Velje poldid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Velje poldid
Tellisin enda polo-põnnile uued veljed. Nagu mulle, võhikule, selgus, tuleb ka nüüd uued poldid ja keskava katted hankida. Praegused 14 tollised originaal plekkveljed vahetasin 15 tolliste valukate vastu, näitudega R15X6 5X100 ET40 57.1 F40.
Olen juba küllalt guugeldanud, aga ei leia infot, kui pikki polte mul vaja läheb. Ehk keegi teab aidata?
Olen juba küllalt guugeldanud, aga ei leia infot, kui pikki polte mul vaja läheb. Ehk keegi teab aidata?
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Velje poldid
Seda ei tea keegi niimoodi ära arvata. Vaja teada kui palju on poldi kohalt velg paksem võrreldes vanade velgedega.
Mõõdad uute velgede poldi avade sügavuse ära. Koonuse põhjast kuni rummu kinnitus pinnani ja sinna lisad palju vaja, et normaalselt saad poldid kinni keerata. M14 tiheda keermega võiks siis 10 kuni 15 tiiru teha enne kui kenasti kinni jääb.
Ja tähtis on teada kas velgedele lähevad koonusega poldid või pall koonusega.
Parim on kuskil asjalikus rehvi velje töökojas proovida!
Vianor näiteks.
Mõõdad uute velgede poldi avade sügavuse ära. Koonuse põhjast kuni rummu kinnitus pinnani ja sinna lisad palju vaja, et normaalselt saad poldid kinni keerata. M14 tiheda keermega võiks siis 10 kuni 15 tiiru teha enne kui kenasti kinni jääb.
Ja tähtis on teada kas velgedele lähevad koonusega poldid või pall koonusega.
Parim on kuskil asjalikus rehvi velje töökojas proovida!

Vianor näiteks.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Velje poldid
Kui sa vaatad nüüd seda plekkvelje poldiauku ja võrdled valuvelje omaga, siis näed juba silmaga, et poltidel on erinevad koonused, et velg kinni tõmmata.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Velje poldid
Ära sa jumala eest meile ütle mis aasta pologa tegu ja mis velgedega, äkki oskab veel keegi aidata.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Velje poldid
Kui seal on suvalised mitte originaal valuveljed asemele võetud, siis ei saaks siit kaudu midagi väga pakkuda!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Velje poldid
Normaalsetel replicatel tavaliselt on sobilikud veljepoldid kaasas.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Velje poldid
Üldiselt annavad normaalsed veljemüüjad tavaliselt poldid, sobitusrõngad ja isegi veljekapslitele õiged logod kaasa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 391
- Liitunud: 20 Sept 2008, 17:20
- Telefon: 56565512
- Auto: Vento 2.o Cadillac STS
- Asukoht: Tartumaa Tõrvandi
- Tänatud: 2 korda
Velje poldid
Keermel on samm,tihedusest võiks rääkida näiteks foorum 69.Aga asja juurde,poldi keerme samm 1,5mm ja rummu flantsi paksus 10mm, siis piisaks 7 ringist.Pikemalt polti sissekeerates võib poldiots kuhugi vastu käima hakata,lisaks roostetab väljaulatuv ots ära ning väljakeeramisel rikub rummu sees olevaid keermeid.MustVälk kirjutas: ↑31 Mär 2019, 18:39 Seda ei tea keegi niimoodi ära arvata. Vaja teada kui palju on poldi kohalt velg paksem võrreldes vanade velgedega.
Mõõdad uute velgede poldi avade sügavuse ära. Koonuse põhjast kuni rummu kinnitus pinnani ja sinna lisad palju vaja, et normaalselt saad poldid kinni keerata. M14 tiheda keermega võiks siis 10 kuni 15 tiiru teha enne kui kenasti kinni jääb.
Ja tähtis on teada kas velgedele lähevad koonusega poldid või pall koonusega.
Parim on kuskil asjalikus rehvi velje töökojas proovida!
Vianor näiteks.
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Velje poldid
Seda küll jah et liiga pikk polt tekitab jama rohkem.
Vend mul liiklus huligaan ja tõestas mitu aastat, et piisab kolmest tiirust!
Vend mul liiklus huligaan ja tõestas mitu aastat, et piisab kolmest tiirust!

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- silverpik
- Veteran
- Postitusi: 928
- Liitunud: 08 Sept 2014, 11:53
- Telefon: +372 5335 9600
- Auto: VW Passat B5 1.9 TDI 81kW "Traktor" VW Passat B5.5 2001 96kW 4motion
- Asukoht: Tartu/Kambja
- Tänanud: 64 korda
- Tänatud: 72 korda
- Kontakt:
Velje poldid
Nii lihtsa asjaga niipalju probleeme.
Polt peab ikka poldiks jääma ja turvalisuse mõttes ikkagi niipalju sisse minema, kui tootja ette näinud (saab ka vähemaga, jah, aga ma ei hakkaks riskima).
Võta vana ratas alt ära ja lükka polt velje poldiauku. Vaata kui pikalt teisele poole välja tuleb - see on sihtmärk. Uus velg näpuotsa ja rehviposti / autokaupade poodi, küsi õige koonuse, diameetri ning keermesammuga polt ning lükka see valukal läbi - vaata kas on pikem või lühem ja vastavalt sellele küsi uus poldiring. Lihtne. Ei mingit nuputamist ega katsetamist, kas jääb vastu käima või mitte.
Polt peab ikka poldiks jääma ja turvalisuse mõttes ikkagi niipalju sisse minema, kui tootja ette näinud (saab ka vähemaga, jah, aga ma ei hakkaks riskima).
Võta vana ratas alt ära ja lükka polt velje poldiauku. Vaata kui pikalt teisele poole välja tuleb - see on sihtmärk. Uus velg näpuotsa ja rehviposti / autokaupade poodi, küsi õige koonuse, diameetri ning keermesammuga polt ning lükka see valukal läbi - vaata kas on pikem või lühem ja vastavalt sellele küsi uus poldiring. Lihtne. Ei mingit nuputamist ega katsetamist, kas jääb vastu käima või mitte.
“I have approximate knowledge of many things” - Demon Cat
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
Veebilehed ja SEO, digiturundus, disainid ja palju muud - aitame leida kuluefektiivsed lahendused paljudele muredele Hundikuu Agentuur
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Velje poldid
See oleks liiga raske. Vaja velg selleks alt ära võtta mõõtmiseks! 

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!