei muutu) ning mis juhtub kui tõstad kere koos roolilatiga käänmikust (kuhu kinnitub roolivarras) kõrgemale. Huvitav miks käivad coiloveritega autod peale kliirensi muutmist sillastendis? 

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Gti talveks kõrgeks
Vedrustuse töötamisel kokkujooks ei muutu. Lauri. Ütlesid. Kui tõsta auto esi otsa 1cm. Karauul. Silla stend? Kuku pikali.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Gti talveks kõrgeks
Vedrustuse töötamine ja kere tõstmine esisilla suhtes on erinevad asjad. Polundra. Ei kuku pikali.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..