Mure ühe passatiga, 2,0 103kw kahe nukkvõlliga mootor manuaalkasti otsas. Auto osteti juba sellise probleemiga aga algselt ei pööratud üldse tähelepanu. Nimelt on minek väga uimane. Algselt sai vaadatud geomeetria liikuvust ja see oli täiesti olematu, kuigi vaakum tuli peale. Sai võetud turbo maha ning geomeetria ei saanudki liikuda, kuna vaakumklapp oli keeratud põhimõtteliselt nii lühikeselt kui võimalik. Kui vaakum klapp sai küljest võetud, siis oli tunda, et geomeetria takerdus mõne koha peal veidikene. Sai võetud lahti ja ära pestud ultraheli pesuris. Turbo ise tundus muidu viisakas, labad head, ristilõtk minimaalne ja pikilõtku polnud. Nüüd sai vaakumklapp keeratud niiöelda tunde järgi paika, et geomeetria liiguks omas ulatuses vaakumiga. Klapp hoiab ise ka vaakumit ilusti. Kuid küsimus, kuidas saada see vaakumklapi reguleering täpselt paika nüüd? Minek on hetkel ka ikka üsna kehva ning suitseb samuti pööretepeal. Võibolla on ka mitu erinevat probleemi kokku mure allikaks aga üks asi korraga.
Vag-com kaabel streigib, sai teise kaabliga mõned näidud jäädvustatud. Üks pihusti ka rohkem miinuses, kuid samas mitte katastroofiliselt nüüd.
Turbo rõhu logid tehtud 1-4 käiguga kiirendades ja rõhud väga paigast.
