Hitler tossab sinist
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Hitler tossab sinist
Tere!
2.5TDI 110KW mootor ja külmalt käima pannes viskab sinaka pilve üles ja kui kohapeal natuke käib siis kaob tühikäigul suits ära, kuid kui gaasi anda või kiirendada on suits jälle taga. Võib olla süüte või pihustite viga?
2.5TDI 110KW mootor ja külmalt käima pannes viskab sinaka pilve üles ja kui kohapeal natuke käib siis kaob tühikäigul suits ära, kuid kui gaasi anda või kiirendada on suits jälle taga. Võib olla süüte või pihustite viga?
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Võib ka turbo teema olla. Pihustid ja pihustishetke näeb arvutiga ära. Turbo rohkem selline kontrollimise teema. Selline perverssus nagu Egr võib ka igasugu jama põhjustada.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Hitler tossab sinist
Leidsin ka veakoodid üles mis esialgu näitas :
00550 :
Injection regulation opening valve
regulation difference
intermittent
00550 :
Injection regulation opening valve
regulation difference
intermittent
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Sul oleks vaja töötava mootoriga väärtusi mõõta. Pihustushetke jne. Ma ei mäleta kas sellel pihusteid sai mõõta arvutiga või ei.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Hitler tossab sinist
Sellel vist peaks saama veel. Väärtuste järgi saaks teada kas pihustites võib asi olla või mitte?
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Täpselt nii. Pihustushetke pole tal ka teab mis keeruline paika panna.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Ei-ei-ei... Ühel nukal on otsas 2 rihmaratast. Vot sealt saabki regullida.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Hitler tossab sinist
Pump võib lihtsalt vigane olla, pritsehetke muutev kolb ei liigu enam vabalt pumba korpuses. Kui teed arvutiga "basic setting" , siis saad testida seda asja.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Hitler tossab sinist
Vabandust, mõtlesin nukaratast, väsimus oli hilistel tundidel kallal juba.JaanusVambola kirjutas: ↑09 Mai 2021, 22:00 Ei-ei-ei... Ühel nukal on otsas 2 rihmaratast. Vot sealt saabki regullida.

-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Hitler tossab sinist
Grupp 4 oli pritsehetk vist, kraadid peavad liikuma umbes 15 kraadi jagu edasi tagasi, hiline asend 2 kraadi ATDC ja varajane tavaliselt umbes 15 kraadi BTDC.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Hitler tossab sinist
Ikka tühikäigul vaatad, mingi intervalli tagant peab muutuma ühest äärest teise.
Või siis sõidu ajal vaatad measuring group 4 alt, et küsitud ja tegelik pritsenurk oleks sama.
Või siis sõidu ajal vaatad measuring group 4 alt, et küsitud ja tegelik pritsenurk oleks sama.
-
- Huviline
- Postitusi: 45
- Liitunud: 20 Juun 2016, 23:51
- Auto: Vw Golf 1.6
- Asukoht:
- Tänatud: 1 kord
Hitler tossab sinist
Küsin igaksjuhuks kõik üle, et kõigest aru saaksin, et mis täpsemalt peab intervalli tagant muutuma ühest äärest teise?
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Hitler tossab sinist
Kui kirjutab "hiline" kuskil aknas, siis samal ajal peab olema 2 kraadi peale ülemist surnut seisu, pluss/miinus kaks kraadi, siis on süüde õige. Kui kirjutab "varajane", siis peab muutuma umbes 15 kraadi enne surnut seisu. Kui seda muutust kraadides ei toimu, või pole muutus sujuv, on pump vigane.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Hitler tossab sinist
Otsi ross-techi õpetust selle kohta (just v6 oma, 1.9l teistmoodi kus graafiku pealt vaadatakse) tdi timing, injection timing vms. Mälu järgi oli mootori all 003 või 004 kanal ja basic setings, siis hakkab ise liigutama pritsehetke, late peaks olema 2.0ATDC +-2kraadi ja early 20+ kraadi btdc.
Viimati muutis J.Aru, 10 Mai 2021, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Kui vcds on installitud, siis peaks olema ka eraldi exe fail tdi timinguga. Sealt kõige lihtsam vaadata. Aga mootor pidi olema töösoe. Ja v6 saab ju vaadata samamoodi graafikust nagu r4. Kõrgsurvepumbaga mootoritel siis.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Hitler tossab sinist
Tehase juhend ja paljud foorumid väidavad, et see graafik tolle mootori pritsehetke vaatamiseks ei kõlba. Kusjuures mul BAU ei näidanud midagi seal graafikul kui õigesti mäletan. Lisaks isegi kui praegust pritsehetke näeb siis vaevalt ta liigutama teda hakkab, et näha kas reguleerimine tööötab. Enne jäi mainimata, et kõik pritsehetke timmimised käivad töösooja mootoriga.JaanusVambola kirjutas: ↑11 Mai 2021, 05:32 Kui vcds on installitud, siis peaks olema ka eraldi exe fail tdi timinguga. Sealt kõige lihtsam vaadata. Aga mootor pidi olema töösoe. Ja v6 saab ju vaadata samamoodi graafikust nagu r4. Kõrgsurvepumbaga mootoritel siis.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Hitler tossab sinist
Tehase juhendi järgi tulebki vaadata seda hilist asendit, VCDS pole tehase tarkvara, nad võivad oma graafikuid sinna teha kui tahavad. Mõlemad variandid on ainult pritsehetke kontrollimiseks, pumba korrasoleku testimiseks (et suudab pritsehetke keerata nõutud vahemikus) tuleb kasutada basic setting valikut.
Kui juhtpihusti katki siis actual kraade ei näe kuskil.
Kui juhtpihusti katki siis actual kraade ei näe kuskil.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Hitler tossab sinist
Mul oli AKE kunagi ja sellel sai selle graafiku järgi sättida väga edukalt. Aga.... Näitama hakkas ta alles sooja mootoriga. 80+ kraadi oli vist. Muidu väga mõnus ja lihtne mootor on. Ja kui teemaalgataja tahab seda masinat pikalt pidada, siis vaheta õlipumba tihendid ära. Siis kestavad nukad väga pikalt ja ei teki seda "tüüpviga".J.Aru kirjutas: ↑11 Mai 2021, 08:32Tehase juhend ja paljud foorumid väidavad, et see graafik tolle mootori pritsehetke vaatamiseks ei kõlba. Kusjuures mul BAU ei näidanud midagi seal graafikul kui õigesti mäletan. Lisaks isegi kui praegust pritsehetke näeb siis vaevalt ta liigutama teda hakkab, et näha kas reguleerimine tööötab. Enne jäi mainimata, et kõik pritsehetke timmimised käivad töösooja mootoriga.JaanusVambola kirjutas: ↑11 Mai 2021, 05:32 Kui vcds on installitud, siis peaks olema ka eraldi exe fail tdi timinguga. Sealt kõige lihtsam vaadata. Aga mootor pidi olema töösoe. Ja v6 saab ju vaadata samamoodi graafikust nagu r4. Kõrgsurvepumbaga mootoritel siis.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!