Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
Hei.
Külma mootoriga umbes pool päeva seistes, käivitades kuskil 1 minuti pärast lööb punase aku tule põlema, põleb ca 2min max ja kustub ära, kui uuesti käima panna siis ei löö enam põlema.
Kas harjad hakkavad koostöö lõpetama?
Edit: Proovisin öösel uuesti ja ca 1min ja põleb.
Panin drive peale ja 0.5m otse ja kadunud, enam tagasi ei tule.
Külma mootoriga umbes pool päeva seistes, käivitades kuskil 1 minuti pärast lööb punase aku tule põlema, põleb ca 2min max ja kustub ära, kui uuesti käima panna siis ei löö enam põlema.
Kas harjad hakkavad koostöö lõpetama?
Edit: Proovisin öösel uuesti ja ca 1min ja põleb.
Panin drive peale ja 0.5m otse ja kadunud, enam tagasi ei tule.
Viimati muutis Awesome, 12 Veebr 2020, 22:44, muudetud 2 korda kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaator
Aga kui kohapeal korra gaasi annad peale käivitamist, pöörded nii 2-3000ni?
Päris paljudel autodel sellist asja näinud. Ilmselt mingi teema ergutusega. MUl omal ajal 1-2-l auto olnud. Üks tahtis kasutatud genekat osta (tuli töötavalt autolt) ja prooviks aitasin peale panna, ikka sama jama, et gaasi andes.
Päris paljudel autodel sellist asja näinud. Ilmselt mingi teema ergutusega. MUl omal ajal 1-2-l auto olnud. Üks tahtis kasutatud genekat osta (tuli töötavalt autolt) ja prooviks aitasin peale panna, ikka sama jama, et gaasi andes.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaator
dellu kirjutas: ↑10 Veebr 2020, 09:05 Aga kui kohapeal korra gaasi annad peale käivitamist, pöörded nii 2-3000ni?
Päris paljudel autodel sellist asja näinud. Ilmselt mingi teema ergutusega. MUl omal ajal 1-2-l auto olnud. Üks tahtis kasutatud genekat osta (tuli töötavalt autolt) ja prooviks aitasin peale panna, ikka sama jama, et gaasi andes.
2000ni proovisin siis jäi alles.
Õhtul proovin 3-3.5
-
- Huviline
- Postitusi: 287
- Liitunud: 24 Mai 2012, 19:51
- Auto: VW B7 ´12, VW B7 ´11
- Asukoht: Tartu
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
Kas keegi on vahetanud b7l genekat? Sooviks väikest tutoriali kuidas passatil käib see töö.
Internetist otsides siis väga polegi neid õpetusi.
* Vahetab ilma tõstukita ära?
Internetist otsides siis väga polegi neid õpetusi.
* Vahetab ilma tõstukita ära?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaator
Disla B7 kohta ei tea, aga bensukas läheb küll. Kuidas sul üldse ülevaatust nii tehakse? Seal ju vaja dislal põhjagaasiga mõõta.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaator
Kusjuures ma ei käinud ise ülevaatusel. Hoolduse ajal ütlesin, et tehke ülevaatus ka ära. Ükskord fooritaga (käigukasti asendit ei mäleta) proovisin ja üle 2.5k ei läinud. Rohkem pole proovinud ka.
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
-
- Veteran
- Postitusi: 3550
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 785 korda
- Tänatud: 110 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
Üle 2500 ei tohigi tühikäigul minna. Tehase poolt niimoodi sättitud. Ülevaatusel samamoodi lasevad pedaal põhjas kuni selle piirini ja sellest üle läheb on neil suva.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
B6 passatil mina ei pidanud genekat maha võtma, et harjasid vahetada. Üleval ruumi küll ja pole tõstukit vaja. Mootor oli 2.0 bmp 103kw
VäikeWürst - VW
-
- Veteran
- Postitusi: 1698
- Liitunud: 04 Apr 2008, 21:16
- Auto: Bora 2.0, B6 103 cbab
- Asukoht: Uhtna
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 9 korda
Passat b7 2.0tdi 103kw '12 generaatori eemaldamine
Läks hästi. Muidugi geneka maha võtmine on ka suhteliselt lihtne, eriti b7 puhul. Enda b6 paar korda harjutanud.
EI ole aega, üldse ei ole aega!!