Mida lambdaga teha?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mida lambdaga teha?
Tekkis selline mote, et kui kakuks kati autol alt ara, siis kuhu lambda andur pista, kuna ta istub otsapidi kati sees.Mis juhtub kui uldse se andur ara votta?
- M-Tech
- Veteran
- Postitusi: 1349
- Liitunud: 01 Mär 2003, 15:45
- Auto: RS3, G4, SHARAN, AROSA, IBIZA FR, LEON FR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Kui istub enne kat-i elementi siis pane lihtsalt toru k?lge, kui peale elementi siis on high flow kat abiks.
G4 2.8 VR6T 4MOTION '01 | G2 R36 VR6T 4MOTION '91 | AROSA 1.8T '04 | IBIZA FR 1.8T '07
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
SHARAN 2.0TDI '12 | AUDI RS3 LIMO 8.5V STAGE 2 17' (daily)
ECUMASTER juhtajud http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://m-tuning.ee
Hmmm v?ga p?nev aga miks siis mul on lambda ?hel pool mootori kollet ja mitte keskel....Kas siis audi tehas pani pange:D:D:D....igalauto margil on see suhteline. Anduri ?ra v?ttes hakkad sa kogu aeg rikka seguga s?itma (k?tte kulu suur) aga jah M-Tech i soovitus on hea. Midagi sa pead sinna vahele sokutama, selle k?lge ka pane lambda:)
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
oi jah..ma r??gin mis on isetehes parem mitte, et see peabki nii olema...pealegi audi v mootoritel ongi lambta ?hel pool millest gaasid m??da k?ivad ja kolle k?ljes olles pole eelsoojendust vaja ega midagi.Hmmm v?ga p?nev aga miks siis mul on lambda ?hel pool mootori kollet ja mitte keskel....Kas siis audi tehas pani pange....igalauto margil on see suhteline
N??d siis eksid r?ngalt....ja kohe v?ga on eelsoojendust vaja. Endal jamas lambda just selle s??l. Aga n??d uus lambda ja soojenduski t??tab ja asi korras. Ma ei teaks p?hjust miks audi kasutaks teistsuguseid s?steeme jne. Ja oli ka minu volkari kogemus p?ris pikk. Seega pole nagu p?ris ainult audi s?ber:). Kuidas saakski V mootoril gaasid erinevate blokides erineda. M?lemad t??tavad v?rdselt jne seega ka v?ljuvad gaasid v?rtsed. pole vahet kuhu sa ta paned...fakt on see, et kui ennem kati oli siis pole t?htsust mis peale lambdat tuleb. Seega reso v?i toru on m?istlik lahendus. Aga Arki jah tuleb t?deda tuleb probleeme. Seega soovitus oleks ikke kat i kasutada...aga ?kki teema algataja ka seletaks miks ta tahab kati eemaldada. KAs tjuunimin:D v?i lihtsalt kat l?bi ja uus kallis.
Hehh ei tea nagu et kat labi oleks.Saab seda miskitmoodi kontrollida ka voi.Algselt postitas: riio
N??d siis eksid r?ngalt....ja kohe v?ga on eelsoojendust vaja. Endal jamas lambda just selle s??l. Aga n??d uus lambda ja soojenduski t??tab ja asi korras. Ma ei teaks p?hjust miks audi kasutaks teistsuguseid s?steeme jne. Ja oli ka minu volkari kogemus p?ris pikk. Seega pole nagu p?ris ainult audi s?ber:). Kuidas saakski V mootoril gaasid erinevate blokides erineda. M?lemad t??tavad v?rdselt jne seega ka v?ljuvad gaasid v?rtsed. pole vahet kuhu sa ta paned...fakt on see, et kui ennem kati oli siis pole t?htsust mis peale lambdat tuleb. Seega reso v?i toru on m?istlik lahendus. Aga Arki jah tuleb t?deda tuleb probleeme. Seega soovitus oleks ikke kat i kasutada...aga ?kki teema algataja ka seletaks miks ta tahab kati eemaldada. KAs tjuunimin:D v?i lihtsalt kat l?bi ja uus kallis.
Tahaks lihtsalt mootorit vabamalt hingama saada ja muidugi seda korvupaitavat soundi tahaks kaa:D
Rumaluke....soundi saad sa ka l?pu p?tist....ja resode kaotamisest. Kat ikka suht t?htsam. Usumind see vabald hingamine v?ib olla polegi hea su autole. Sellele on ka tehases m?eldud, et mootoril oleks vastu r?hk jne.
Kui suureks sa selle h??le teha tahad siis, et kat jalgu j??b. Kui kat l?bi siis t?hendab kas kukkub seest laiali...kui k?ega patsutad siis tunned kas on l?bi v?i ei. Kukkub lahti ja hakkab taha poole v?lja jooksma. vahel isegi ummistab v?lja laske siis on juba v??ga l?bi. Endal on kogetud umbes katiga s?it t??autuga:)

- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda