VW Passat CC värin
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
VW Passat CC värin
Auto VW Passat CC 2010 a
Vahetatud sai hooratas ja ennem seda oli juba sõites vibra sees. Nüüd on vibratsioon vaid ülespoole 60 km/h ja kuskil 100 km/h läheb üle.
Üks remondimees arvas, et parem pooltelg on läbi omadega, kuna paremalt pool vibreerib nagu rohkem. Teine jällegi arvas, et veljed/rehvid on kõverad või tasakaalust väljas.
Ennem kui mega summasid remondipeale panema hakkaks küsiks äkki on kellegil veel samat probleemi olnud.
Vibra on koguaeg nii järsult kiirendades, kui ka sujuvalt
Mootor 103 kw 2,0 diisel.
Vahetatud sai hooratas ja ennem seda oli juba sõites vibra sees. Nüüd on vibratsioon vaid ülespoole 60 km/h ja kuskil 100 km/h läheb üle.
Üks remondimees arvas, et parem pooltelg on läbi omadega, kuna paremalt pool vibreerib nagu rohkem. Teine jällegi arvas, et veljed/rehvid on kõverad või tasakaalust väljas.
Ennem kui mega summasid remondipeale panema hakkaks küsiks äkki on kellegil veel samat probleemi olnud.
Vibra on koguaeg nii järsult kiirendades, kui ka sujuvalt
Mootor 103 kw 2,0 diisel.
VW Passat CC värin
Kas tegemist on DSG kastiga sõidukiga? On olnud kokkupuuteid, et kui DSG siduri pinnad nn "klaasistuvad", siis hakkab auto kiirendades (nii järsult kui sujuvalt) vibrama või kakkuma. See tekkis just kiirendades, ühtlasel sõitmisel seda ei täheldanud.
VW Passat CC värin
Tegemist on DSG kastiga. Värin on nii sujuvalt kui ka järsult kiirendades.
Veljed said tagastatud ennem allapanekut, rehvid on uued. Rehvides see probleem ei ole. Aga ilmselt on jah pooltelje viga, lasen need ka veel korda teha eks siis paistab. Aga tänud kaasrääkijatele.
Veljed said tagastatud ennem allapanekut, rehvid on uued. Rehvides see probleem ei ole. Aga ilmselt on jah pooltelje viga, lasen need ka veel korda teha eks siis paistab. Aga tänud kaasrääkijatele.
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
VW Passat CC värin
Enamasti peaks saama kõiki eelmainitud detaile defekteerida enne kui neid lampi vahetama hakata.
Ma küsiks aga veel juurde, et mis tootja rehvidega tegu on?
Muus osas kaldun ka ise pigem pooltelge kahtlustama, aga väga vabalt võivad ka rehvid läbi olla.
Põhjus miks vibratsioon on vaid teatud kiirustel tunda on lihtne - seni kuni asjad on resonantsis, ongi vibra sees. Liiga väikese või suure kiiruse puhul erinevate ( vigaste ) sõlmede võnkesagedus erineb ja vibratsiooni tunda ei ole
Ma küsiks aga veel juurde, et mis tootja rehvidega tegu on?
Muus osas kaldun ka ise pigem pooltelge kahtlustama, aga väga vabalt võivad ka rehvid läbi olla.
Põhjus miks vibratsioon on vaid teatud kiirustel tunda on lihtne - seni kuni asjad on resonantsis, ongi vibra sees. Liiga väikese või suure kiiruse puhul erinevate ( vigaste ) sõlmede võnkesagedus erineb ja vibratsiooni tunda ei ole
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed