Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Tere,
Mure järgmine: eile hommikul tööle sõites märkasin, et head-up display pole ennast üles tõstnud, aga pealmine kaas oli eest ära sõitnud. Head-up display nuppu vajutades klappis kaane peale-maha-peale. Siis uuesti nuppu vajutades klappis ennast ilusti välja ja töötas normaalselt kuni siis uuesti oli vaja sõitma minma ja enam ei klappimid pealmist katet ka maha.
Menüüst proovida head-up display settinguid muuta ütleb lihtsalt, et “this function is not available” vms.
Sain täna Boschi KTSi järgi panna ja veakoode süsteemis ei ole ning aktiiv testiga endiselt display ei klapi lahti.
On kellegil kogemusi sarnase probleemiga?
Mure järgmine: eile hommikul tööle sõites märkasin, et head-up display pole ennast üles tõstnud, aga pealmine kaas oli eest ära sõitnud. Head-up display nuppu vajutades klappis kaane peale-maha-peale. Siis uuesti nuppu vajutades klappis ennast ilusti välja ja töötas normaalselt kuni siis uuesti oli vaja sõitma minma ja enam ei klappimid pealmist katet ka maha.
Menüüst proovida head-up display settinguid muuta ütleb lihtsalt, et “this function is not available” vms.
Sain täna Boschi KTSi järgi panna ja veakoode süsteemis ei ole ning aktiiv testiga endiselt display ei klapi lahti.
On kellegil kogemusi sarnase probleemiga?
-
- Huviline
- Postitusi: 2305
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
otsi kasutaja aus auto teemat, äsja korraldas selle sama asjaga midagi.
.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Kui ta nüüd otsas pole päriselt, siis on ta lihtsalt määrde ootel. PTFE paks määre ja plastik kruvide vahele.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- aus
- Huviline
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 24 Veebr 2014, 22:37
- Telefon: 5238749
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 80 korda
- Tänatud: 36 korda
- Kontakt:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Diagnostika peaks nägema, kas mooduliga üldse ühendust saab. Kas see Bosch seda näidata oskab? Samas, kui ütled, et vigu süsteemis pole, siis tõenäoliselt moodulile ligi saab (muidu oleks CANis viga, et igatsetakse seda moodulit taga).
Aga kui nupuvajutusele enam plastikkate ka armatuuril maha ei sõida, siis on pigem seal rohkem häda kui lihtsalt kulunud hammakad. Pigem mingid juhtmed, pistikud? On midagi tehtud hiljuti?
Kui varem töötas, siis kas oli kuulda üleliigset raginat või krõbinat HUDi juurest?
Aga kui nupuvajutusele enam plastikkate ka armatuuril maha ei sõida, siis on pigem seal rohkem häda kui lihtsalt kulunud hammakad. Pigem mingid juhtmed, pistikud? On midagi tehtud hiljuti?
Kui varem töötas, siis kas oli kuulda üleliigset raginat või krõbinat HUDi juurest?
Le VW Freaks - diagnostika, projektid: koduleht | Facebook | Originaal VCDS (HEX-V2) võimalus Tartus, Viljandis ja linnade lähiümbruses.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
My motion is 4motion. | Aeg-ajalt tundub mulle, et kilovattide arv on pöördvõrdelises seoses mõistusega.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Sai täna siis kogu kupatus küljest ära võetud ja kõik liikuvad osad ära määritud küll paksema määrdega ja PTFE spreiga. Asi ei tööta endiselt.
Mina saan sellest süsteemist nii aru, et kui süüte sisse paned siis esialgu liigub klaas väikse nõksu, siis jääb seisma samal ajal hakkab pealmine kate maha jooksma ja kui pealmine kate maas, siis tõuseb klaas üles.
Täna igasugu erinevaid asendeid proovides sai paar korda nii, et kate jooksis ilusti maha ja klaas tõusis üles ja pilt oli ka ees, aga kui nt süüde välja võtta või kõrgust reguleerida siis kustub pilt ära aga klaas tagasi ei jookse. Kui panna algasendiks, et klaas on üleval, siis jooksis klaas ilusti alla ka kui süüde sisse panna.
Kohati jäi tunne nagu ei oleks klaasi ja pealmise katte asendid omavahel sünkroonis vms.
Veel proovisin täna obdeleveniga veakoode lugeda, ainsana olid tulnund tänase läbisõiduga klaasi asendi lõpu lüliti viga ja mehaaniline viga. Need vead tekkisid tõenäoliselt siis kui lasin lihtsalt huvipärast sellel tiguülekande hammakal tühjalt käia (et teada saada kas mootor üldse töötab).
