

sry 4 ot
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mhmh, esimene aste siis t??tava mootori korral ja aeglasema t??tamisega. Teine aste l?heb t??le ka siis kui mootor seisab ja t??tab t?isv?imsusega.Algselt postitas: dexter
3 juhet peaks olema selle p?rast et radikal on mitu astet, esimene ja teine.
Sa t?mba ajutiselt see II otsa juhe k?ljest ?ra.Algselt postitas: demon555
Probleem selline- pesin autut ja olin juba tagaosa juures kui kuulen et radiaatori jahutusventilaator hakkab t??le ja enam seisma ei j??nud ( seisma sai aint kas kaitse v?lja t?mmates v?i siis anduri k?ljest juhtmed). Loogika p?hjal pakuks et andur l?bi, aga seda uurides selgus et sellel k?ljes 3 juhet !? et miks 3 tk kas siis peale radika k?ljes oleva anduri saab seda veel miski sisse l?litada ?
Oot-oot, millistest mootoritest r??gime? ?kki tuleb sealt erinevus. Mina t?in n?ited G2 1.8 66kW mootori korral.Algselt postitas: uno
Minuarust peaks ?ldse olema, et kui s??te v?lja keerad, siis peaks mingi aeg ventikas veel t??tama, suvel. Kui j??b pikemalt t??le, siis tuleks kontrollida kapotialuse tembi andurit, asub kusagil ?leval plokikaane juures vasest v?i pronksist pl?nn selline, ?ks juhe l?heb k?lge. Kui anduril juhe ?ra v?tta, siis peaks ventikas seisma j??ma ja kui juhe massi panna, siis peaks ventikas t?isp??retel k?ima hakkama. Pole m?tet juhtmeid niisama l?bil?ikama hakata, peaks enne ikkagi andurid j?rgi kontrollima.
Kui t?mbab aku t?hjaks, siis ?kki oleks aeg hoopis uue aku peale m?elda:P
Ega jah see ei ole loogiline, et sul terve ?? see ventikas t??tab seal:D
Minu passatil t??tas tavaliselt mingi 3-5min peale s??te v?lja keeramist.
Algselt postitas: han_wizOot-oot, millistest mootoritest r??gime? ?kki tuleb sealt erinevus. Mina t?in n?ited G2 1.8 66kW mootori korral.Algselt postitas: uno
Minuarust peaks ?ldse olema, et kui s??te v?lja keerad, siis peaks mingi aeg ventikas veel t??tama, suvel. Kui j??b pikemalt t??le, siis tuleks kontrollida kapotialuse tembi andurit, asub kusagil ?leval plokikaane juures vasest v?i pronksist pl?nn selline, ?ks juhe l?heb k?lge. Kui anduril juhe ?ra v?tta, siis peaks ventikas seisma j??ma ja kui juhe massi panna, siis peaks ventikas t?isp??retel k?ima hakkama. Pole m?tet juhtmeid niisama l?bil?ikama hakata, peaks enne ikkagi andurid j?rgi kontrollima.
Kui t?mbab aku t?hjaks, siis ?kki oleks aeg hoopis uue aku peale m?elda:P
Ega jah see ei ole loogiline, et sul terve ?? see ventikas t??tab seal:D
Minu passatil t??tas tavaliselt mingi 3-5min peale s??te v?lja keeramist.
Seal on sedasi, et radiaatori ventika k?ivitust juhib radiaatori k?ljes olev andur. Sellel on 2 astet - ?ks t??tava ja teine seisva mootori jaoks. Viimane toodud aste peaks olema kiirema ventilaatori kiirusega, s.t. suutlikum. V?ib-olla rakendub ka siis kui temperatuur radiaatoris l?heb liiga k?rgeks 1. astme korral.
Mootori juurde tuleb veel jahutusvedeliku toruga koos 3 andurit, 2 peal ja ?ks all. T?pset t?hendust sellel alumisel ei tea. ?lemised on k?lma ja sooja mootori juhtimiseks (v?rvilt sinine ja punane).
Termostaat t??tab nagunii iseseisvalt ja mingit tagasisidet sellelt ei saa.
Sinu viidatud andur tundub olema rohkem ?litemperatuuri oma. See asub mootori k?ljel, kus k?igukastki.
Pead oma kirjat?kile ei anna, sest pole eales autoremonti ?ppinud ja minu teadmised rohkem kirjandusest loetud ning reaalsest G2 omaniku elust saadud.