VCDS kaabel näitab, et kõrgsurvepumba ajastus täiesti paigast,
Aga ei saa aru, et kas liiga varajane või hiline, ehk mõni mees siin oskab öelda.
Kas seda saab veel päästa pumbaga reguleerides, või ... !?

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1 Fault on
Pole kunagi diislitega väga kursis olnud aga plagiseb küll nagu traktor , käivitamisega probleeme pole aga väga uimane on !
Hmm, ma vastupidist kogenud omal ajal kui Golfi peal seda mootorit omanud ja sai teistelgi hobi korras pumpa sätitud. Varasemaks toomisega paranes käivitus.
Ei pruugi olla midagi ''ise paigast läinud'', vahest kontrolliti esimest korda pritsenäite ja selgus selline asi. Paigast võib olla viimasest rihmavahetusest või pumba mahakäimisest saadik.t6nis3 kirjutas: ↑08 Nov 2018, 22:38 Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.
Miks jätta hammasrihma venimist välja kui just see mõjutabki kõige rohkem? Kogemus sama mootoriga kus peale rihmavahetust esimene talv läks ka -25 kraadiga matsust käima (lastud vahetada), teine talv juba vähema külma juures pidi parasjagu käiama. Vaatasin pritsehetke ja see oli hiline, peale õigeks keeramist oli jälle poole pöörde pill. Peale seda olen ise hammasrihma vahetatud, väntvõlli otsa polt oli korralikult kinni ning rihmaratas loksunud pole.t6nis3 kirjutas: ↑08 Nov 2018, 22:38 Saan aru soovitustest et pane pigem .... Kuid küsimus laiemale diisli teadma meestele. Kuidas siiski saab ,,lihtsalt,, pritsenurk paigast minna? Jätame mängust välja ,a,la rihm veninud. See on lasteaija teenus. Kui peale vasja remont tuli viga välja,siis on ju teine teema. Niisama pritse nurk ju ei muutu.