Miks ma üldse kahtlustan mingit sünkrooni asja on selle pärast, et nagu ikka oli vaja ennem küüneviha sisse ajada kui reaalselt sai asi auto küljest ära võetud. Pm mis ma tegin oli see, et lükkasin hommikul käega katteplastiku maha. Kuna midagi ei muutunud siis proovisin katet tagasi peale tõmmata (maha läks muidugi väga kergelt ja ilma raginateta) ja siis jooksis kuigi palju see kate üle hammaste.
Mina saan sellest süsteemist nii aru, et kui süüte sisse paned siis esialgu liigub klaas väikse nõksu, siis jääb seisma samal ajal hakkab pealmine kate maha jooksma ja kui pealmine kate maas, siis tõuseb klaas üles.
Täna igasugu erinevaid asendeid proovides sai paar korda nii, et kate jooksis ilusti maha ja klaas tõusis üles ja pilt oli ka ees, aga kui nt süüde välja võtta või kõrgust reguleerida siis kustub pilt ära aga klaas tagasi ei jookse. Kui panna algasendiks, et klaas on üleval, siis jooksis klaas ilusti alla ka kui süüde sisse panna.
Kohati jäi tunne nagu ei oleks klaasi ja pealmise katte asendid omavahel sünkroonis vms.
Veel proovisin täna obdeleveniga veakoode lugeda, ainsana olid tulnund tänase läbisõiduga klaasi asendi lõpu lüliti viga ja mehaaniline viga. Need vead tekkisid tõenäoliselt siis kui lasin lihtsalt huvipärast sellel tiguülekande hammakal tühjalt käia (et teada saada kas mootor üldse töötab).
Miks ma üldse kahtlustan mingit sünkrooni asja on selle pärast, et nagu ikka oli vaja ennem küüneviha sisse ajada kui reaalselt sai asi auto küljest ära võetud. Pm mis ma tegin oli see, et lükkasin hommikul käega katteplastiku maha. Kuna midagi ei muutunud siis proovisin katet tagasi peale tõmmata (maha läks muidugi väga kergelt ja ilma raginateta) ja siis jooksis kuigi palju see kate üle hammaste.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Kas selle musta katte alt ka kruvi määrisid? Selleks peab mõne kruvi ka lahti keerama ja mõne katte eemaldama.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Kui nüüd aus-i küsimustele vastata siis ise oman seda autot alates juunist ja selle ajaga pole midagi tehtud, ajaloo järgi pole saksas ka seda süsteemi ennem näpitud.
Heli osas ei ütleks, et mingid erilist häält oleks varasemalt teinud. Suht vaikselt toimetas üles tõustes ja alla minnes.
Võibolla vaikselt võis vahest mingi kääksu kuulda, aga mitte midagi sellist mis häirima hakkaks.
Tundub, et pealmine kate saab avanemis signaali klaasi asendist ja kui klaas ei liigu siis ei tule kate ka maha. Kui klaas teeb oma pisikese liikumise ära siis sõidab kate ka ilusti maha.Mul muidugi oli täna see katte mehhanism ka armatuurile välja tõstetud ja siis sai proovida klaasi ja katte omavahelisi erinevaid asendeid.
Heli osas ei ütleks, et mingid erilist häält oleks varasemalt teinud. Suht vaikselt toimetas üles tõustes ja alla minnes.
Võibolla vaikselt võis vahest mingi kääksu kuulda, aga mitte midagi sellist mis häirima hakkaks.
Tundub, et pealmine kate saab avanemis signaali klaasi asendist ja kui klaas ei liigu siis ei tule kate ka maha. Kui klaas teeb oma pisikese liikumise ära siis sõidab kate ka ilusti maha.Mul muidugi oli täna see katte mehhanism ka armatuurile välja tõstetud ja siis sai proovida klaasi ja katte omavahelisi erinevaid asendeid.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Sai tehtud nii, et tiguülkandele ja nendele metall varrastele sai pandud paksemat vaseliini taolist määret ja nendele plastik hoovastikele mis katete all sai pandud PTFE pihustatavat määret. Niisama liigutades käis suht libedalt
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Oot oot….niisama nad käega liikuda küll ei tohi. Ta on ikka üpris lukus seal. Seal on üks piklik kate mis käib maha ja selle katte all on valge määritud kruviratas. Selleks pead aga lahti keerama selle klaasi liigutava varraste komplekti. Seejärel saad ta eemale ja ligi sellele nimetatud mehhanismile. Kate on kitsas ja piklik. Taga pool laiupidi varda *kohal*.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 22 Mai 2015, 18:32
- Auto: VW Passat B6 2.0 TDi 103kW
- Asukoht:
Vw passat B8 Bitdi Head-up display lõpetas töötamise
Piltidelt näha need katted mis ära võtsin ja ma võtsin ära ka selle pika varda mida tiguhammakas liigutab. Ei tea kas ei oleks äkki tohtinud

