
1,4TSI EcoFuel heitgaasid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1,4TSI EcoFuel heitgaasid
Juhtusin kogemata ülevaatuspunkti nii, et mingil põhjusel auto end gaasiseadmele ei lülitanud. Heitgaaside test tehti siis, kui töötas bensiini pealt. No ja kukkusin sealt haledalt läbi muidugi. Ma olen 99% kindel, et gaasi pealt töötades poleks sellist asja küll juhtunud. Kas keegi teab, et kuidas need heitgaasi normid Ecofuel mootori puhul on? Samad mis tavalisel 1,4TSI'l? Ilmselgelt need ju samad olla ei saa, kui vaadata juba seda, et palju see mootor bensiini neelab. Mingi 10L/100km kulu pole üldse probleemiks saavutada. 

-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
1,4TSI EcoFuel heitgaasid
Mul on nii 158 (g/km) / 119 (g/km) s.t. et on eraldi väärtused.
Mida täpselt sealt torust mõõdavad, seda ei tea
Mida täpselt sealt torust mõõdavad, seda ei tea

Viimati muutis MartenL, 05 Mär 2020, 20:59, muudetud 1 kord kokku.
1,4TSI EcoFuel heitgaasid
Uuesti ülevaatusele minnes uurisin ülevaatuse onudelt, et kas on siis erinevad mõõteväärtused bensiinil ja gaasil. Ütles, et ei ole. Tegin paar kontrollküsimust talle veel ja oli selge, et ega ta ööd ega mütsi tegelikult ei jaga sellest gaasi teemast. Heitgaaside test oli ka loomulikult korras seekord, kuna nüüd töötas mootor gaasiga. Mitte midagi ma vahepeal ei muutnud. Ainult tankimisotsik sai vahetatud.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
1,4TSI EcoFuel heitgaasid
Käisin just mõned päevad tagasi Golf 4 CNG-ga ülevaatusel. Tuuritavad seal hapu näoga ja ei saa näite kätte. Ütlesin et vaatame korra mis kütuse peal on. Juhendasin kuidas gaasile saada ja nagu lupsti näidud head
. Nii et ilmselt ikka mingid erinevused on igal juhul olemas. Golf 4 on selline auto, mis käivitub alati bensult ja tahab ümberlülitamiseks pöördeid saada umbes 5 sekundit stabiilselt 2500 pööret või rohkem enne kui ümber lülitab. Sama sõites, et kiirendad mingi 2500ni ja siis hoiad veidi ja lased gaasi maha. Nii saab kiiresti sundida ümber lülitama. Muidu ta ise võib päris pikalt oodata enne kui lülitab, eriti kui oled selline sportliku sõidustiiliga.

Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335