Probleem pole küll volkari vaid teise mu omanduses oleva VAG-i masina, 2011. aasta Skodaga Superbiga. Nimelt olukord selline, et kaotasin nädal tagasi ühe (korrektselt töötava) võtme ära ja kuigi teine võti on küll füüsiliselt olemas siis selle immo kiibil on mingi probleem ning autot sellega käima ei saa. Võtme nuppudest saab masina lahti teha ja kinni panna, samuti keerab võti süütelukus kenasti aga peale käivitamist kuvatakse kellablokis veateade NO KEY ja mootor suretatakse välja. Et see teine võti sellises seisus oli selgus alles mitu aastat peale sõiduki ostu ja enne põhivõtme kaotamist ma muidugi selle pärast ei muretsenud.
Täna siis kustus lootus põhivõti leida ja helistasin lukukeskusesse kes soovitasid selle pooltöötava võtmega kohale tulla, et vaadata mis seis täpselt on. Läksin. Öeldi, et PCB-l mingi muu komponendi kui immo kiibi vigastus - nagu ma aru sain siis doonortrükiplaadilt võetuga vahetati see välja ja peale seda olevat immo chip ka elumärke näidanud. Maksin ära, tulin koju, istusin autosse, keerasin võtit kuid sain ikka tuttava veateate NO KEY. Küsimus siis selles, et kuidas oleks mõistlik edasi toimida. Kuna töötava võtme kaotasin kõige tõenäolisemalt oma elukoha ümbrusesse õue siis isegi kui selle olemasolema võtme kuidagi korda saaks siis kui keegi kaotatud võtme taas leiaks siis sellega saaks ta ju autoga rahulikult minema sõita. Kas kaotatud võtit annab kuidagi blokeerida või ideaalis peaksin kaks uut võtit hankima (kui katkist võtit korda ei saa siis ongi see ilmselt ainuvariant), mis tegevused sellega täpselt kaasneksid? Otsingut kasutades vaatasin, et varasemalt on sarnaste teemadega kimpus olevaid hädalisi aidanud härrased dellu ja R36 - eriti oodatud oleks teie kommentaarid. Hea meelega koguks siis natuke infot enne kui kuhugi veel rahast loobuma kipun.
Pildid pooltöötavast võtmest kui sellest abi on:

