Kunagi sai siia konto tehtud kui omale esimese Mk2 Jetta soetasin ja suurem huvi selle masina vastu ja soovist kandilise Volksuga ringi sõita aina kasvas ja kasvas. Sama moodi kasvas auto juures probleemide kuhi mis sai nii suureks, et oskused ja teadmised enam järgi ei jõudnud ja pidin masina suure kurvastusega seisma jätma. Lootuses et kui uue peaksin leidma, saab sellelt mõne varuosa näpata.
pilt vanast masinast:
Kuni ühel päeval mu naabrimees mulle lingi müügikuulutusest saatis ja seal see oli, kupee Jetta. Kuna huvi oli endiselt suur ja tahtmine kandilist pepuga Golfi omada, vaatamata oma sõprade kõveratele "miks?" pilkudele, oli endiselt suur, läksin ja võtsin selle masina pikema jututa ära. Vaatamata kõigele mitte nii ideaalsele selle auto juures 1.6 diisel, meh... automaat, meh... ägedaid lisasid 80-st ei ole, meh, siiski olin väga elevil et sellise pilli lõpuks sain. Kere suht korras, pindmist roostet ikka on, sisu minu jaoks tip top ja peale suuremat hooldust sai masinale ÜV, nimeks "Trakats" ja asi jõudis väga kiiresti väga palju kaugemale eelmisest.
Auto ajaloost nii palju, et eelmine omanik kellel see projektika plaanina seisma jäi masina kohta väga palju ei osanud öelda ja palju pidi ise välja uudistama, suured stanged ja flare'id muidugi kellegi poolt eelnevalt lisatud ja selle asemel et õigeid kinnitusi kasutada on palju asju kruvidega kinni lastud

Pärast esimest pikemat sõitu läksid järgneval hommikul käiguvaheti kangi kinnitused katki ja jäin uusi ootama. Suure enesekindlusega võtsin täpselt 2tk ja lõhkusin need peale kahe nädalast ootamist ära ja sain veel paar nädalat autot vaadata


Plaane ja aega on palju ja loodetavasti on tulevikus, kui endal mõistus otsas, siit mõni abisõna või käsi ja üks Jetta pikaks ajaks rohkem teedel näha!

Mõned pildid Trakatsist: