Mure Tiguani piduritega
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mure Tiguani piduritega
Tere siinsed,
Tuttaval on mure Tiguani taga piduritega ja kuna ta natuke vanem härra ja foorumiliige pole, siis edastan ta murejutu siia.
Nimelt hakkas tal tagaotsas pidurdades kahisema - selge, ilmselt klotsid otsas, läks remondifirmasse ja kurtis muret. Soovitati ka kohe ka koos ketastega klotsid ära vahetada, mõeldud tehtud. Remondist tulles, pani mingi hetk kogematta tähele, et tagapidurid täiesti kuumad (sõitis vast 5..6km ainult), läks tagasi ja kurtis uuesti muret. Seejärel võeti supportid lahti ja vahetati sealne liikuv osa kõik välja. Läks remondist ära, ikka kuumad (no ikka kuumad kohe, mitte soojad).
Tal tuttav kusagil meil Tartu Audis ja läks tema juurde, kes siis arvutiga kõik üle kontrollis ja proovisõidu tegi - tõdes ka tema, et lähevad tõesti kuumaks, lahendust ei pakkunud.
Käis meil AAP-is ja seal võeti üheltpoolt ratas maha ja sisu lahti, kuid öeldi, et seest kõik ilus ja korras ja ei hakka teistpoolt üldse puutumagi. Sesmõttes lahendust sealt ei tulnud.
Kuna kõiksugu esindusemoodi asjad sai läbi käidud ja probleem alles, siis kurtiski mulle muret, et äkki uurin siinsetelt kogemustest või annavad muudmoodi head nõu.
Niipalju lisan juurde, et pidurid peal pole, lükka autot igast asendist ja tungi peal pöörlevad kõik kergelt. Tegu siis mõlema poolega.
1 mingi onu oli välja pakkunud kahtluse, et äkki on ABS-i plokiga/ajuga mingi kala?
Autoks 2008a. Tiguan 2.0tdi, DSG.
Aidake vanahärrat, tänud ette.
Tuttaval on mure Tiguani taga piduritega ja kuna ta natuke vanem härra ja foorumiliige pole, siis edastan ta murejutu siia.
Nimelt hakkas tal tagaotsas pidurdades kahisema - selge, ilmselt klotsid otsas, läks remondifirmasse ja kurtis muret. Soovitati ka kohe ka koos ketastega klotsid ära vahetada, mõeldud tehtud. Remondist tulles, pani mingi hetk kogematta tähele, et tagapidurid täiesti kuumad (sõitis vast 5..6km ainult), läks tagasi ja kurtis uuesti muret. Seejärel võeti supportid lahti ja vahetati sealne liikuv osa kõik välja. Läks remondist ära, ikka kuumad (no ikka kuumad kohe, mitte soojad).
Tal tuttav kusagil meil Tartu Audis ja läks tema juurde, kes siis arvutiga kõik üle kontrollis ja proovisõidu tegi - tõdes ka tema, et lähevad tõesti kuumaks, lahendust ei pakkunud.
Käis meil AAP-is ja seal võeti üheltpoolt ratas maha ja sisu lahti, kuid öeldi, et seest kõik ilus ja korras ja ei hakka teistpoolt üldse puutumagi. Sesmõttes lahendust sealt ei tulnud.
Kuna kõiksugu esindusemoodi asjad sai läbi käidud ja probleem alles, siis kurtiski mulle muret, et äkki uurin siinsetelt kogemustest või annavad muudmoodi head nõu.
Niipalju lisan juurde, et pidurid peal pole, lükka autot igast asendist ja tungi peal pöörlevad kõik kergelt. Tegu siis mõlema poolega.
1 mingi onu oli välja pakkunud kahtluse, et äkki on ABS-i plokiga/ajuga mingi kala?
Autoks 2008a. Tiguan 2.0tdi, DSG.
Aidake vanahärrat, tänud ette.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Mure Tiguani piduritega
Esindus on ikka tase. Üks volksu esindus ei tahtnud isegi tunnistada, et touaregile on 4.2 bensakat peale pandud ja väitis, et see on ise aretatud. 
Aga tõesti, kõlab nagu abs jamab. Kas rehvid ja ka rehvirõhud on samad? Velje poldid kinni? Supportid kinni korralikult? Kas sõitmise ajal oli ka arvuti järgi? Kohapeal ei näita see eriti midagi. Millal viimati kogu pidurivedelik vahetati? Väike võimalus, aga võib si** vedelik jamasid põhjustada.
Aga tõesti, kõlab nagu abs jamab. Kas rehvid ja ka rehvirõhud on samad? Velje poldid kinni? Supportid kinni korralikult? Kas sõitmise ajal oli ka arvuti järgi? Kohapeal ei näita see eriti midagi. Millal viimati kogu pidurivedelik vahetati? Väike võimalus, aga võib si** vedelik jamasid põhjustada.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mure Tiguani piduritega
Niipalju lisan juurde, et tegu küll juba natuke eakama härraga, kuid hooldustest peab kinni ilusti ja iga väiksema kahina vms hääle peale reageerib.JaanusVambola kirjutas: ↑26 Mai 2021, 18:32 Esindus on ikka tase. Üks volksu esindus ei tahtnud isegi tunnistada, et touaregile on 4.2 bensakat peale pandud ja väitis, et see on ise aretatud.
