Passat b8 vigased amordid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat b8 vigased amordid
Tervist. Mure siis järgmine, et passatil b8 (176kw 4motion) tagumised amordid ei tööta enam. Tegemist on elektrooniliselt reguleeritavate amortidega ja kahe amordi vahetus läheb maksma 800 eurot. Ennem kui rahakotiraudasid tühjendama hakkan, mtlesin et uurin siit. Kahtlaseks teeb asjaolu, et auto läbisõit on 60 000, amordid mingit häält ei tee, hüppeid ja lõhkunud autot pole. Probleem tekkis peale seda kui käisin tagumisi kettaid ja klotse suvel vahetamas, vb soperdasid mehed seal midagi ära. Ehk põhiline küsimus, kas tegemist saaks olla elektroonilise probleemiga? Foori tagant natukenegi järsemalt minnes käivad tagarattad ka kolmandaga veel üle asfaldi(ehk siis igasugune surve puudub) ja m'rja asfaldiga hakkab vedrude peal hüppama( mis on päris valulik). Amorte reguleerides auto jäikus muutub, kuid tõenäoliselt on see siis tunda läbi esimeste rataste.
Ette tänades
Ette tänades
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Passat b8 vigased amordid
Kus käidi siis 60tuh. LS-iga kettaid ja klotse vahetamas? Mina käiksin ilmselt esinduses?
Passat b8 vigased amordid
Forsis. Kuna Møller küsis tagumiste ketaste ja klotside eest 450. forss tegi 210ga.
Viimati muutis Mellr, 17 Sept 2019, 22:10, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b8 vigased amordid
Ma ei oskaks ka kõige haigemas unenäos näha seost klotside/ketaste vahetamisel ja amortide riknemisel, kui just kuvaldaga kettaid ei eemaldatud.
Elektriga muudetakse jäikust/õli viskoosust, selle puudumine ei lülita amorte välja.
Siin kipub viga olema tagasilla juhtimises. Tagasild tuleb ju alles siis järgi, kui esisild tühja käib. Selline perutamine viitab pigem haldexi juhtploki rikkele, mis sunnib tagasilda koguaeg töösse.
Elektriga muudetakse jäikust/õli viskoosust, selle puudumine ei lülita amorte välja.
Siin kipub viga olema tagasilla juhtimises. Tagasild tuleb ju alles siis järgi, kui esisild tühja käib. Selline perutamine viitab pigem haldexi juhtploki rikkele, mis sunnib tagasilda koguaeg töösse.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Passat b8 vigased amordid
Kas on teostatud Haldex tarkvara uuendus?
Põhimure just küll mitte rakkendumisega, kuid tea neid arendajaid. Kirjutasid kuhugi =D ikooni vast sisse ja nüüd jamab.
Põhimure just küll mitte rakkendumisega, kuid tea neid arendajaid. Kirjutasid kuhugi =D ikooni vast sisse ja nüüd jamab.

stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b8 vigased amordid
Meil käis kunagi töös üks TT, kus mingi pesula jobud olid kunde masinaga õlle järel käies korralikult äärekivisse raiunud. Peale remonti, kus läks enamus tagasilla passiivsetest osadest ja kaks velge vahetusse, hakkas see isend ka sarnaselt perutama. Lõpuks leiti et pauk oli haldexi juhtploki lolliks löönud ja see hoidis tagasilda100% koguaeg järgi. Aitas ainult vahetus.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat b8 vigased amordid
Ma olen üsna veendunud selles, et tagasilla rakendamine ei vaja esisilla tühja käimist, vb natuke rohkem koormust kõigest. Siiski on probleem kindlasti amortides kuna märja asfaldiga hakkab tagasild vedrudel niiõelda põrkama, mis peaks näitama ei amordid ei suuda rattaid maha suruda. Tõenäoliselt on amort(id) lihtsalt kutu siis, mis tekitab veidike hämmastust, kuna siiani on auto põhiliselt näinud pigem neljarealist teed (illustreeritult).jussike kirjutas: ↑17 Sept 2019, 22:30 Ma ei oskaks ka kõige haigemas unenäos näha seost klotside/ketaste vahetamisel ja amortide riknemisel, kui just kuvaldaga kettaid ei eemaldatud.
Elektriga muudetakse jäikust/õli viskoosust, selle puudumine ei lülita amorte välja.
Siin kipub viga olema tagasilla juhtimises. Tagasild tuleb ju alles siis järgi, kui esisild tühja käib. Selline perutamine viitab pigem haldexi juhtploki rikkele, mis sunnib tagasilda koguaeg töösse.
Viimati muutis Mellr, 17 Sept 2019, 23:23, muudetud 1 kord kokku.
Passat b8 vigased amordid
Auto on käinud siiani Mölleris ainult korralises hoolduses ja antud kettaid ja klotse Forsis vahetamas. Keegi seda Haldexi tarkvara näppinud ei ole.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b8 vigased amordid
Suvalises ülevaatuses saadakse ju amordi kukkumst mõõta, et prognostika mõttes oleks esimene käik sinna kui Mollerisse või Forssi ei taha raha viia. Muidu on auto Eesti ajalooga ning olete selle esimene omanik ja kas see auto üle 3 aasta vana?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b8 vigased amordid
Auto värvi kambris pole käinud?
Meil üks kunde hoiatas, et ärge autole kambris kuuma andke, eelmine kord läksid peale seda mõlemad tagaratta laagrid läbi
Meil üks kunde hoiatas, et ärge autole kambris kuuma andke, eelmine kord läksid peale seda mõlemad tagaratta laagrid läbi

Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1750
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Passat b8 vigased amordid
Mis te kaks istute üks ees letis, teine taga ja vaatate kes kellele suurema palgiga lajatada saab?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 05 Mär 2003, 21:48
- Telefon: 5282357
- Auto: Passat B8 Alltrack BiTDI, Renault Megane 3 RS 265CUP
- Asukoht: Haabneeme
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 10 korda
Passat b8 vigased amordid
Täitsa huvitab, mis sai sellest amordisaagast.
Olid amordid vigased või midagi muud hoopis?
Olid amordid vigased või midagi muud hoopis?
elu on nautimiseks
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b8 vigased amordid
Kogemustele tuginedes midagi muud, aga ju teema algataja kommentaarib....ziilike-uduz kirjutas: ↑30 Jaan 2020, 10:21 Täitsa huvitab, mis sai sellest amordisaagast.
Olid amordid vigased või midagi muud hoopis?
Mellr kirjutas: ↑17 Sept 2019, 21:24 Tervist. Mure siis järgmine, et passatil b8 (176kw 4motion) tagumised amordid ei tööta enam. Tegemist on elektrooniliselt reguleeritavate amortidega ja kahe amordi vahetus läheb maksma 800 eurot. Ennem kui rahakotiraudasid tühjendama hakkan, mtlesin et uurin siit. Kahtlaseks teeb asjaolu, et auto läbisõit on 60 000, amordid mingit häält ei tee, hüppeid ja lõhkunud autot pole. Probleem tekkis peale seda kui käisin tagumisi kettaid ja klotse suvel vahetamas, vb soperdasid mehed seal midagi ära. Ehk põhiline küsimus, kas tegemist saaks olla elektroonilise probleemiga? Foori tagant natukenegi järsemalt minnes käivad tagarattad ka kolmandaga veel üle asfaldi(ehk siis igasugune surve puudub) ja m'rja asfaldiga hakkab vedrude peal hüppama( mis on päris valulik). Amorte reguleerides auto jäikus muutub, kuid tõenäoliselt on see siis tunda läbi esimeste rataste.
Ette tänades
Viimati muutis tito, 30 Jaan 2020, 12:03, muudetud 2 korda kokku.
Passat b8 vigased amordid
Pole ammu foorumit külastanud. Aga amordid olid ok. Viga oli nelikveos. Tagavedu kadus ära ning tagaamortidest käis korralik vibratsioon läbi kiirendades (vb keegi teab miks see nõnda väljendus). Tehti haldexile restart ja rohkem sellega probleemi ei olnud. Aga müüsin auto kevadel maha. Tarbisin masinat mitu aastat siis( b8 176kw). Kahjuks tegemist polnud parima isendiga. Vb kui kellelgi sama auto, siis teab ka kommenteerida. Ostsin auto Møllerist kui läbisõit oli 48k ja müüsin maha 110k. Selle ajaga andis saba nelikvedu, mootor lekkis hammasrihmale, mis tuli koos veepumbaga välja vahetada, esituli andis veakoodi, hooratas, viimane hooldus oli käigukastis ka korralik metallipuru järgi ja nipetnäpet veel. Kokkuvõtteks tundus et antud masin nii rasket jalga ei soovinud. Muidu oli väga maru pill. Üldiselt soovitaks seda 140kw diislit. Väga suurt erinevust pole ja eemalt vaadates tundub see viimane usaldusväärsem. Ja kui keegi tunneb muret siis auto läks leivapätsi hinna eest juriidilisele isikule.