Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Mai 2017, 18:43
- Auto: Passat b6
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Tere,
küsimus selline: mis kiirusel peaks ABS väljalülituma?
Küsimus tingtud sellest, et emaspäeval oleks 10km/h lihtsalt teisele tagant sisse sõitnud, sest libe oli ja ABS muudkui ragistas ja auto seisma ei jää. Kui kiirus lõpuks alla 5km/h läks, siis lülitus ABS välja ja sai auto seisma.
küsimus selline: mis kiirusel peaks ABS väljalülituma?
Küsimus tingtud sellest, et emaspäeval oleks 10km/h lihtsalt teisele tagant sisse sõitnud, sest libe oli ja ABS muudkui ragistas ja auto seisma ei jää. Kui kiirus lõpuks alla 5km/h läks, siis lülitus ABS välja ja sai auto seisma.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Taandume autokoolis õpitule. ABS tagab auto juhitavuse kui pedaal alla suruda. Ilma ABSita on auto juhitamatu. Minu soobitus. Püüa aegsasti pidurdada. Välja vast ei tasu seda lülitada. Mul oli sarnane olukord kui mündikast lahkuain. Mäest alla vaja saada ja viimane oli täitsa kiilaka jääga kaetud. Kiirus olis vast 5-10 kmh. Seier ei liikunud. Auto lihtsalt libises alla. Päästis just abs. Sest sain auto ristuval teel liikunud autost mööda juhtida. Õnneks ka juht oli tark ja lahkus oma reast ohutuse jaoks vastassuunda.sifos kirjutas: ↑06 Dets 2018, 21:14 Tere,
küsimus selline: mis kiirusel peaks ABS väljalülituma?
Küsimus tingtud sellest, et emaspäeval oleks 10km/h lihtsalt teisele tagant sisse sõitnud, sest libe oli ja ABS muudkui ragistas ja auto seisma ei jää. Kui kiirus lõpuks alla 5km/h läks, siis lülitus ABS välja ja sai auto seisma.
Arvestagem teeoludega sõbrad:)
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Kui nüüd autokooli meenutada ning praktikale tugineda siis blokeerinud ratastega auto saab kiiremini seisma kuid seejuures olles juhitamatu. ABS tagab sõiduki piisava juhitavuse mis kaalub ilmselgelt üle veidi pikema pidurdusmaa. ABS peaks oma sekkumise lõpetama umbes 5 KMH kiiruse juures kuid võin ka selle koha pealt eksida
Juu siis oli niivõrd libe. Vali sõidukiirust ning liikle ohutult
Juu siis oli niivõrd libe. Vali sõidukiirust ning liikle ohutult

Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Mina saan teema algataja küsimusest teisiti aru ja vastan, et ühe magistritöö kokkuvõte najal Haldex teemal, kuskil 3-4km/h juures on kiirusanduri signaali amplituudi tase nii madal, et see loetakse nulliks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Seda sel juhul, kui kõik neli andurid saavad võrdse signaali. Ka 3-4 km/h liikuv poolteise/kahe tonnine raud kolakas suudab üht teist lömastada.tlauri kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:14 Mina saan teema algataja küsimusest teisiti aru ja vastan, et ühe magistritöö kokkuvõte najal Haldex teemal, kuskil 3-4km/h juures on kiirusanduri signaali amplituudi tase nii madal, et see loetakse nulliks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Mai 2017, 18:43
- Auto: Passat b6
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Tänan. Kuni kiirsuseandur saadab signaali, et auto liigub, siis see ABS ka töötab. Seega tehase seades on paratamatus, et ABS ragistab. Nüüd on vaja leida keegi, kes oskab seda "null amplituuti" tõsta kiirusele 20km/h.tlauri kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:14 Mina saan teema algataja küsimusest teisiti aru ja vastan, et ühe magistritöö kokkuvõte najal Haldex teemal, kuskil 3-4km/h juures on kiirusanduri signaali amplituudi tase nii madal, et see loetakse nulliks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Loodame, et sa seda ei leia.
Tahad tõesti 20km/h kiirusel juhitamatu masinaga puusse panna?
Tahad tõesti 20km/h kiirusel juhitamatu masinaga puusse panna?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Ei ole vaja mingit võrdset signaali. Null on 0.
jussike kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:38Seda sel juhul, kui kõik neli andurid saavad võrdse signaali. Ka 3-4 km/h liikuv poolteise/kahe tonnine raud kolakas suudab üht teist lömastada.tlauri kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:14 Mina saan teema algataja küsimusest teisiti aru ja vastan, et ühe magistritöö kokkuvõte najal Haldex teemal, kuskil 3-4km/h juures on kiirusanduri signaali amplituudi tase nii madal, et see loetakse nulliks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Ei hakka vaidlema teadustöö mehega, aga teema algataja mõte väärib igal juhul taunimist...
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
C'mon. Mõte ei ole inimesel vale ega ka mingi taunimise teema. Inimene soovib lihtsalt midagi sellist, mida pole ehk on 'custom' ja antud olemasolev Bosch süsteem sellist asja lihtsalt ei toeta. Selles mõttes puudub vajadus turri minna või paanikalaineid tekitada. 
Küsida ja asjade üle arutada ei tohi mingi tabu olla. Paljas vana Bosch ABS juhtmoodul sellist soovitud seaduspära ei lase kodeerida, mis tähendab, et vaja on täiendav süsteem. Selle süsteemi loomine ja rakendamine saab olla põnev, aga ka hobitajale lõpeb see vähemalt 4 kohalise €-ga. Probleem või takistus tänaste süsteemide raames on see, et kui ABS ja ESP on integreeritud siis mappis sellise ülesande jaoks kole konflikti koht. Sellest mööda minnes tuleb koosluses millestki loobuda või siis oluliselt ümber ehitada, mis jällegi teeb krõbeda € lõhna. Selliseid mõtteid on varemgi mõlgutatud ja juureldud asja võtmekohtade üle jm, aga kuna see arendus on mahukas ning väga madala lisaväärtusega, võrreldes näiteks kasvõi investeeringuga parematesse rehvidesse või koguni paremasse autosse, siis suht kiirelt jahtumise saanud.

Küsida ja asjade üle arutada ei tohi mingi tabu olla. Paljas vana Bosch ABS juhtmoodul sellist soovitud seaduspära ei lase kodeerida, mis tähendab, et vaja on täiendav süsteem. Selle süsteemi loomine ja rakendamine saab olla põnev, aga ka hobitajale lõpeb see vähemalt 4 kohalise €-ga. Probleem või takistus tänaste süsteemide raames on see, et kui ABS ja ESP on integreeritud siis mappis sellise ülesande jaoks kole konflikti koht. Sellest mööda minnes tuleb koosluses millestki loobuda või siis oluliselt ümber ehitada, mis jällegi teeb krõbeda € lõhna. Selliseid mõtteid on varemgi mõlgutatud ja juureldud asja võtmekohtade üle jm, aga kuna see arendus on mahukas ning väga madala lisaväärtusega, võrreldes näiteks kasvõi investeeringuga parematesse rehvidesse või koguni paremasse autosse, siis suht kiirelt jahtumise saanud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Mai 2017, 18:43
- Auto: Passat b6
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Ehk ABS andurist tulev singaal on muutuva suurusega ning mitte ja või ei. Seega ABS anduri ja juhtmooduli vahel peaks olema mingi seade, mis tuvastab signaali suuruse ja määratud suurusest väiksemat signaali ei lase läbi. Sellise aparaadiga saaks määrata, mis kiirusega ABS rakendub välja lülitub. Eeldusel muidugi, et pole muid süsteeme, mis kontrollivad kas ABS toimib või mitte.tlauri kirjutas: ↑07 Dets 2018, 00:44 C'mon. Mõte ei ole inimesel vale ega ka mingi taunimise teema. Inimene soovib lihtsalt midagi sellist, mida pole ehk on 'custom' ja antud olemasolev Bosch süsteem sellist asja lihtsalt ei toeta. Selles mõttes puudub vajadus turri minna või paanikalaineid tekitada.
Küsida ja asjade üle arutada ei tohi mingi tabu olla. Paljas vana Bosch ABS juhtmoodul sellist soovitud seaduspära ei lase kodeerida, mis tähendab, et vaja on täiendav süsteem. Selle süsteemi loomine ja rakendamine saab olla põnev, aga ka hobitajale lõpeb see vähemalt 4 kohalise €-ga. Probleem või takistus tänaste süsteemide raames on see, et kui ABS ja ESP on integreeritud siis mappis sellise ülesande jaoks kole konflikti koht. Sellest mööda minnes tuleb koosluses millestki loobuda või siis oluliselt ümber ehitada, mis jällegi teeb krõbeda € lõhna. Selliseid mõtteid on varemgi mõlgutatud ja juureldud asja võtmekohtade üle jm, aga kuna see arendus on mahukas ning väga madala lisaväärtusega, võrreldes näiteks kasvõi investeeringuga parematesse rehvidesse või koguni paremasse autosse, siis suht kiirelt jahtumise saanud.
-
- Huviline
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Mär 2018, 08:50
- Auto: B5.5 2.8 v6 4motion manuaal-Müüdud, B6 dsg 2,0tdi cbab
- Asukoht: Kadrina
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 6 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Mul on millegipärast meelde jäänud kunagi kuskilt, et ABS ei rakendu kui kiirus on alla 30km/h.. ei kujuta ette kust 

Ei ole neiu ega ka hipi. Tundsin vajadust seda siia kirjutada.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Kui panen Su postitusele "pöidla", siis oli see vastus kas väärt info või minu jaoks naljakas.
Peugeot 306 1.6 ----> Passat b5.5 2.8 v6 4m ----> Passat b6 2.0 CBAB DSG.
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Alustada pigem algusest ja omale selgeks teha, millisest süsteemist jutt käib. Muul juhul ongi nii, et mõni säutsub pelgalt mõne History tehnikakanali eelmise sajandi algeid. Wiki näiteks; Edasi konkreetse Bosch osas google abiks.
Anti-lock braking systems use different schemes depending on the type of brakes in use. They can be differentiated by the number of channels: that is, how many valves that are individually controlled—and the number of speed sensors.[24]
1) Four-channel, four-sensor ABS
There is a speed sensor on all four wheels and a separate valve for all four wheels. With this setup, the controller monitors each wheel individually to make sure it is achieving maximum braking force.
2) Three-channel, four-sensor ABS
There is a speed sensor on all four wheels and a separate valve for each of the front wheels, but only one valve for both of the rear wheels. Older vehicles with four-wheel ABS usually use this type.
3) Three-channel, three-sensor ABS
This scheme, commonly found on pickup trucks with four-wheel ABS, has a speed sensor and a valve for each of the front wheels, with one valve and one sensor for both rear wheels. The speed sensor for the rear wheels is located in the rear axle. This system provides individual control of the front wheels, so they can both achieve maximum braking force. The rear wheels, however, are monitored together; they both have to start to lock up before the ABS will activate on the rear. With this system, it is possible that one of the rear wheels will lock during a stop, reducing brake effectiveness. This system is easy to identify, as there are no individual speed sensors for the rear wheels.
4) Two-channel, four sensor ABS
This system, commonly found on passenger cars from the late '80s through the mid 1990s, uses a speed sensor at each wheel, with one control valve each for the front and rear wheels as a pair. If the speed sensor detects lock up at any individual wheel, the control module pulses the valve for both wheels on that end of the car.
5) One-channel, one-sensor ABS
This system is commonly found on pickup trucks, SUVs, and vans with rear-wheel ABS. It has one valve, which controls both rear wheels, and one speed sensor, located in the rear axle. This system operates the same as the rear end of a three-channel system. The rear wheels are monitored together and they both have to start to lock up before the ABS kicks in. In this system it is also possible that one of the rear wheels will lock, reducing brake effectiveness. This system is also easy to identify, as there are no individual speed sensors for any of the wheels.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
Anti-lock braking systems use different schemes depending on the type of brakes in use. They can be differentiated by the number of channels: that is, how many valves that are individually controlled—and the number of speed sensors.[24]
1) Four-channel, four-sensor ABS
There is a speed sensor on all four wheels and a separate valve for all four wheels. With this setup, the controller monitors each wheel individually to make sure it is achieving maximum braking force.
2) Three-channel, four-sensor ABS
There is a speed sensor on all four wheels and a separate valve for each of the front wheels, but only one valve for both of the rear wheels. Older vehicles with four-wheel ABS usually use this type.
3) Three-channel, three-sensor ABS
This scheme, commonly found on pickup trucks with four-wheel ABS, has a speed sensor and a valve for each of the front wheels, with one valve and one sensor for both rear wheels. The speed sensor for the rear wheels is located in the rear axle. This system provides individual control of the front wheels, so they can both achieve maximum braking force. The rear wheels, however, are monitored together; they both have to start to lock up before the ABS will activate on the rear. With this system, it is possible that one of the rear wheels will lock during a stop, reducing brake effectiveness. This system is easy to identify, as there are no individual speed sensors for the rear wheels.
4) Two-channel, four sensor ABS
This system, commonly found on passenger cars from the late '80s through the mid 1990s, uses a speed sensor at each wheel, with one control valve each for the front and rear wheels as a pair. If the speed sensor detects lock up at any individual wheel, the control module pulses the valve for both wheels on that end of the car.
5) One-channel, one-sensor ABS
This system is commonly found on pickup trucks, SUVs, and vans with rear-wheel ABS. It has one valve, which controls both rear wheels, and one speed sensor, located in the rear axle. This system operates the same as the rear end of a three-channel system. The rear wheels are monitored together and they both have to start to lock up before the ABS kicks in. In this system it is also possible that one of the rear wheels will lock, reducing brake effectiveness. This system is also easy to identify, as there are no individual speed sensors for any of the wheels.
https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
- Golhv
- Huviline
- Postitusi: 909
- Liitunud: 20 Okt 2016, 20:46
- Auto: mk6, mk7 TL, mk7 CL, mk7,5 R-line, mk7 GTI, mk8 Style, mk7 7 GTI PP
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 75 korda
- Tänatud: 103 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
rakendub kenasti
eile õhtul Peetri selveri taga mustal jääl kenasti näha kuidas toimetab
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Jah seal ei ole I/0. Hall sensor on seal induktsioonina ülekantud tähenduses tahhogeneraator, mis väljastab pinge-potensiaali. On olemas muidugi ka muud tüüpi andureid. Hall sensori puudus on teatud väärtustest kõrgemal olevate andmete lugemise võime ehk eriti suured kiirused.
Ka nii on asjale lähenemist teoretiseeritud ja see eeldus, mis kontrollib Hall sensor-i tööd vajab modulatsiooni ja õiget kommuteerimist. Tõepoolest üks võimalik teekond on igale kanalile oma modulaator ehitada. Nagu aimad, peab see ülikiire ahel olema, et kiirusanduri poolt loetud signaal minimaalse ajalise kaoga moduleerida ning kommuteerida ABS moodulisse. See tähendab protsessorjuhtimist mingis sagedusalas. Mingi hetk võib probleem veel tekkida, et signaali on vaja võimendada ja siis tekivad teatavasti signaali müraprobleemid. Asja kisub kreeni veel see, et süsteem peab veatult töötama oma diapasoonis ehk kiirustel, mida ei hakata moduleerima. Kõvasti entusiasmi on vaja, et seda "kivi" kohalt liigutada. Niipalju saan veel väljajuhatuseks lisada, et vastupidiselt on tegeletud selles valdkonnas väga jõudsalt, et signaali kvaliteeti parendada, mis jookseb justnimelt alla 20km/h vahemikus, aga hoopis selles suunas, kui kiirus hakkab kasvama - seal on vaja ennustada sagedus ning kõik see on tarkvara arenduse koososa.
