Tere.
Tekkis kahtlus, et autole (golf 3 gt, mootori kood on AFT) on kunagi paigaldatud vale süütejagaja. VAG-COM-ga näitab viga 00515 16-10: nukkvõlli Halli anduri signaal on väljaspool norm väärtusi. Kui mootori ajastus TDC-sse märki ajada ja süütejagaja esimese silindri järgi paika keerata, siis näitab VAG-COM-s nukkvõlli signaaliks 11 (peaks olema 57 ... 60 või 1) ja väntvõlli nurk on ka väljaspool normi (5..8 asemel on 21). Ehk süütejagaja rootor oleks enam-vähem kahe küünlajuhtme vahel, kui jagaja VAG-COM-i järgi paika keerata. Lisaks hüppab signaal kahe väärtuse vahel, näiteks 58 ja 37 vahel.
Juhtmed on korras, takistus ECU-ni on ka normi piires jne. Halli andur ise tundus korras olevat, sest lülitas akna ette keeramisel normaalselt.
Sama süütesüsteemiga teistel mootoritel AGG ja ADY on mõlemal ühe aknaga Halli anduri katik.
https://www.vwclub.co.za/forum/viewtopic.php?t=192433
Sellest siis küsimus, mitme aknaga peaks olema AFT mootori süütejagaja Halli anduri katik.
1.6l 74KW AFT süütejagaja Halli anduri katiku akende arv
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
1.6l 74KW AFT süütejagaja Halli anduri katiku akende arv
Kuna pärast Halli anduri vahetamist hüppas näit ikkagi kahe väärtuse vahel, vahetasin süütejagaja üheaknalise jagaja vastu välja.
Ja sain nukkvõlli näidu stabiilseks ja mootor pole enam avariirežiimis (ei lülita enam 5200 rpm juures süüdet välja, kütusekulu vähenes ca 10%, veidi võimsam tundub jne). Seega AFT mootoril peab olema ühe aknaga süütejagaja.
Foorum, kus on sama teemat käsitletud:
https://www.motor-talk.de/forum/golf-3- ... 66946.html
Selles on kuskil nukkvõlli ja väntvõlli andurite signaalide graafik:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_165.PDF
Ja sain nukkvõlli näidu stabiilseks ja mootor pole enam avariirežiimis (ei lülita enam 5200 rpm juures süüdet välja, kütusekulu vähenes ca 10%, veidi võimsam tundub jne). Seega AFT mootoril peab olema ühe aknaga süütejagaja.
Foorum, kus on sama teemat käsitletud:
https://www.motor-talk.de/forum/golf-3- ... 66946.html
Selles on kuskil nukkvõlli ja väntvõlli andurite signaalide graafik:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_165.PDF
1.6l 74KW AFT süütejagaja Halli anduri katiku akende arv
Pmtslt poleks sellel mootoril seda jagaja andurit vajagi, selle järgi "kontrollib" aju et jagaja rootor oleks õige koha peal.