Passat B8 air distribution flap control motor

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Mario81
Huviline
Postitusi: 273
Liitunud: 20 Aug 2013, 20:24
Telefon: 5622o628
Auto: B8 4motion & B8
Asukoht: Harjumaa
Tänatud: 1 kord

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas Mario81 »

On kellelgi kogemusi selle vahetusel? Väidetavalt tuleb armatuur kõik eemaldada.
Probleem lühidalt: hommikul peale käivitust viskas vilina sisse. 15min hiljem märkasin, et jalgadele eì tule sooja, kurvides korraks liikus alt külm üles jne. Kaabel järgi ja veaks sama asi stuck. Töö tundub jube mahukas, jubin ise sealjuures 60-70€ ainult :D

Äkki lihtsam lahendus olemas.

Mario

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1750
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Ei tule. Just lugesin eile kokku, et juba 10 tükki erinevas asukohas olevat mootorit on vahetatud erinevatel autodel.

Saab ilma armatuuri maha võtmata.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Nagu ma arvasin, et mul suured labidad, et ei mahu hästi neid flappe vahetama. Mis moodi sa sinna vahele ukerdad neid vahetama? :D

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas R36 »

etnies858 kirjutas: 16 Sept 2024, 17:59 Nagu ma arvasin, et mul suured labidad, et ei mahu hästi neid flappe vahetama. Mis moodi sa sinna vahele ukerdad neid vahetama? :D
Lihtsalt vahetad. Kui on midagi ees võtad ära.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1750
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

etnies858 kirjutas: 16 Sept 2024, 17:59 Nagu ma arvasin, et mul suured labidad, et ei mahu hästi neid flappe vahetama. Mis moodi sa sinna vahele ukerdad neid vahetama? :D
Ma mahun ja sa mitte?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
links
Klubiline
Postitusi: 1131
Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
Asukoht: Eestimaa
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 64 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas links »

SanderSPS kirjutas: 16 Sept 2024, 19:56
etnies858 kirjutas: 16 Sept 2024, 17:59 Nagu ma arvasin, et mul suured labidad, et ei mahu hästi neid flappe vahetama. Mis moodi sa sinna vahele ukerdad neid vahetama? :D
Ma mahun ja sa mitte?
Nonii seltsimehed, siis tuleneb üks tõsiasi, et kuidas ühel mehel on kätega kogemust kitsastes alades ja teisel on veel aega...

Sander äkki viitsib teha mingi DYI asja selle kohta või ? :)
Kindlasti netis keegi teinud, aga vaata, mõnedel see otsimine googles nagu titel ja eesti keelt tore lugeda. :)

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1750
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Ei seda DYI-d ei tule. Viimati vahetasin Seat Leonil 2 klappi millest 1 oli ka kellaploki taga. Nad on same same...buuut diiiifereeent. Buut still same. DYI ei tule selle pärast, et lihtsalt kui sa näed klappi, siis vaheta ära. Leia lahendus. Rohkem polegi. Paar väikest tööriista abiks nagu narrega lehtvõti kuhu saab torxi installida jne.

Kogemusega on ka see, et 10 plus miinus olen vahetanud neid ja viimati ikka vahetasin vale. Sain jälle ringi teha😀
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas twist »

SanderSPS kirjutas: 17 Sept 2024, 06:00 Kogemusega on ka see, et 10 plus miinus olen vahetanud neid ja viimati ikka vahetasin vale. Sain jälle ringi teha😀
Sama kogemus. Vahetus lihtne, aga tehke kindlasti enne 100% kindlaks, et õige klapp ja õiges kohas saab vahetatud. Need on kõik same-same-but-different.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1750
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Passat B8 air distribution flap control motor

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

twist kirjutas: 17 Sept 2024, 08:14
SanderSPS kirjutas: 17 Sept 2024, 06:00 Kogemusega on ka see, et 10 plus miinus olen vahetanud neid ja viimati ikka vahetasin vale. Sain jälle ringi teha😀
Sama kogemus. Vahetus lihtne, aga tehke kindlasti enne 100% kindlaks, et õige klapp ja õiges kohas saab vahetatud. Need on kõik same-same-but-different.
Eiei nad on ikka same same. Lihtsalt iga klapp ütleb kus ta asub kliimamoodulile. Nagu ikka. Pigem see asukohtade teema ei kipu meelde jääma. Ma tean, et on ebameeldiv, veits ebameeldivam ja siis veel veidi rohkem ebameeldivam ja siis on full PITA. See Kellaploki tagune selline minusugusele 2x2 mehele on alati tore kui sinna jalgade alla pead ronima. PS...SEATil pole kellaploki taga midagi teha. Juhtmesari ees ja plastik siinil. Jumala kohutav. Alt vahetad ja pooleldi pimesi.:D
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Vasta

Mine “Elektroonika”