Tekitaks oma "penskarile" ka teema, ehk on teinekord hea targematelt masina hingeelu kohta nõu küsida. Alustan algusest. Selle aasta kevadel tekkis vastupandamatu soov muretseda sõiduvahend, milles saaks vajaduse korral ka mugavalt ööbida. Jah, õige matkamees magab telgis, kuid teinekord hilja laagripaika jõudes lihtsalt ei viitsi hakata telgiga jamama ja vahest on ilm nagu ta on ja....lühidalt- olen natuke liiga mugav ja laisk! Tuhlasin erinevates foorumites, kaalukausile jäid nii Kia Karnival, Toyota Previa ja isegi Mazda MPV. Kõik üsna mahukad kulgurid, kuid alati jäi miskit soovida. Vaatasin ka Multivani, kuid korraliku ajalooga autod olid ikka päris kallid ja koroona tõi kaasa kärped eelarvesse. Valikusse lisandus Sharan/Galaxy/Alhambra (foorumites kirjutatut uskudes olin neist pika kaarega mööda käinud- kohutavad laguneijad, ebamugavad jne). Ei mäletagi, et oleks varem nii paljusid autosid vaatamas käinud. Kuulutuses lubatu ei vastanud enamus juhtudest tõele, mõned pärlid, mis turule tekkisid, kadusid kui soojad saiad. Kevadest sai suvi. Ja siis ühel päeval nägin kuulutust, millele pidin reageerima. Pärnumaal ilmus müüki `99 aasta Sharan. Kuigi polnud esimese põlvkonna autost erilises vaimustuses olnud, siis miski selles kuulutuses kõnetas. Neli ja pool tundi hiljem olin tagasi Tartus. Sharaniga

Aga nüüd tähtsamast- autost. Mis ilmselt oma olemuselt üsna igav vanakooli mahtuniversaal, kuid minu eesmärk polnudki midagi uhket. Mootoriks siis vähemalt loetu põhjal "pommikindel" 1,9TDI 81kW. Katuselt lakk maas, kuid ennast veel esialgu ei häiri. Väikeseid mõlke, iluvigu jagub. Eelmise omaniku poolt vahetatud summuti täies pikkuses, pidurikettad, käigukasti hoovastik, varakevadel paigutatud veokonks. Kogu hooldusajalugu Møller Autos. Mõned lisad: 6xCD-boks+ digitaalne display, 6x elektriaknad, püsikiirusehoidja, kapteniistmed ja täiesti toimiv kliima. Seni vuratud 10 000km. Vastu talve sai vahetatud õli. Sisse läks 5w40 Total. Hammasrihmani on veel mõnikümmend tuhat aega. Ahjaa- värv on Indigo Blue.
Mõni pilt ka. Peale mõnda retke sai selgeks, et istmete väljaviskamine tekitas küll mõnusalt avara olemise, kuid samas ei kadunud mure, kuhu panna matkal kaasas olev varustus. Mõeldud- tehtud. "Lavats" käib üles ehk esimene pool (60cm) on klapitav. Täna sattusin maanteel ühte anomaaliat kogema, mis õnneks küll möödus, kuid pisut tegi ettevaatlikuks. Proovin lähipäevil juhtme taha saada, siis sellest juba pikemalt.