Alhambra tdi vaakum kadunud
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
1,9 tdi 85kw
Tandempumbast on vaakum olemas, aga n75 pealt ei tule midagi.
Omavahel vahetades egr solenoidiga samuti midagi ei muutunud.
Mõlemad klapid teevad klõpsu, kui voolu otse klemmidele peale anda.
Enamus voolikuid vahetatud ja leket kuskil ei tundu olevat.
Seal ahelas on veel üks kahe otsaga klapp, mille eesmärki täpselt ei teagi. Tundub olevat egr mingi teema.
Kas võib olla, et asi selles?
https://www.upload.ee/image/13021591/IM ... 123646.jpg
Välja suretades see suretusklapp ka ei toimi.
Tundub päris loogiline, et n75 läbi, aga ei taha eriti uskuda, et mõlemad 2 tükki korraga otsa said.
Homme mõõdan ära kas pistikutesse vool jõuab.
Jõudu pole ja suitseb. Egr puhas ja turbo aktuaator korras ja labad liiguvad vabalt.
Tandempumbast on vaakum olemas, aga n75 pealt ei tule midagi.
Omavahel vahetades egr solenoidiga samuti midagi ei muutunud.
Mõlemad klapid teevad klõpsu, kui voolu otse klemmidele peale anda.
Enamus voolikuid vahetatud ja leket kuskil ei tundu olevat.
Seal ahelas on veel üks kahe otsaga klapp, mille eesmärki täpselt ei teagi. Tundub olevat egr mingi teema.
Kas võib olla, et asi selles?
https://www.upload.ee/image/13021591/IM ... 123646.jpg
Välja suretades see suretusklapp ka ei toimi.
Tundub päris loogiline, et n75 läbi, aga ei taha eriti uskuda, et mõlemad 2 tükki korraga otsa said.
Homme mõõdan ära kas pistikutesse vool jõuab.
Jõudu pole ja suitseb. Egr puhas ja turbo aktuaator korras ja labad liiguvad vabalt.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Mida veakoodid näitavad? Ehk kaitse läbi, mis annab N75le, egr-le ja suretusklapile toite (100% kindel pole mis seal kaitsme all on aga mitu asja olid koos)?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Veakood on ainult 1(sil. 1 misfire intermitten) . Laseb ära kustutada, aga tavaliselt kui on ööläbi seisnud, siis tuleb mingil ajal jälle tagasi.
Vaakumit süsteemis pole ei siis kui kood on ajus, ega ka siis, kui kood ära kustutada.
Kaitset mõtlesin ise ka, aga ei kujuta eriti ette, kus ja millega koos ta ühes pundis võiks olla. Katsun täna pistikutest testiga otse mõõta, kas sinna üldse tuleb voolu peale.
Vaakumit süsteemis pole ei siis kui kood on ajus, ega ka siis, kui kood ära kustutada.
Kaitset mõtlesin ise ka, aga ei kujuta eriti ette, kus ja millega koos ta ühes pundis võiks olla. Katsun täna pistikutest testiga otse mõõta, kas sinna üldse tuleb voolu peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Kõik kaitsmed on terved. Mõlemas pistikus on vool sees, kui süüde sisse keerata(n75) selles solenoidid, mis turboga tegeleb, näitas tester 8,67 ja see mis kõrval on samasugune, selles näitab 11,76
Ja see kolmas klapp, millest läheb ots sellesse anti shudder klappi vool kõigub 8,37-11,47
Jätsin süüte sisse ja liigutasin neid pistikuid otsa ja otsast ära. Ükski nendest solenoididest klõpsu ei tee.
Otse akupealt klõpsuvad
Kuidas üldse õieti asja diagnoosida?
Praegu mõõtsin lihtsalt seisva mootoriga ja süüde sees.
Kas nende klappide jaoks on kuskil äkki mingi relee ka?
Kõik nagu tundub korras, aga asi ei toimi.
Palju sinna pistikutesse üldse voolu peaks tulema ja kas seisva mootoriga saab üldse õige tulemuse
Ja see kolmas klapp, millest läheb ots sellesse anti shudder klappi vool kõigub 8,37-11,47
Jätsin süüte sisse ja liigutasin neid pistikuid otsa ja otsast ära. Ükski nendest solenoididest klõpsu ei tee.
Otse akupealt klõpsuvad
Kuidas üldse õieti asja diagnoosida?
Praegu mõõtsin lihtsalt seisva mootoriga ja süüde sees.
Kas nende klappide jaoks on kuskil äkki mingi relee ka?
Kõik nagu tundub korras, aga asi ei toimi.
Palju sinna pistikutesse üldse voolu peaks tulema ja kas seisva mootoriga saab üldse õige tulemuse
Viimati muutis Alhambra, 04 Apr 2021, 14:42, muudetud 3 korda kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Arvutiga saad aktiveerida klappe ja plõksumist kuulata.
Multimeetriga mõõda kere suhtes, mitte mõlemast klemmist korraga, peaks olema akupinge ühel klemmil kui süüde sees.
Multimeetriga mõõda kere suhtes, mitte mõlemast klemmist korraga, peaks olema akupinge ühel klemmil kui süüde sees.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Mõlemas pistikus kerest mõõtes 11.76
Kas arvutiga saab seisva mootoriga neid klappe aktiveerida?
Töötava mootoriga vist ei kuule eriti.
Juhe ja arvuti on olemas, aga pole eriline spetsialist selle kohapealt
Kas arvutiga saab seisva mootoriga neid klappe aktiveerida?
Töötava mootoriga vist ei kuule eriti.
Juhe ja arvuti on olemas, aga pole eriline spetsialist selle kohapealt
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
See viimane on suretusklapi oma. See on EGRiga ühes samas korpuses enamasti. Selle eesmärk on õhu pealevool kinni keerata, mis peaks mootori pehmemalt seiskama ja seeläbi hooratast säästma. Enda hobiautol kunagi see ühendamata oli, siis oli seismajäämise vahe ikka tundav. Hooratas oli seejuures tutikas sees.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Vaakum nüüd toimib. Aga suretus klapi solenoid (n239) on mul eraldi.
Aga tundub, et see ei toimi. Väljasuretades vahest raputab/klobistab.
Samas vigasid sellekohta ei näita. Geomeetriat liigutab ilusti ja peale selle anti shudder klapi tundub kõik korralikult toimivat.
Samamoodi Hooratas ja sidur kuu aega tagasi vahetatud uute vastu.
Minek ikkagi päris õige ei ole ja peale pikemat seismist(tavaliselt järgmisel päeval) käivitades ja hiljem arvutiga vaadates on esimese silindri misfire jälle tagasi.
Suitseb ka päris jubedalt.
Aga tundub, et see ei toimi. Väljasuretades vahest raputab/klobistab.
Samas vigasid sellekohta ei näita. Geomeetriat liigutab ilusti ja peale selle anti shudder klapi tundub kõik korralikult toimivat.
Samamoodi Hooratas ja sidur kuu aega tagasi vahetatud uute vastu.
Minek ikkagi päris õige ei ole ja peale pikemat seismist(tavaliselt järgmisel päeval) käivitades ja hiljem arvutiga vaadates on esimese silindri misfire jälle tagasi.
Suitseb ka päris jubedalt.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Alhambra tdi vaakum kadunud
Vaata live data alt mis õhulugeja ja turbo rõhk kiirendades teevad, hakka kuskil 1500 pealt logima ja kiirenda 3nda käiguga gaas põhjas. Ehk on üldse kütuseprobleem kui suitseb ja misfire viga viskab.