Masinal mootoriks 1.9 77 kW BLS koodiga.
Sümptomiteks siis jõu puudumine, pöörded ei lähe üle 3000 rpm ei sõites ega kohapeal ning 00665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached. VCDS'iga geomeetriat liigutama pannes liigub varras ilusti, kuid rõhk muutub vaid 20 mbar, kuigi juhendi järgi peaks vähemalt 80 olema erinevus kui õigesti mäletan. Ross-Tech pakub võimalikuks veaks vaakumleket reservuaarist, kuid selle esialgu välistaks, kuna turbol varras liigub viisakalt ja takistusteta. Järgmiseks sammuks pakutakse turbo vahetust, kuid on ehk on veel midagi, mida vaadata/kontrollida, enne kui see ette võtta.
Tänud ette kõigile kaasamõtlejatele.
2008 Caddy jõuetu ja 3000 rpm piiraja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2008 Caddy jõuetu ja 3000 rpm piiraja
Turbo lõdvikud üle vaadata, äkki mõni lekib.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
2008 Caddy jõuetu ja 3000 rpm piiraja
Kas geomeetria varras liigub kindlasti täies ulatuses? Endal kogemus ühe vanema 1.9 turboga kus hoob käega liigutades liikus kergelt ja tundus, et selles ei saa viga olla aga tegelikult piirajani ei liikunud.
Kas tegu ainsa veakoodiga? Sellise aasta autol juba egri vea peaks ise ära tundma aga üle võib kontrollida, sarnaste sümptomitega Caddyl oli egr klapp kinni jäänud aga oli vastav veakood olemas. Muidugi kõigepealt alustada lõdvikute kontrollist nagu eelnevalt soovitatud.
Kas tegu ainsa veakoodiga? Sellise aasta autol juba egri vea peaks ise ära tundma aga üle võib kontrollida, sarnaste sümptomitega Caddyl oli egr klapp kinni jäänud aga oli vastav veakood olemas. Muidugi kõigepealt alustada lõdvikute kontrollist nagu eelnevalt soovitatud.