Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Tere
Kas üks vigane pihusti võib olla sellega seotud ,et mootor avariireziimi läheb? Paar korda arvuti järgi pandud ja sundpõletus tehtud. Siis mingi aeg töötab kõik jälle ilusti. Autoga sõidan suhteliselt vähe ja põhiliselt linnasõit. Praegu lõi põlema vedrumärgi ,mootoritule ja tahmafiltri tule. Tahtsin proovida maanteel 3 käiguga ja 3500-4000 pöördega seda tühjaks põletada ,aga jõnksutab ja üle 2700 pöörde ei lähe.
Mis võiks kõige soodsam viis olla selle korda saamiseks? Pihusti vahetus või üldse tahmafilter vahelt välja võtta?
Peavalu see diisel ,kui eriti ei sõida sellega!
Kas üks vigane pihusti võib olla sellega seotud ,et mootor avariireziimi läheb? Paar korda arvuti järgi pandud ja sundpõletus tehtud. Siis mingi aeg töötab kõik jälle ilusti. Autoga sõidan suhteliselt vähe ja põhiliselt linnasõit. Praegu lõi põlema vedrumärgi ,mootoritule ja tahmafiltri tule. Tahtsin proovida maanteel 3 käiguga ja 3500-4000 pöördega seda tühjaks põletada ,aga jõnksutab ja üle 2700 pöörde ei lähe.
Mis võiks kõige soodsam viis olla selle korda saamiseks? Pihusti vahetus või üldse tahmafilter vahelt välja võtta?
Peavalu see diisel ,kui eriti ei sõida sellega!
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Kui nüüd loogiliselt mõelda, siis kui tahmafiltri sundpõletus aitab, ei saa viga olla pihustis. Nii vanal autol on vast mõtekas see vahelt välja võtta ja välja progeda. Omal sama auto ja on tehtud. Oli lõpuks nii umbes, et sumpsist ei tulnud midagi välja.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Laske parem filter läbi pesta, jäävad igasugused mured seadusandlusega ära.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Ja kui sul see pihusti lonkab ja lonkama jääbki, siis sa jäädki selle filtriga tegelema. Ja isegi kui filtri vahelt välja võtad, siis ega see pihustit korda ei tee, tahmalont on autol järgi suure tõenäosusega. Ja see su tahmafiltrit hetkel tapabki.
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Ei ole tahmalonti järgi ,eelmine aasta ülevastusel käies oli 0 tahma ja siis jamas ka aeg ajal see tahmafilter.
Aga kui pihusti ära vahetada ,kas siis peaks see süsteem paremini toimima hakkama ja on lootust ,et enam neid tulesi põlema ei löö? Selles suhtes ,et see pihusti annab ainult külmkäivitusel tunda ,soojalt oleks nagu kõik ok.
Ja mis see ühe pihusti vahetamine maksta võiks?
Aga kui pihusti ära vahetada ,kas siis peaks see süsteem paremini toimima hakkama ja on lootust ,et enam neid tulesi põlema ei löö? Selles suhtes ,et see pihusti annab ainult külmkäivitusel tunda ,soojalt oleks nagu kõik ok.
Ja mis see ühe pihusti vahetamine maksta võiks?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Kui bpf on alles, siis ei saagi ju tahmalonti olla.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
vedrumärk ,mootorituli ja tahmafiltri tuli viis auto avariireziimi.
Nimelt tahmafiltriga siis erinevad tuled ja mootori tegevused
Kui ennem tulesid ei eelnenud siis mootori aju loeb mingit jama
45% DPF Load Level 1
Normal Regeneration
50% DPF Load Level 2
Regeneration at maximum exhaust temperatures
55% DPF Load DPF lamp
Regeneration from 60 km/h onwards
("See operating manual")
75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp
Torque limitation, EGR deactivation,
Regeneration via VAG tester only
95% DPF Load Replace the DPF Unit
Ja oleks ise abi vaja kuskohas tehti sundpõletuse käsku?
Nimelt tahmafiltriga siis erinevad tuled ja mootori tegevused
Kui ennem tulesid ei eelnenud siis mootori aju loeb mingit jama
45% DPF Load Level 1
Normal Regeneration
50% DPF Load Level 2
Regeneration at maximum exhaust temperatures
55% DPF Load DPF lamp
Regeneration from 60 km/h onwards
("See operating manual")
75% DPF Load DPF, SYS and MI lamp
Torque limitation, EGR deactivation,
Regeneration via VAG tester only
95% DPF Load Replace the DPF Unit
Ja oleks ise abi vaja kuskohas tehti sundpõletuse käsku?
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Käisin eile samasuguse mootoriga passatiga ülevaatusel, millel dpf on väljaprogetud ja vahelt ära võetud. Kõik heitgaasinäitajad olid ideaalsed. CO lubatud 1,69, mõõedeti 0,55. ehk siis ei maksa ise oma elu raskeks mõelda.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
No hetkel mõõdetaksegi ainult CO d, kui aga hakatakse diisleid vähe põhjalikumalt kontrollima on Teil hambad!
https://www.google.ee/search?client=saf ... cWsORxrLDM
Esimene firma on Karla Auto.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat B6 2007a 2.0 125kw (automaat) vigane pihusti ja avariireziim
Palun mitte segamini ajada bensiinimootori CO-d ja diiselmootori neeldusmistegurit K, ehk suitsusus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus