Minevikus on neid Phaetoneid siin hekseldatud küll, aga toome teema taas lauda, vast rahval kogemust juurde tulnud ja on ka klubist mõni Phaeton läbi käinud vahepeal

Ise ostma ei hakka, aga sõber haub plaani. Ei eeldagi, et keegi sellest konkreetsest autost midagi teab, kuna see on hiljuti Saksast tulnud, aga ootaks üldist arutelu suuremate sõlmede osas ja Phaetonist kui sellisest üldiselt. Mootor peaks olema hea, nii palju kui neid kõrvalt näinud olen. Olen olnud tunnistajaks vaid sisselaske kollektori pöördklappide jamale enne 200k km läbimist. Kett ei ole ka ikkagi vist päris lifetime? Nagu igal diislil, tuleb mingi hetk tegeleda pihustitega, aga mis perspektiivis? Nelikvedu on sellel nö päris nelikvedu, eks? Kuidas selle hooldusega lood? Käigukast peaks olema ZFi suht kuulikindel. Tore, kui on hooldatud ka.. Kuidas tal sild on, kaalu omajagu, oleks naiivne arvata, et sild tohutult hästi vastu peab? Ja muidugi õhkvedrustus. Tundub paratamatu fakt, et Eesti kliimas tuleb varem või hiljem selle kompotiga tegeleda. Ehk siis igasugused arvamused ja teadmine teretulnud

Konkreetse auto puhul imestan, et varustus pisut kesine, või siis ei ole kõik kirja pandud.
http://www.auto24.ee/used/2881915