Auto käes olnud ca 2 nädalat, ostes oli timm, maanteel viskas pikal kiirendamisel epc tuld korra, muidu toimis. Diagnostika näitas mingit lambda viga ( bank 2 sensor 1)
Mõned päevad tagasi Auto muutunud jõetuks, kohapeal käib ilusti, sõites aga pole sadat kilowattigi tunda, justkui lämbub, või puterdab. Kolmandal käigul ei lähe ûle 3000rpm-i.
milles võib viga olla?
Vabandan, kui miskit puudu on. Vastan niipalju kui tean. Loodan teie abile.
Viimati muutis DuCore, 23 Jaan 2021, 13:34, muudetud 1 kord kokku.
Mootor vajab ilmselgelt normaalset live data diagnostikat, mitte vaid veakoodide lugemist. Veakoodide lugemine ei ole reaalne diagnostika.
Ega seal midagi väga palju valesti ei saa olla, eesmised lambdad on closed loop segu reguleerimiseks, kui üks neist surnud on, peaks see bank lihtsalt open loop-i minema.
Tagumised lambdad on puhtalt katalüsaatorite kontrolliks. Külmast peast kontrollitakse ka SAI pumba ja klapi korrektset toimimist aga see mootorit limp mode-i ei pane.
Tean, kuna enda autol peale remonti ei toiminud enam SAI pump millegi pärast ja ei viitsinudki otsida seda viga, võtsin kogu süsteemi maha.
Sisuliselt saab nii SAI, kui katalüsaatorite kontrolli ajust välja programmeerida, siis ei pea liiga palju kõrvalisi asju uusi ostma nende riknemisel.
Kõige mõistlikum on esimese asjana õhulekked üle kontrollida, kuna plastvoolikute vanadusest suremine on nende mootorite probleem
ning 95% omanikest on nii juudid, et remontimise asemel teevad neile torudele ajutist lappimist.
Ka minu autol on 2 toru kellegi poolt juba varasemalt lapitud, ei ole neid veel välja vahetanud, kuna mul tuleb short runner sisselaskekollektor niikuinii.
Siis kaovad need torud ära ning tuleb custom lahendus teha.
Pidurivõimendi vaakumtoru panin loomulikult tutika A-osa, kuna ka see oli elektriku teibi ja voolikuklambriga kellegi poolt juba lapitud.
Eks 40.- eur tutika A-osa eest ongi liiga suur kulutus, et pidurid normaalselt töötaks ja mootor lisaõhku ei saaks.
Suure tõenäosusega on sul kuskil suurem õhuleke ning MAF-i näit on mööda ja sealt võivad hädad pihta hakata.
Aga nagu pika jutu algul mainisin, siis alustuseks tuleks mootorile korrektne diagnostika teha.
Viimati muutis M-Tech, 24 Jaan 2021, 12:38, muudetud 2 korda kokku.
Tundub olevat hoopis bensiinipumba viga. Samas võib ka jääpuru olla pumba sõela ees või filtris.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.