Tänud!
VW Sharan DCC vedrustus
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- kerc1
- Klubiline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2014, 22:05
- Auto: VW Sharan 2017.a 2.0l 162kW 7.k
- Asukoht: Tartu vald
- Tänatud: 1 kord
VW Sharan DCC vedrustus
Sai endale ostetud VW Sharan aastast 2017 ning tal on peal DCC vedrustus. Kas selgitaksite võhikul lahti mis see on, saan salongis nö nupust "reguleerida" Sport, Comfort ja Normal.
Tänud!
Tänud!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
VW Sharan DCC vedrustus
Muudab vedrustuse jäikust.
Otsi üks ebatasane tee, vaheta seal reziime, saad teada/tunda kuidas sport reziimis hakkavad hambad suus plagisema.
Muidugi tahaks seda imelooma näha, kes perevagunile sellise lisa peale tellis, ringrajale sellega ju ei lähe
Otsi üks ebatasane tee, vaheta seal reziime, saad teada/tunda kuidas sport reziimis hakkavad hambad suus plagisema.
Muidugi tahaks seda imelooma näha, kes perevagunile sellise lisa peale tellis, ringrajale sellega ju ei lähe
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
VW Sharan DCC vedrustus
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kerc1
- Klubiline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 02 Dets 2014, 22:05
- Auto: VW Sharan 2017.a 2.0l 162kW 7.k
- Asukoht: Tartu vald
- Tänatud: 1 kord
VW Sharan DCC vedrustus
Selle tellis peale mingi sakslane, ju siis arvas, et läheb teeb mõned kiiremad ringid kuskil ringrajal.
Eks siis peaks proovima neid erinevaid režiime.
Aga kas reaalselt keegi nö igapäeva sõidus vahetab ka neid režiime või ongi ainult siis, kui lähed kuskile kiiremat sõitu tegema?
Eks siis peaks proovima neid erinevaid režiime.
Aga kas reaalselt keegi nö igapäeva sõidus vahetab ka neid režiime või ongi ainult siis, kui lähed kuskile kiiremat sõitu tegema?
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
VW Sharan DCC vedrustus
Kuna Eesti teede kvalteet pole veel Saksa omadega võrreldav, siis niisama sport reziimis sõita tüütab üsna kähku ära ja maantee peal otse sõitmiseks ei näe sellel mitte mingisugustki mõtet.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
VW Sharan DCC vedrustus
Siin pole ainult see, et kui nüüd sport panen siis rinka pill.
Ka tava comfort asendis silub süsteem auke rohkem kui tava amort.
Ka tava comfort asendis silub süsteem auke rohkem kui tava amort.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 08 Veebr 2007, 17:25
- Telefon: 56248247
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 37 korda
- Tänatud: 78 korda
- Kontakt:
VW Sharan DCC vedrustus
Jah, DCC suurim pluss on see, et Comfort seades on oluliselt mugavam kui tavavedrustusega auto.
Autod ja mootorrattad välismaalt, autode komisjonimüük, autode ost http://www.mobile24.ee