Ka nii on asjale lähenemist teoretiseeritud ja see eeldus, mis kontrollib Hall sensor-i tööd vajab modulatsiooni ja õiget kommuteerimist. Tõepoolest üks võimalik teekond on igale kanalile oma modulaator ehitada. Nagu aimad, peab see ülikiire ahel olema, et kiirusanduri poolt loetud signaal minimaalse ajalise kaoga moduleerida ning kommuteerida ABS moodulisse. See tähendab protsessorjuhtimist mingis sagedusalas. Mingi hetk võib probleem veel tekkida, et signaali on vaja võimendada ja siis tekivad teatavasti signaali müraprobleemid. Asja kisub kreeni veel see, et süsteem peab veatult töötama oma diapasoonis ehk kiirustel, mida ei hakata moduleerima. Kõvasti entusiasmi on vaja, et seda "kivi" kohalt liigutada. Niipalju saan veel väljajuhatuseks lisada, et vastupidiselt on tegeletud selles valdkonnas väga jõudsalt, et signaali kvaliteeti parendada, mis jookseb justnimelt alla 20km/h vahemikus, aga hoopis selles suunas, kui kiirus hakkab kasvama - seal on vaja ennustada sagedus ning kõik see on tarkvara arenduse koososa.
sifos kirjutas: ↑07 Dets 2018, 09:44 Ehk ABS andurist tulev singaal on muutuva suurusega ning mitte ja või ei. Seega ABS anduri ja juhtmooduli vahel peaks olema mingi seade, mis tuvastab signaali suuruse ja määratud suurusest väiksemat signaali ei lase läbi. Sellise aparaadiga saaks määrata, mis kiirusega ABS rakendub välja lülitub. Eeldusel muidugi, et pole muid süsteeme, mis kontrollivad kas ABS toimib või mitte.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Tõmba lihtsalt abs kaitse välja talveks! Olen nii kogematta teinud ja teeb hoolikaks!sifos kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:41Tänan. Kuni kiirsuseandur saadab signaali, et auto liigub, siis see ABS ka töötab. Seega tehase seades on paratamatus, et ABS ragistab. Nüüd on vaja leida keegi, kes oskab seda "null amplituuti" tõsta kiirusele 20km/h.tlauri kirjutas: ↑06 Dets 2018, 23:14 Mina saan teema algataja küsimusest teisiti aru ja vastan, et ühe magistritöö kokkuvõte najal Haldex teemal, kuskil 3-4km/h juures on kiirusanduri signaali amplituudi tase nii madal, et see loetakse nulliks.
Teiste sõnadega, kui kiirusandurite poolt loetav kiirus langeb alla 4km/h "tõlgendab" ABS moodul, et sõiduk ei liigu (rattad paigal) ja siis ei takista enam midagi vaba pidurisurve tekitamiseks - blokiks.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Mis seal naljakat - pidurdamine ongi kunst. WRC-s keelustati ABS 2011 ja sellega kadus ka igasugune süsteemiarenduskunst.
https://www.redbull.com/us-en/jari-matt ... of-braking
https://www.redbull.com/us-en/jari-matt ... of-braking
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Jah. Arvamusi on seinast seina. Ilma A. B. S-ita kuidagi ei saa. Ka alla 20 km. H kaotab auto juhitavuse. Jussikese jutt. Pellamiia. Tänapäeva tegelased oskavad ainult pilgata eelmiste põlkondade autosi. Näide. Tulin oma autoga,ca 30. Riski polnud.. Spetsiaalselt testisin A B S-i. ABS toimetas,külge ei keeranud,kuid. arusaamatult kelgutas. Läbisin sama tee ventoga,millel pole A B S-i. Vaja oli vaid juhil piduripedaali tunnetus,nn tikkimist. Kettad ,ja pidurisüsteem mõlemil autol samad,rehvid samuti. Ilma A B S- i. ta ei tohi plokki panna,siis on kõik kontrolli all. Tänase päeva autod lihtlabaselt oma mugavustega uinutavad juhti. Ilma A B S-i süsteemita masina sain kontrolli all kiiremini pidama. Nüüd on muidugi põlvkond,kes ei tea tikkimisest midagi. Aga ehk võis ka see variant [VW Bot: "Keel korda!"] olla,et kiirus oli ainult ca. 30.ja ma ei ,,tikkinud,, .Katsetan uuesti. G3. on A B S-iga.
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Tegelikult on ka see liiast, et enam ei pea kaariku vedajale kaeru viima ega põhku alla panema, see et õhkkummid on all pehmendamaks sõitu ja salong on soendusega ning klaasid ees ja....
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Huviline
- Postitusi: 2878
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Üle hellitatud autod. Midagi ise ei saa mõelda. Andur siin andur seal pergola all soojendamas,andur kukalt sügamas. Viis istme asendi mälu. Ära tee ise mitte midagi. Auto otsustab sinu eest. Lõppudelõpuks ongi auto maailm leidnud ülesse need õrn näpukesed,kes ei oskagi AUTOT juhtida. Võta lihtsalt ABS välja. Katastroof.
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Mai 2017, 18:43
- Auto: Passat b6
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
See modulaatori idee. Sealt üks mõte mul tekkis.tlauri kirjutas: ↑07 Dets 2018, 12:20 Jah seal ei ole I/0. Hall sensor on seal induktsioonina ülekantud tähenduses tahhogeneraator, mis väljastab pinge-potensiaali. On olemas muidugi ka muud tüüpi andureid. Hall sensori puudus on teatud väärtustest kõrgemal olevate andmete lugemise võime ehk eriti suured kiirused.
Ka nii on asjale lähenemist teoretiseeritud ja see eeldus, mis kontrollib Hall sensor-i tööd vajab modulatsiooni ja õiget kommuteerimist. Tõepoolest üks võimalik teekond on igale kanalile oma modulaator ehitada.
Värskenda mu mälu: ABS anduri signaal - kui tugevaks see läheb?
-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 21 Mai 2017, 18:43
- Auto: Passat b6
- Asukoht:
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
Sai nii kaugele, et sõitsin natuke aega ilma ABS kaitsmeta. Väga ilusti saab auto seisma, kuigi pidurid on ebaühtlased. Lisaks ABS ja veojõu kontrollile ei toimi kütuse taseme näit, spidomeeter, odomeeter ei tiksu edasi ning roolivõim ei toimi. Seega ilma kaitsmeta pole hea variant toimida...
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
See on küll huvitav. Midagi seal väga valesti. Olen ka ilma kaitsmeta sõitnud ja muu osa toimis kenasti. Lihtsalt abs ja esp ei töötanud. 

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- volkar
- Huviline
- Postitusi: 1130
- Liitunud: 22 Okt 2010, 18:50
- Telefon: viis kaks 007 kolm üheksa
- Auto: Passat B6
- Asukoht: Võru
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 34 korda
Passat B6 ABS mis kiirusel peaks välja lülituma
ABS plokk saab voolusid 4 kaitsme alt, kui võtta kapoti alune kaitse ära, siis võib vabalt seal olla ka muid tarbijaid taga, mis jäid vooluta.
Hell Was Full So I Come Back _ .. .. _
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ
VW Passat B6 1.9TDI - 2007 - volkar ツ ツ