Pasaat b6 2.0tdi ei käivitu peale kiirendamist
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 8
- Liitunud: 18 Juun 2019, 11:16
- Auto: Vw passat b6 2006a 2.0tdi 103kw atm
- Asukoht: Tallinn
Pasaat b6 2.0tdi ei käivitu peale kiirendamist
Sai proovitud passat b6 103 kw automaadiga sport režiimi ja kolmanda käigu pealt jõud kadus ära ja mootor hakkas tossama. Algul tuli musta tossu ja lõpus valget. Peale seda enam käima ei lähe. Kui läheb siis korraks ja korralikult puterdades. Ennem juhtunud maanteel sama asi 100km h kiirendades kadus jõud ära kuni mootori välja suretasin ja uuesti käivitades lõik ok. On kellegil ideid või sama asi juhtunud? Diagnostikat pole veel jõudnud teha. Pihustid? Spiraal hakkas ka põlema mõlemal juhul.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Pasaat b6 2.0tdi ei käivitu peale kiirendamist
Vedelikud on ikka puhtad?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 52
- Liitunud: 24 Jaan 2016, 16:10
- Auto: vw passat 3C 2.0TDI
- Asukoht: Haapsalu
Pasaat b6 2.0tdi ei käivitu peale kiirendamist
Ei olnud ilmselt, küsib küll aga tagasisidet ei viitsi anda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Pasaat b6 2.0tdi ei käivitu peale kiirendamist
turbo vaakumklapp põhjustab auto mittekäivitumist? Kui turbo võll puruks, siis mul tõesti üks octavia ei käivitunud. Lasin sisselaske poolt lõdviku lahti ja auto käivitus. Aga ainult klapp küll seda ei tee ju. Igausugu värvused viitaks nagu küll turbo lendamisele.
Samas jah võib ka vigadest ja juhtmestikust alustada. Minul hakkas ka anomaalia peale ühel sirgel peeneks laskmist ja järgnevat kahte kurvi ja siis 180 kraadi tagasipööret suht heas tempos. Suri korra välja aga käivitus. Järgmine päev viskas korra kurvis moto tule põlema. Lõuna ajal parklast välja keerates (paremale üles mäge) suri auto välja. Vasakule sain sõita ja tagurdada kohale ka. Lõpuks veaks vändaandur. Enne vahetamist sai õnneks kaableid näpitud ja umbes juhipoolse tule juures juhtmed katki. suht tüüpviga vist, sest olen seda ka varem lugenud.
Samas jah võib ka vigadest ja juhtmestikust alustada. Minul hakkas ka anomaalia peale ühel sirgel peeneks laskmist ja järgnevat kahte kurvi ja siis 180 kraadi tagasipööret suht heas tempos. Suri korra välja aga käivitus. Järgmine päev viskas korra kurvis moto tule põlema. Lõuna ajal parklast välja keerates (paremale üles mäge) suri auto välja. Vasakule sain sõita ja tagurdada kohale ka. Lõpuks veaks vändaandur. Enne vahetamist sai õnneks kaableid näpitud ja umbes juhipoolse tule juures juhtmed katki. suht tüüpviga vist, sest olen seda ka varem lugenud.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335