Esiteks tervitan kõiki uue tegelasena siin foorumis. Mõtlesin, et kuna rändas minu kätte üks huvitav neljarattaline, ja ideed veel lahtised, mis temaga teha, teeks siia ühe väikese teemakese, kus panen kirja seiklused, tegemised, ideed ja mured.


Kaitse ja pirn on uued, ilmselt parempoolsel gabariidil kuskil mingi ühendus jamab.
Tegemist siis 88´ Jettaga. Veab edasi monopritsega 1.6 mootor koos viiekäigulise kastiga. Läbisõit on 300 968 km (tubli poiss) ja peaks mainima, et salongist väga seda ei näe. Samas MNT andmetel Eestisse saabumisest alates 97. aastast, on läbisõit suht stabiilse ja loogilise tõusuga. Kerel jällegist on aeg ja teeolud oma töö teinud ja arme on näha. Üleüldiselt kere on tugev ja läbivat roostet kuskil , eriti tavakohtades (ukseääred, koopaservad, karbid jne) pole. Pindmise roostemullitamisega hakkan vaikselt tegelema peale seda, kui kõik ülejäänud, häirivamad ja elulisemalt tähtsamad pudinad on likvideeritud, mis on siis järgmised:
- Klapikambrikaane tihend lekib.
- Karpa vajab regullimist, natuke ebaühtlane mootoritöö tühikäigul ja sõidul.
- El-süsteemist vaja eemaldada mingi 2000-ndate algusaegadel külgearetatud odav immo.
- Uued küünlad ja juhtmed.
- Mittepõlevad gabariidid korda teha.
- Diskreetselt kuskile üks lisa kelladeblokk tekitada, kus näitaks veetempi, laadimist ja õlirõhku.
Masin ise muidu sõidab, töötab väga hästi ja minu jaoks üllatavalt vaikselt ja pehmelt. Sillad on tuugad, kolinaid, kolkse ja kiskumisi pole. Mis veel mind üllatas oli see, kui hea läbitavusega ta on, arvestades mootori võimsust ja üherattavedu


Aga ma arvan, et hetkel aitab jutust ja allpool paar pilti ka






Üks üllatav hea avastus oli veel klaasitihendite vettpidavus- ainult üks tagumine ukseklaas natuke lasi vett läbi kui survekaga hagu andsin. Pole paha saavutus 34 aasta vanuste tihendite kohta
