Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Kas mingit moodi on seotud airbagi aju auto käivitamisega?
Autol endal on immo välja kodeeritud(proovitud teise auto peal ja seal käivitus koheselt) , kuid auto ei lähe käima, korra käivitub ja kohe sureb välja.
Veakoode näitab ainult et ei leia airbag moodulit.
Tegu 2000 aasta boraga.
Autol endal on immo välja kodeeritud(proovitud teise auto peal ja seal käivitus koheselt) , kuid auto ei lähe käima, korra käivitub ja kohe sureb välja.
Veakoode näitab ainult et ei leia airbag moodulit.
Tegu 2000 aasta boraga.
VäikeWürst - VW
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Vastan sulle siis, airbagi aju ei ole seotud auto käivitamisega. Sinu sümptomid meenutavad ikkagi immo aktiivsust. Kas sa oled proovinud gaasi anda samal ajal kui käivitad, oli mul ka mingi hetk see anomaalia 1.8T-l, otsisin ja mõtlesin, mis võiks viga olla, likvideerisin isegi lisa immo vahepeal, oli ikka sama, läks korra käima ja suri kohe välja. Gaasi peal hoides läks käima ja jäi käima. Vahetasin välja kütusepumba ja viga kadus. Ehk siis kui ta peaks sul gaasi andes käima minema, siis vaataks sinnapoole, et äkki ei saa kütet piisavalt peale.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Eeldan et jutt ilmselt sellest 1.9st. Ega sa vaakumeid pole näppinud või siis hoopis pistikuid. Kui rääkisid ühe teise projekti raames kaabelduse vajdusest. Ühesõnaga võta prooviks lahti suretusklapi vaakum või pistik klapi tagant. Kunagi ühel mootorivahetusel olen samuti suutnud kas vaakumid või pistikud segi ajada (ei mäleta enam kumb). Ühesõnaga point oli selles, et käivitamise järel anti suretusklapile vaakum peale ja oligi õhu vool sisselaskesse peatatud
.

Viimati muutis dellu, 09 Apr 2020, 07:37, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Jah unustasin lisada, et jutt on 1.9 tdi 66 kw mootoriga seotud juhtmetest.
Mingil x põhjusel, kui paned süüte sisse, siis peale seda kui eelsüüteküünalde tuli on kustunud, siis kaob pumbal ka suretus klapil vool. Ehk siis kui eelsüüde töötab (ala 5sec), siis on ka vool pumba peal oleval suretusklapil.
Kuigi juhtmed on õieti. Olen ka releesid proovinud vahetada aga mitte muhvigi...
Samuti ka teist süütelukku koos uue lukkupõhjaga
Immo koha pealt olen täiesti kindel, et seda pole.
Ning veakoodideks endiselt airbag ja abs(mõlemad välja lõigatud, pole neid vaja sellel masinal)
Mingil x põhjusel, kui paned süüte sisse, siis peale seda kui eelsüüteküünalde tuli on kustunud, siis kaob pumbal ka suretus klapil vool. Ehk siis kui eelsüüde töötab (ala 5sec), siis on ka vool pumba peal oleval suretusklapil.
Kuigi juhtmed on õieti. Olen ka releesid proovinud vahetada aga mitte muhvigi...
Samuti ka teist süütelukku koos uue lukkupõhjaga
Immo koha pealt olen täiesti kindel, et seda pole.
Ning veakoodideks endiselt airbag ja abs(mõlemad välja lõigatud, pole neid vaja sellel masinal)
Viimati muutis dub1, 10 Apr 2020, 05:49, muudetud 2 korda kokku.
VäikeWürst - VW
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Esimesest postitusest ei saanud päris täpselt aru, et proovisid sama aju teisele autole ja seal toimis aju ilusti?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
Ma mõtlen siis EGRiga ühes kojas olevat nn pöördklappi, mis torus õhuvoolu sisselaskesse sulgeb. Võta sealt küljepeal olevast plast ajamilt vaakum tagant.
Aga kui juhtmemajandus on nn minule tulnud Borast, siis seal ju üldse mingi 1Z leiutis peale aetud ilmselt ja väga kahtlane (ei usu et tehasest 1Z bora peal oli ja näha et mingid voolikud ja ka ringi tehtud klappimiseks), kas see kaabeldus sulle sobib kui sul peaks mingi nn õige Bora mootor olema. Mitme pistikuga aju? 1 suurega? Kui selle toimimist proovisid teisel autol, siis nn vanakooli immol võib olla see, et töötabki teise auto peal. Nn valge immo karp saadab lihtsalt välja et ma leidsin võtme ja ajule sellest piisab, immo aju ja mootori aju sõbrustamist vajavad uuemad. Ehk siis selles autos oli immole sobivad tingimused olemas ja toimiski seetõttu, aga kuna sinu autol seda signaali pole, siis ei toimi. Mis auto peal üldse proovisid?
Ehk jah sul võib seal paras jama olla või miks üldse juhtmeid vahetasid?
Aga kui juhtmemajandus on nn minule tulnud Borast, siis seal ju üldse mingi 1Z leiutis peale aetud ilmselt ja väga kahtlane (ei usu et tehasest 1Z bora peal oli ja näha et mingid voolikud ja ka ringi tehtud klappimiseks), kas see kaabeldus sulle sobib kui sul peaks mingi nn õige Bora mootor olema. Mitme pistikuga aju? 1 suurega? Kui selle toimimist proovisid teisel autol, siis nn vanakooli immol võib olla see, et töötabki teise auto peal. Nn valge immo karp saadab lihtsalt välja et ma leidsin võtme ja ajule sellest piisab, immo aju ja mootori aju sõbrustamist vajavad uuemad. Ehk siis selles autos oli immole sobivad tingimused olemas ja toimiski seetõttu, aga kuna sinu autol seda signaali pole, siis ei toimi. Mis auto peal üldse proovisid?
Ehk jah sul võib seal paras jama olla või miks üldse juhtmeid vahetasid?
Viimati muutis dellu, 10 Apr 2020, 08:52, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
2 pistikuga aju. Sai proovitud 2000 aasta golf 4 peal.dellu kirjutas: ↑10 Apr 2020, 08:50 Ma mõtlen siis EGRiga ühes kojas olevat nn pöördklappi, mis torus õhuvoolu sisselaskesse sulgeb. Võta sealt küljepeal olevast plast ajamilt vaakum tagant.
Aga kui juhtmemajandus on nn minule tulnud Borast, siis seal ju üldse mingi 1Z leiutis peale aetud ilmselt ja väga kahtlane (ei usu et tehasest 1Z bora peal oli ja näha et mingid voolikud ja ka ringi tehtud klappimiseks), kas see kaabeldus sulle sobib kui sul peaks mingi nn õige Bora mootor olema. Mitme pistikuga aju? 1 suurega? Kui selle toimimist proovisid teisel autol, siis nn vanakooli immol võib olla see, et töötabki teise auto peal. Nn valge immo karp saadab lihtsalt välja et ma leidsin võtme ja ajule sellest piisab, immo aju ja mootori aju sõbrustamist vajavad uuemad. Ehk siis selles autos oli immole sobivad tingimused olemas ja toimiski seetõttu, aga kuna sinu autol seda signaali pole, siis ei toimi. Mis auto peal üldse proovisid?
Ehk jah sul võib seal paras jama olla või miks üldse juhtmeid vahetasid?
Sellel 1z olid bora kolektorid ja turbo.
VäikeWürst - VW
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Airbag ja immo, vw bora mk4-jal
https://www.mecatechnic.com/en-GB/egr-v ... C28000.htm ikkagi vaata see klapp sisselaskes üle. Ühel autol jäi see ka viimase suretamisega täiesti kinni (sodi täis ja kiilus kinni). Võta kasvõi lõdvik vahelt lahti ja vaata et oleks käivitades ilusti avatud olekus see. Diisel läheb ilusti käima ilma õhulugejata, lõdvikuteta õhu poolel jne.
Viimati muutis dellu, 10 Apr 2020, 13:28, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335