Kuidas teha välisvaatluse korral kindlaks, kas tegu on 1.8 DOHC või 2.0 DOHC mootoriga? Ja mida saaks 1.8 DOHC mootorile panna 2.0 oma, et saada sellega võimu juurde?

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
ABF-i sisselaskekollektor on minu teada ühes tükis, pihustid on ka el pritse omad. KR, 9A, PL on sisselaskekollektor kahes tükis, lisaks on need stockis mehaanilise pritsega, ehk õhukopsik teine, selle peal on pritsepea. Kõik mehaanilise pritsega 16v on 42mm sisselaskekollektoriga, ainult osad (mitte kõik minu teada) KR mootorid tulid 50mm sisselaskega. Vahe näeb siis selles, et 42mm torud jooksevad otse, 50mm on aga paksem, küünalde kohalt on kitsamad. Äkki see info annab üldisemat aimu. Enda silmaringi avardamiseks küsimus: Seati peale on tehasest PL mootorit pandud?geilovaldmann kirjutas: ↑19 Okt 2019, 20:29 Tänud nende vastuste eest , aga ka veel väliselt on ss Seati 1.8 gti 95kw PL koodiga , ja 2.0 gti 110kw abf koodiga väliselt väga sarnased , kas neil välja arvatud koodid saab aru millega tegu