Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Autoks B7 Passat 2.0TDI CR 125kW, mootorikoodi jään hetkel võlgu. Autol on hammasrihmal pooled hambad maas. Ei tuvastanud, et midagi oleks kinni jooksnud kuskil. Enamus nookureid on pooleks.
Kas kellelgi on kogemusi seda tüüpi mootoritega, kui suured on kahjustused? Kas nukkvõllidel võib nukid paigast keerata, klapid kõverad jne.. Teatavasti ju vanemat tüüpi 2.0 PD mootoritel piisab tavaliselt uutest nookuritest ja sõidab edasi.
Kas kellelgi on kogemusi seda tüüpi mootoritega, kui suured on kahjustused? Kas nukkvõllidel võib nukid paigast keerata, klapid kõverad jne.. Teatavasti ju vanemat tüüpi 2.0 PD mootoritel piisab tavaliselt uutest nookuritest ja sõidab edasi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Kui kliendil palju raha siis kaas maha ja remontima. Muul juhul on auto vaid varuosadeks müüa.
-
- Huviline
- Postitusi: 524
- Liitunud: 08 Sept 2014, 09:43
- Asukoht:
- Tänanud: 32 korda
- Tänatud: 30 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Kas lihtsam ei oleks teine toorik mootor vahele tõsta?
https://www.xdalys.lt/en/engine-vw-pass ... el-engines
https://www.xdalys.lt/en/engine-20-tdi- ... el-engines
https://www.xdalys.lt/en/engine-vw-pass ... el-engines
https://www.xdalys.lt/en/engine-20-tdi- ... el-engines
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Läbisõit kellal on 347000km.
Vaatasin nüüd põhjalikumalt ja nukkvõllid on ikkagi ära keeranud paigast, süvendid plokikaanepoltide keeramiseks pole samal ajal õiges kohas. Ja ühel nukkvõllil peaks olema hammasratas kaheosaline "vedruga" , lôtku tihendamiseks. Seal on puudu see üks hammasratta pool ja ei paista kusagil. Äkki siis on ära võetud kunagi, sest pole olnud spetsiaaltööristasid paigalduseks või polegi kõigil seda juba tehasest.
Sellise jama korral vist tõesti mõttekam teine mootor panna.
Vaatasin nüüd põhjalikumalt ja nukkvõllid on ikkagi ära keeranud paigast, süvendid plokikaanepoltide keeramiseks pole samal ajal õiges kohas. Ja ühel nukkvõllil peaks olema hammasratas kaheosaline "vedruga" , lôtku tihendamiseks. Seal on puudu see üks hammasratta pool ja ei paista kusagil. Äkki siis on ära võetud kunagi, sest pole olnud spetsiaaltööristasid paigalduseks või polegi kõigil seda juba tehasest.
Sellise jama korral vist tõesti mõttekam teine mootor panna.
Viimati muutis teet82, 12 Jaan 2021, 09:12, muudetud 1 kord kokku.
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Võib uurida ka https://rrr.lt/en/search?q=CFGBMartenL kirjutas: ↑12 Jaan 2021, 07:42 Kas lihtsam ei oleks teine toorik mootor vahele tõsta?
https://www.xdalys.lt/en/engine-vw-pass ... el-engines
https://www.xdalys.lt/en/engine-20-tdi- ... el-engines
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Sai plokikaas kontrolli saadetud ja väidetavalt enamus klappe viga saanud. Lähevad siis uued klapid, nukkvõllid, nookurid ja tõukurid. Lisaks siis hammasrihmakomplekt ja erinevad tihendid, kokku kisub 1500EUR kanti koos tööga.Tõenäoliselt oleks tulnud odavam teine mootor peale panna koos uue õli ja rihmakomplektiga, aga omanik väga ei usu nendesse lammutuse mootoritesse ja on remondiga nõus.
Samas on need B-varuosad kohati prügi. Samast kohast tuli kunagi üks KIA nukkvõll. Enne mind prooviti paar kuud käima saada ja ma sain ka paar korda lahti-kokku lapata seda mootorit. Viimases hädas mõõtsin kellaga üle nukkide profiilid ja kuju oli täiest vale, klapid ainult korraks läksid kinni. Arusaamatu kes ja kus selliseid asju toodab.
Samas on need B-varuosad kohati prügi. Samast kohast tuli kunagi üks KIA nukkvõll. Enne mind prooviti paar kuud käima saada ja ma sain ka paar korda lahti-kokku lapata seda mootorit. Viimases hädas mõõtsin kellaga üle nukkide profiilid ja kuju oli täiest vale, klapid ainult korraks läksid kinni. Arusaamatu kes ja kus selliseid asju toodab.
Viimati muutis teet82, 12 Jaan 2021, 19:50, muudetud 1 kord kokku.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Passat B7 2.0TDI hammasrihm katki
Pihusteid ei lasd stendida? Kui kõik nagunii laiali? Seal kannataks veel päris palju teha. Õlifiltri kopsiku tihendid ka ära vahetada jne üks tegemine. Kui kap siis juba korralikult.