2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema [Lahendatud]
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 09 Juul 2021, 11:14
- Auto: VW Touran 2007 2.0TDI 103kW BMM
- Asukoht: Tallinn
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema [Lahendatud]
Mure selline et VW Touran 2.0TDI (kood BMM) 103kW kiirendades suitseb hallikas-mustalt ning viskab eelsüüteküünlatule vilkuma - armatuuris siis ka veateade "Engine Fault! Garage!" Sellejärgselt "kaob" ka jõud.
Kui süüde korraks välja keerata ning taas sisse - siis on kõik korras, kuni järgmise korrani (see järgmine kord juhtub üsna suvalisel hetkel - saab mitu nädalat sõita ja seejäre möödasõidul viskab jälle vahel tulukese põlema).
Olen tähele pannud, et kui rahulikult kiirendada, siis ei ole probleemi. Muidu kui rahulikult sõita, siis ei ole ei suitsu, ega ka mootori töös mingeid anomaaliaid näha, probleem just kiirendamisel.
Kuidagi "tagumikuga" on seda ka tunda kui on oht, et kohe jälle vea viskab - mootor tundub kuidagi uimane ja tahhomeeter tahab justkui "aeglasemalt tõusta" ja kui siis äkilisemalt gaasipedaali puutuda, siis kuskil 3500-4000 rpm peal saab siis musta pilve välja ja veakoodi ka:
Leak in AIR Intake System - 008825 / P2279.
Erineva info põhjal otsides netist on see selline loll viga, et ei oska kuskilt otsast peale hakata - kas tuleb hakata lambist juppe vahetama? A la tuulutusklapp, vaakumvoolikud?
Kas võib olla süüdi hoopis EGR klapp või turbo?
Kui süüde korraks välja keerata ning taas sisse - siis on kõik korras, kuni järgmise korrani (see järgmine kord juhtub üsna suvalisel hetkel - saab mitu nädalat sõita ja seejäre möödasõidul viskab jälle vahel tulukese põlema).
Olen tähele pannud, et kui rahulikult kiirendada, siis ei ole probleemi. Muidu kui rahulikult sõita, siis ei ole ei suitsu, ega ka mootori töös mingeid anomaaliaid näha, probleem just kiirendamisel.
Kuidagi "tagumikuga" on seda ka tunda kui on oht, et kohe jälle vea viskab - mootor tundub kuidagi uimane ja tahhomeeter tahab justkui "aeglasemalt tõusta" ja kui siis äkilisemalt gaasipedaali puutuda, siis kuskil 3500-4000 rpm peal saab siis musta pilve välja ja veakoodi ka:
Leak in AIR Intake System - 008825 / P2279.
Erineva info põhjal otsides netist on see selline loll viga, et ei oska kuskilt otsast peale hakata - kas tuleb hakata lambist juppe vahetama? A la tuulutusklapp, vaakumvoolikud?
Kas võib olla süüdi hoopis EGR klapp või turbo?
Viimati muutis volfram, 07 Okt 2021, 23:10, muudetud 1 kord kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
Koba turbo lõdvikud ja nende kinnitused kõigepealt läbi, eriti need kinnitused, mis radika külge lähevad.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Olzz
- Huviline
- Postitusi: 115
- Liitunud: 09 Nov 2014, 23:03
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
Pole endal 1:1 sama mootor, kuid sümptomid olid identsed kui mootori ees oleva pöördklapi lõdvikute pinguktusvitsad polnud korralikult kinni.
Kuid tagasi sai pestud läbi pöördklapp ja mingil hetkel hakkasid lõdviku ühendused lekkima.
Vaata üle, äkki on abi.
Kuid tagasi sai pestud läbi pöördklapp ja mingil hetkel hakkasid lõdviku ühendused lekkima.
Vaata üle, äkki on abi.
B6 Passat Variant, 2007 2,0TFSI (BWA),automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
B7 Alltrack, 2014 2,0 TDI(130KW), automat.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
Võimalik, et geomeetria kinni. Hakkas endal ka mingil ajal sarnaste sümptomitega lollitama ja lõpuks oligi peaaegu iga kõvema vajutusega limpmodes koguaeg.
Peale puhastamist mured kadusid
Peale puhastamist mured kadusid
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 30 korda
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
See veakood peaks tulema sellest, et oluliselt rohkem õhku läheb läbi õhulugeja kui normaalne on ja sellele õhukogusele vastavat turborõhku ei tule. Ehk siis kõige loogilisem on ikkagi leke rõhupoolel.
Kui sõidu ajal vaadata arvutiga neid rõhkusid ja õhukoguseid, siis äkki selgub midagi.
Kui sõidu ajal vaadata arvutiga neid rõhkusid ja õhukoguseid, siis äkki selgub midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 09 Juul 2021, 11:14
- Auto: VW Touran 2007 2.0TDI 103kW BMM
- Asukoht: Tallinn
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
Tänan! sain mitmed ideed ja vaatan üle! Annan teada ka kui lahendus leitud
-
- Huviline
- Postitusi: 6
- Liitunud: 09 Juul 2021, 11:14
- Auto: VW Touran 2007 2.0TDI 103kW BMM
- Asukoht: Tallinn
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema
Jäi siia kirjutamata, et vea põhjus sai üles leitud - üks turbovoolikutest mootori taga oli praoga.
Peale vooliku vahetust ning ka turbo puhastust probleemid kadusid.
Peale vooliku vahetust ning ka turbo puhastust probleemid kadusid.
Viimati muutis volfram, 07 Okt 2021, 22:38, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
2.0TDI BMM kiirendades suitseb, mootorituli läheb põlema [Lahendatud]
Tänud teavitamast! 

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..