Eks foorumites on hammsrihma vahetusest ja vahetusvälpadest räägitud.Mootoriks 2.0 diisel, koodiga CFGCX0AF, mille ametlik vahetusvälp on 210000km. Kirjutasin kahte vw müügi ja hooldust tegevale filrmale (vmotors viljandi ja aasta auto pluss tartu), vmotors vastas, et 180000km pealt on soovitatav vahetada, aastaautopluss vastas, aga 12000km pealt. Keda siis uskuda?
Tegin mõned pildid hammasrihmast, mis on sõitnud 110000km.Rihma peale vaadates on kellelgil kogemust, kas rihma tahab lähiajal vahetust?
Oleneb, kas Eesti on kõrge tolmusisaldusega riik? VW väitel mitte.
Pildi järgi rihma hindamine on tänamatu töö ja ei soovita kellegil seda teha. Muidugi juhul kui lõhe juba ei jookse läbi rihma.
► Näita Spoilerit
Countries with high levels of dust
Abu Dhabi Gabon Macau Somalia
Afghanistan Gambia Madagascar Sri Lanka
Egypt Georgia Malawi Seychelles
Algeria Ghana Maldives South Sudan
Angola Guatemala Mali Sudan
Equatorial Guinea Guinea Morocco Suriname
Argentina Guinea-Bissau Mauritania Swaziland
Armenia Guyana Mauritius Syria
Azerbaijan Honduras Mexico Tajikistan
Ethiopia Hong Kong Mongolia Tanzania
Australia India Mozambique Thailand
Bahrain Indonesia Myanmar (Burma) Togo
Bangladesh Iraq Namibia Chad
Belize Israel Nepal (Indian subcontinent) Tunisia
Benin (Dahomey) Yemen Nicaragua Turkey
Bhutan Jordan Niger Turkmenistan
Bolivia Cambodia Nigeria Uganda
Botswana Cameroon North Korea Uruguay
Brazil Cape Verde Oman Ukraine
Brunei Kazakhstan Pakistan Uzbekistan
Burkina Faso (Upper Volta) Qatar Palestine Venezuela
Chile Kenya Panama United Arab Emirates
China Kyrgyz Republic Papua New Guinea Vietnam
Costa Rica Columbia Paraguay West Sahara
Democratic Republic of the Congo Cuba Peru Central African Republic
Djibouti Kuwait Puerto Rico
Dominican Republic Laos Rwanda
Dubai Lesotho Russian Federation
Ecuador Lebanon Zambia
El Salvador Liberia Saudi Arabia
Ivory Coast Libya Senegal
Eritrea Philippines Sierra Leone
French Guyana Burundi Zimbabwe
Fiji South Africa
Viimati muutis R36, 26 Mär 2021, 11:32, muudetud 1 kord kokku.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Tehase välp on 210 000 km või 5 aastat, siin on ka ajaline määrang millest tavaliselt välja ei tehta. Kuid tavaliselt kipuvad veepumbad ennem lepinguid lõpetama ja kui juba veepumpa vahetatakse, tehakse ka rihmavahetus ära.
Minul on 2,0l diisel Skoda millel on tehase välp 120 000 km pmst sama mootor.
R36 jõudis ette, aga jah meie kliimat ja teid arvestades on 120 000 mõistlik mõte
Pigem tasub vahetada kui juba kahtlus on. Kaks aastat tagasi lendas töö bussil hammasrihm puruks, tulemuseks kottis mootor. Käis ainult molleris hoolduses ja sealt uuena ostetud. Läbisõitu enam ei mäleta aga ise surusin peale, et vaja on vahetada(vaatasin järgi ca 155000km oli) Kahjuks kaks päeva enne vahetust lendas rihm puruks. Ühesõnaga, odavam on lasta ära vahetada.
Viimati muutis AssaMait, 26 Mär 2021, 21:21, muudetud 1 kord kokku.
Eks foorumites on hammsrihma vahetusest ja vahetusvälpadest räägitud.Mootoriks 2.0 diisel, koodiga CFGCX0AF, mille ametlik vahetusvälp on 210000km. Kirjutasin kahte vw müügi ja hooldust tegevale filrmale (vmotors viljandi ja aasta auto pluss tartu), vmotors vastas, et 180000km pealt on soovitatav vahetada, aastaautopluss vastas, aga 12000km pealt. Keda siis uskuda?
Tegin mõned pildid hammasrihmast, mis on sõitnud 110000km.Rihma peale vaadates on kellelgil kogemust, kas rihma tahab lähiajal vahetust?
► Näita Spoilerit
Rihma visuaalne kontroll on nii tänamatu tegevus, et seda vastutust ei taha keegi endale võtta. Olen sama tee läbi käinud. Kui juba on mõttes või kripeldab hinges, siis vaheta ära.
Viimati muutis argo, 29 Mär 2021, 11:15, muudetud 1 kord kokku.
Tünud kaasamõtlemat. Auto on aastast 2015 ja rihmavahetust tehtud pole. Kirjutasin Viljandi vmotorissse, et aega saada, aga vastust veel pole. On soovitusi, kelle poole Viljandis pöörduda, kes rihmavahetuse ette võtab? Päris nurgatagustesse ei taha minna
Gru kirjutas: ↑29 Mär 2021, 09:28
Tünud kaasamõtlemat. Auto on aastast 2015 ja rihmavahetust tehtud pole. Kirjutasin Viljandi vmotorissse, et aega saada, aga vastust veel pole. On soovitusi, kelle poole Viljandis pöörduda, kes rihmavahetuse ette võtab? Päris nurgatagustesse ei taha minna
Tere
lääne euroopas on jah välp 210 tuh km. meie kui tolmune ja ida-euroopa maa siis soovituslik viimane aeg oleks 180000km.
Muidugi mõtlema selle peale võiks ka varem hakata.
praktika on näidanud, et tark lääne eurooplane müüb auto maha just vahetult enne rihmavahetust!!
Kulu ca 700-800€ esinduses ja soovituslik vahetada hammasrihma komplekt rullikutega ja veepump!
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Soovitaksin 120k pealt vahetada.
Kahel skodal olen saanud mootorit juba teha.
Esimesel juhul oli 153k/5aastat täpselt.
Teine auto 165k/4.5a
Mõlemal läks vahetusse nukkvõlliplokk, tõukurid, nookurid + hammasrihm koos veepumbaga.
received_481206559211838.jpeg (138.46 KiB) Vaadatud 8788 korda
received_2471744356475971.jpeg (104.18 KiB) Vaadatud 8788 korda
Please come back and tell us how your problem was resolved.
V-motorsiga sai kaubale ning 1. aprillil lähevad rihmad koos veepumbaga ja rullikutega vahetusse (kokku 422 euri ja 4h tööd) Loodame, et nalja ei tehta.
On kogemus, kus sai peale rihma vahetust (Volvo d5 120kw) sõita kõigest 10000 km kui hammasrihm purunes, uue mootori otsimine ja vahetus läks töökoja kapsaaeda.
Gru kirjutas: ↑30 Mär 2021, 09:39
V-motorsiga sai kaubale ning 1. aprillil lähevad rihmad koos veepumbaga ja rullikutega vahetusse (kokku 422 euri ja 4h tööd) Loodame, et nalja ei tehta.
On kogemus, kus sai peale rihma vahetust (Volvo d5 120kw) sõita kõigest 10000 km kui hammasrihm purunes, uue mootori otsimine ja vahetus läks töökoja kapsaaeda.
Mis selle Volvo puhul siis valesti oli tehtud, et peale 10tkm läbimist veel töökaja kapsaaeda läks? Rihmasid neil muidu lendab küll, kui genekarihm või midagi muud hammasrihma vahele läheb, rihmakatted on D5-l väga kehvasti disainitud.
links kirjutas: ↑26 Mär 2021, 22:07
Kui on 5 aastat täis saanud, siis väga soovituslik kohemaid aeg broneerida. Pole mõtet riskida, olenemata kilometraažist.
Sellel 5 aastal mingi põhjendus ka on? Näiteks: Hobikal 5 aastaga 25 000km rihmavahetusest läbitud.
Ju siis rihm lihtsalt vananeb, kummi omadused muutuvad jne.. Kui just õli peale ei tilgu kuskilt, siis rihmakatte all ongi selline roostene sodi nagu eespool olevatel piltidel, väga ei julgeks sõita sellisega.
Ja õli soovitatakse ju samamoodi kord aastas vahetada, isegi kui kilomeetrid täis ei saa, eks seal toimuvad keemilised protsessid, mis häid omadusi vähendavad.
Volvo hammasrihma juhtrulli kinnituspolt oli lahti tulnud ja kukkunud alla, kus see sattus alumise rihmaseibi ja hammasrihma vahele. Juhrulliku polt polnud õigete njuutonitega pingutatud.
Viimati muutis Gru, 03 Apr 2021, 20:38, muudetud 2 korda kokku.