Aga tõesti, kõlab nagu abs jamab. Kas rehvid ja ka rehvirõhud on samad? Velje poldid kinni? Supportid kinni korralikult? Kas sõitmise ajal oli ka arvuti järgi? Kohapeal ei näita see eriti midagi. Millal viimati kogu pidurivedelik vahetati? Väike võimalus, aga võib si** vedelik jamasid põhjustada.
Kui rattapoldid olekski esimesel korral lahti olnud, siis käis ju mitmes kohas, s.h margiesinduses, kus ka ilmselt poldid ikkagi kinni keerati.
Selle ABS-i juurde tagasitulles, et kas on mingi võimalus, et vigane juhtplokk suudab sõidul kuidagi tagumised pidurid peale suunata? Seistes on ratastel vabajooks hea.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Mure Tiguani piduritega
Tõstuki peale ajada ja käik sisse, saab siis ju ilusti kontrollida seda. Kas ei või olla pekkis laagrid, mis seda põhjustada võivad?
Mure Tiguani piduritega
Kui tõesti kolvid/liugurid liiguvad nagu vaja, siis mina tean sellist juhust kus pandi B-osa kettad klotsid ja pidurid läksid samamoodi kuumaks. Otsiti viga siit ja sealt, sai supordeid remonditud jne. Viga oli nendes samades ketastes ja klotsides. Läks originaal külge ja kõik timm.
Kui kõik muu pidurimajandus on ok, siis pange kindla kvaliteediga kettad ja klotsid või originaal.
Kui kõik muu pidurimajandus on ok, siis pange kindla kvaliteediga kettad ja klotsid või originaal.
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mure Tiguani piduritega
Mõlemad laagrid korraga + ei mingeid hääli vms? Samuti algas pull ketaste ja klotside vahetusega koheselt....laagrid vast niimoodi ikka ei lähe

- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mure Tiguani piduritega
Vot-vot, sama pakkusin ka mina omanikule, kuna kogu pull algaski ju peale ketaste-klotside vahetust.12345 kirjutas: ↑26 Mai 2021, 19:40 Kui tõesti kolvid/liugurid liiguvad nagu vaja, siis mina tean sellist juhust kus pandi B-osa kettad klotsid ja pidurid läksid samamoodi kuumaks. Otsiti viga siit ja sealt, sai supordeid remonditud jne. Viga oli nendes samades ketastes ja klotsides. Läks originaal külge ja kõik timm.
Kui kõik muu pidurimajandus on ok, siis pange kindla kvaliteediga kettad ja klotsid või originaal.
- vredestein
- Veteran
- Postitusi: 1313
- Liitunud: 09 Okt 2003, 16:36
- Telefon: 5045339
- Auto: Derby Mk1 1980
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 119 korda
- Tänatud: 53 korda
Mure Tiguani piduritega
Kuskohas kettad klotsid vahetati kas tehti nii nagu õige või keerati niisama kolb tagasi ja voila?
käsipidur on elektromehhaaniline ning neeed tuleks enne vabaks lasta ja peale klotside ketaste vahetust kindlasti uuesti kalibreerida. kui seda ei tee siis võib olla tagajärjeks samad sümptomid mida kurdetakse.
Tavaline praktika on ka see, et puhastatakse ära klotsi liugurpinnad.
käsipidur on elektromehhaaniline ning neeed tuleks enne vabaks lasta ja peale klotside ketaste vahetust kindlasti uuesti kalibreerida. kui seda ei tee siis võib olla tagajärjeks samad sümptomid mida kurdetakse.
Tavaline praktika on ka see, et puhastatakse ära klotsi liugurpinnad.
Viimati muutis vredestein, 27 Mai 2021, 17:00, muudetud 1 kord kokku.
miks ma siis närvi ei pea minema kui niisugune jant siin käib
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
Vanakooli volkarid looduskaitse alla!!! Kui midagi vaja siis helista 5045339
- TiitRE
- Huviline
- Postitusi: 5372
- Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
- Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
- Tänanud: 59 korda
- Tänatud: 93 korda
Mure Tiguani piduritega
Töid teostas Rahva Auto. Sealne boss Heiki peaks olema vw esindusest tulnud tegelane ja vast jagab seda pidurite värki vw-l?vredestein kirjutas: ↑27 Mai 2021, 16:59 Kuskohas kettad klotsid vahetati kas tehti nii nagu õige või keerati niisama kolb tagasi ja voila?
käsipidur on elektromehhaaniline ning neeed tuleks enne vabaks lasta ja peale klotside ketaste vahetust kindlasti uuesti kalibreerida. kui seda ei tee siis võib olla tagajärjeks samad sümptomid mida kurdetakse.
Tavaline praktika on ka see, et puhastatakse ära klotsi liugurpinnad.
Aga ma natuke juba uurisin seda värki, mis sinna külge sai ja ilmselt siiski viga odavates ketastes-klotsides. Natuke veel uurime.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Mure Tiguani piduritega
Kui lähed uute piduritega prooviringile, siis reeglina on ikka suits üleval ja pidurid kuumad, haardumine on lihtsalt nii hea uue klotsiga. Hiljem juba klots "libedam" ja kaob ära see probleem aja jooksul. Kui ratast keerutades pole pidur peal, see ega ei saa ta seda ka sõidu ajal olla.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Mure Tiguani piduritega
Sarnane mure B7 passatiga. Tuttaval. Küttekulust aru saada et vahest jooksevad üidurid õrnalt peale.
Veljed lähevad soojaks jne. Juhtub seda harva. Millest see võiks olla.
Veljed lähevad soojaks jne. Juhtub seda harva. Millest see võiks olla.
- links
- Klubiline
- Postitusi: 1130
- Liitunud: 12 Mai 2018, 18:31
- Asukoht: Eestimaa
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 64 korda
Mure Tiguani piduritega
Priit ju alles lasi remontida pidureid enda B7-l, ehk ssma mure?murkamarko kirjutas: ↑28 Mai 2021, 06:54 Sarnane mure B7 passatiga. Tuttaval. Küttekulust aru saada et vahest jooksevad üidurid õrnalt peale.
Veljed lähevad soojaks jne. Juhtub seda harva. Millest see võiks olla.
Mure Tiguani piduritega
Tere,
Ei hakka uut postitust tegema eraldi kuna probleem sama nagu teema algatajalgi. Sai vahetatud tagumised kettad + klotsid, külge läksid boschi kettad ja trw klotsid. Vcdsiga sai kässar maha võetud ja peale vahetust uuesti peale pandud, kuid 3-4 km sõites on tagumised kettad kuumad. Kuigi kolvid läksid algselt ilusti sisse said need ka peale 200km läbimist vahetatud, kuid tulemust ei andnud(kerged jäljed olid peal kuna eelmised klotsid said suht lõpuni sõidetud), liuad liiguvad. Rattad õhus on, on kuulda, et klotsid käivad vastu kettaid ja tunda veidi haardumist ei käi nii vabalt kui võiks. Kui arvutiga kässar maha lasta liiguvad rattad täitsa vabalt ja supportil on edasi tagasi liikumis ruumi kui arvutiga kässar ligi lastult. Kas see on uute klotside ja ketastega tavaline nähtus või ei lase käsipidur end piisavalt tagasi ja vajab kalibreerimist ?
Ei hakka uut postitust tegema eraldi kuna probleem sama nagu teema algatajalgi. Sai vahetatud tagumised kettad + klotsid, külge läksid boschi kettad ja trw klotsid. Vcdsiga sai kässar maha võetud ja peale vahetust uuesti peale pandud, kuid 3-4 km sõites on tagumised kettad kuumad. Kuigi kolvid läksid algselt ilusti sisse said need ka peale 200km läbimist vahetatud, kuid tulemust ei andnud(kerged jäljed olid peal kuna eelmised klotsid said suht lõpuni sõidetud), liuad liiguvad. Rattad õhus on, on kuulda, et klotsid käivad vastu kettaid ja tunda veidi haardumist ei käi nii vabalt kui võiks. Kui arvutiga kässar maha lasta liiguvad rattad täitsa vabalt ja supportil on edasi tagasi liikumis ruumi kui arvutiga kässar ligi lastult. Kas see on uute klotside ja ketastega tavaline nähtus või ei lase käsipidur end piisavalt tagasi ja vajab kalibreerimist ?
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2157
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Mure Tiguani piduritega
Kui arvutiga elektriline käsipidur tagasi tõmmata ja peale seda uued klotsid suportile vahele mahuvad ilusti, siis ei ole sellist asja nagu "ei lase käsipidur end piisavalt tagasi". Kui käsipidur tagasi tõmmata ja siis edasi lasta, kas liigne hõõrdumine ketta ja klotside vahel on koheselt tagasi või on paremaks läinud? Kui ratas on alt ära, võiks saada käega piduriketast ringi ajada suhteliselt vabalt.
Kas need liugurpinnad, mille vahel klotsid liiguvad, on piisavalt puhtaks tehtud sinna kinni paakunud roostest ja mustusest, et klotsid nende vahel vabalt liiguksid? Need metallklambrid, mis uute klotsidega kaasa tulevad ja nimetatud pindade ja klotside vahele käivad, võivad klotsi liiga tugevalt hoida ja sel mitte piisavalt vabalt lasta käia. Ma veidike painutasin neid klambreid ja sain endal klotsid vabalt liikuma.
Kas need liugurpinnad, mille vahel klotsid liiguvad, on piisavalt puhtaks tehtud sinna kinni paakunud roostest ja mustusest, et klotsid nende vahel vabalt liiguksid? Need metallklambrid, mis uute klotsidega kaasa tulevad ja nimetatud pindade ja klotside vahele käivad, võivad klotsi liiga tugevalt hoida ja sel mitte piisavalt vabalt lasta käia. Ma veidike painutasin neid klambreid ja sain endal klotsid vabalt liikuma.
-
- Huviline
- Postitusi: 2304
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda