Tervist,
Kuna siin foorumis liigub ka spetsialiste jne kirjutan oma probleemist siia.
Nimelt mul on 1988 Golf mk2 1.8 66kw (GU mootor) ning probleem seisneb selles, et pärast mõnda aega läheb jahutusvedelikupaak tühjemaks ja tühjemaks. Olen täheldanud ka, et õlikorgi all on pruun löga.
Samuti, kui õlivarda välja võtan, on seal maksimumist juba rohkem vedelikku, kuigi kui õlivahetuse tegin, oli kõik timmis.
Seega on minu küsimus, mis võib olla probleemiks?
Kas asi võib olla plokikaane tihendis?
Ootan suure huviga teie arvamusi ning ka abi, kuidas probleemi saaks lahendana!
Parimat,
Villy
Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 03 Mai 2017, 20:37
- Telefon: 53017034
- Auto: Volkswagen Golf Mk2
- Asukoht: Tallinn
- Corra
- Huviline
- Postitusi: 967
- Liitunud: 13 Juul 2007, 16:55
- Auto: VW Passat B5 1,9TDI 4motion, Golf 2 16v
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob
Plokikaane tihend või õlijahuti vigane. Pigem alustaks õlijahutist, kontrollida saad mingil määral nii, et võtad selle alumiiniumist kobaka(õlijahuti) küljest ära, see asub täpselt õlifiltri peal. Sellele läheb 2 jahutusvedeliku voolikut külge. Ühe otsa teed kuidagi pimedaks ja teise siis lased kas vee voolikuga väikse surve sisse ja vaatad kas hakkab kuskilt vett vaikselt tulema. Muidugi parem oleks seda suruõhuga teha ja vee all, siis näeks kohe mullikesi, kui asi tuksis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob
Kindel et sellel GU konel õlijahuti üldse on? Keera küünlad ka maha - kui mõni on tunduvalt heledam siis jookseb jahutusvedelik silindrisse, samuti kui õlitase on tõusnud peaks karteris juba paras emulsioon olema. Emulsiooni teke karterikaane alla ei tähenda samas meie kliimas koheselt plokikaanetihendi viga.
Viimati muutis GTI, 03 Jaan 2020, 08:46, muudetud 1 kord kokku.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- intzu
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 28 Apr 2016, 23:38
- Auto: Golf 2 '91
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 3 korda
Golf 2 1,8 jahutusvedelik kaob
GU mootoril ei tohiks olla õlijahutit, ainult mootoritel PF,PB,KR,PL, 9A,PG,JR,MF,RA,SB,1V on kataloogi järgi õlijahuti.Corra kirjutas: ↑03 Jaan 2020, 00:20 Plokikaane tihend või õlijahuti vigane. Pigem alustaks õlijahutist, kontrollida saad mingil määral nii, et võtad selle alumiiniumist kobaka(õlijahuti) küljest ära, see asub täpselt õlifiltri peal. Sellele läheb 2 jahutusvedeliku voolikut külge. Ühe otsa teed kuidagi pimedaks ja teise siis lased kas vee voolikuga väikse surve sisse ja vaatad kas hakkab kuskilt vett vaikselt tulema. Muidugi parem oleks seda suruõhuga teha ja vee all, siis näeks kohe mullikesi, kui asi tuksis.
Elu on liiga lühike, et sõita igavate autodega