yxhunt kirjutas: ↑18 Veebr 2020, 22:03
Õhupuhastaja kopsiku küljes olev väike vaakumvoolik ikka küljes ja terve? Kõik vaakum voolikud ilusti terved ja ühendatud? Salongi tulemüüri juures olev plastmassist jubin kuhu vaakum jookseb on terve? Seal jubina küljes kaks peenikese vooliku väljundit, ühele läheb vaakum voolik otsa, teine peab olema pimedaks tehtud. Mul oli seal originaalina plastikkork ees aga see oli katki ja lasi vaakumit läbi, siis tegi ka sarnast nalja.
Märkus! Õhupuhastisse minev voolik, ei ole vaakum! Seda võib nimetada tuulutuseks, selle kaudu saab näiteks N75 klapp puhast õhku, vältimaks sodi sisenemist klappi ja teised kaks sisend/väljund juhitakse vaakumit. Kui on vaakumiga probleemid siis tasub ikka vaakumtester/kell järgi panna ja vaadata, kui palju seda reaalselt tuleb(400mmHg võiks vähemalt olla).
Veakoodid näitavad(open/katkestus or short to ground/mass ja open/katkestus or short to plus/lühis) mis viga, otsi katkised juhtmed ja paranda need, tasub ka anduri(G72 ja G71) üle mõõta. Ilmselt nende koodidega on ka õhulugeja näit paigast.

NB! Pildid on näitamaks andureid, millised need on, asukoht ei ole saama mis pildil, kontrolli need üle - ühendused,juhtmed,andurid ise ja vajadusel vaheta, kui vahetad kasutatud asja vastu siis eelnevalt kontrolli, võta 100% töökorras auto pealt või osta uus. Ka n75 klapp hakkab vanadusest lekkima.