Hommik,
Eilne rehvivahetus andis mõista, et 12 aastat on jätnud Passati(Variant, 2007, 2,0TFSI) OEM detailidele jälje:
-- Amordi leevenduspuksid mõralised.
--Stabika varda puksid mõralised.
--Ülemiste õõtshoobade puksid mõralised. Nähtavasti vajavad ka alumised vahetust.
Kysimus B6/B7 omanikele, kui nyyd suurem vahetustette võtta-- kas on veel liigendeid kuhu tähelepanu suunata -- et tagasild muretu oleks? Seal on veel hulganisti kerepukse, mile sisu korrasoklekule ligi ei pääsenud.
VW paneb orignaalis palju TRW toodgangut. Endale on silma jäänud ka Lemförder ja ka Meyle HD- soovitusi?
Ette tänades,
Olzz
B6 Passati tagasilla kapremont
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
B6 Passati tagasilla kapremont
Kui sa midagi seal näppima hakkad, siis arvesta sellega, et siis pead seal kõik ära vahetama, kaasa arvatud kõik õõtsade poldid, sest neid sa lahti ei keera. Lihtsam on vahetada terved õõtsad, ei tohiks minna oluliselt kallimaks, kui hakata pukse ükshaaval vahetama ja ajakulu on kordades väiksem.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
B6 Passati tagasilla kapremont
Meie vahetame ülemised õõtsad komplektsena. Alumistel vahetame puksid.
Rohkem regulli jaoks vahetada pole vaja, kuid muud kaikad võiks ka sellise pilguga vaadata, et rohkem poleks paari aasta jooksul vaja tegeleda.
Rohkem regulli jaoks vahetada pole vaja, kuid muud kaikad võiks ka sellise pilguga vaadata, et rohkem poleks paari aasta jooksul vaja tegeleda.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
B6 Passati tagasilla kapremont
Kui saatsimist on siis võiks vahetada kõik puksid mida eraldi saada on ja osad koos õõtsadega ja kindlasti ka uued eksentrikpoldid, ning ohtralt vasemääret vms sinna poltide ümber.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
B6 Passati tagasilla kapremont
Tagumiste pidurisadula raamidega sai vaeva nähtud niiet ninast veri väljas-- need poldid oli väga kõvasti telge kinni roostetanud.
Eks sama teema ootab ka sillaosadel. Auto´põhi on muidugi eelnevalt 2 korda korrosioonitõrjet saanud.
Võtan pakkumised õõtshoova komplektile ja puksidele eraldi. + veel siis kinnitusvahendite remontkomplektid.
//Olzz
Eks sama teema ootab ka sillaosadel. Auto´põhi on muidugi eelnevalt 2 korda korrosioonitõrjet saanud.
Võtan pakkumised õõtshoova komplektile ja puksidele eraldi. + veel siis kinnitusvahendite remontkomplektid.
//Olzz
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.