Õlivahetuse ajal lasin kiirelt vaadata üle ka, et mis seal koliseb ja vahetust tahab. Vastuseks sain, et alumine esimene, selline metallkolakas ja maksab 60-100 euri jupp. Tahtsin täpsemalt teada, et mis asi see siis ikkagi on õige nimega kui ma näiteks tahaks osta aga vastust ei saanud. Ehk aitate teie sellise rumala küsimusega neiut
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 22 Nov 2021, 22:54
- Asukoht: Pärnu
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Juhi pool käib kõva kolakas kui suuremat raputust saab auto, nt munakivi teed.
Õlivahetuse ajal lasin kiirelt vaadata üle ka, et mis seal koliseb ja vahetust tahab. Vastuseks sain, et alumine esimene, selline metallkolakas ja maksab 60-100 euri jupp. Tahtsin täpsemalt teada, et mis asi see siis ikkagi on õige nimega kui ma näiteks tahaks osta aga vastust ei saanud. Ehk aitate teie sellise rumala küsimusega neiut
Õlivahetuse ajal lasin kiirelt vaadata üle ka, et mis seal koliseb ja vahetust tahab. Vastuseks sain, et alumine esimene, selline metallkolakas ja maksab 60-100 euri jupp. Tahtsin täpsemalt teada, et mis asi see siis ikkagi on õige nimega kui ma näiteks tahaks osta aga vastust ei saanud. Ehk aitate teie sellise rumala küsimusega neiut
Viimati muutis GTI, 23 Nov 2021, 10:38, muudetud 1 kord kokku.
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b5, esimene alumine?
Multilink ja seal kokku 4 õõtshooba, all kaks ja üleval kaks ehk siis on mõeldud vasakut alumist esimest õõtsa.
https://tooted.aeromotors.ee/assets/009 ... 063136.jpg
Majanduslikult otstarbekas oleks vahetada kolksuv õõts ASAP kui end kraavist leida soovi
https://tooted.aeromotors.ee/assets/009 ... 063136.jpg
Majanduslikult otstarbekas oleks vahetada kolksuv õõts ASAP kui end kraavist leida soovi

-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Siin vastan küll konkreetselt. Olgu mistahes kolks b5. esisillas,tuleb kõik vahetada. Lammutus on ju teada. Üks jupp on teise taga j n e. Ja reegel. Kõik on ühe vanused. Lihtsalt keegi on esimene kolksus.
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
+1
Ja enda kogemusele tuginedes (ka siin foorumis juttu teinud) soovitaks soojalt ühte soodsamat komplekti:
https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 0-esen-skv
Teema algatajale: ühe kaupa vahetamisel maksad lõpuks mitmekordse tööraha ja jäädki neid aeg-ajalt vahetama.
Aga kui autot pikalt hoida ei plaani, siis vaheta see 1 jubin ära (peaks olema https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 1-esen-skv)
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Palun hoidume arvuti kaudu täppisdiagnooside panemisest. Teemaalgataja võibki minna ja osta soovitatud varuosa ära (sest foorumis ju öeldi...)- pärast selgub et vahetust vajab hoopis mingi muu detail.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
No see küll vale väide. Vähe on neid, kes ühe kulunud puksi peale terve esisilla kaikad ära vahetab. Enamus ikka vahetavad selle ära, mis läbi läinud või hakkab kohe minema ja kõik.
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Kuna tegu b5/5.5 kerega siis omast kogemusest pean nõustuma T6nisega, lähevad lühikese vahega järjest tavaliselt.. Üldiselt ei juhtu puksidega midagi(b5/5,5) sarniir on see mis passati sillas otsa saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
etnes 858. Nüüd läks lappama sinu ütlemine passat B5 5,5 esisillast. Vähe on neid kes ühe kulunud puksi peale terve esisilla kaikad ära vahetavad. Teades seda silda,siis ongi nii,et kapitaal remont tuleb teha. Kui oled auto peremees,ja tead mis sind ees ootab ja tehniliselt taiplik siis ka ei tee ju topelt tööd. Vead on siiski liigendites,sõrmedes,mitte puksides. Ludu puks ei kolksu.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Eelmine kommentaar taaskord jäi veidi segaseks,. aga ise olen vahetanud ikka selle kaika mis parajasti vahetust vajab.
Samamoodi nagu rattalaagreid ja näiteks amorte. No ei saa nad otsa samal ajal.
Kindlasti hea mõte vahetada korraga, aga igakord tervet silda vahetada on ka veits nagu imelik.
Samamoodi nagu rattalaagreid ja näiteks amorte. No ei saa nad otsa samal ajal.
Kindlasti hea mõte vahetada korraga, aga igakord tervet silda vahetada on ka veits nagu imelik.
Viimati muutis Alhambra, 25 Nov 2021, 18:51, muudetud 1 kord kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Ma olen nõus, et kui plaanid sellise silla ehitusega autot pikemalt hoida on mõistlik remondi komplekt alla panna ehk kõik ära vahetada. Enamus seda ei tee ja vahetavad selle, mis ülevaatusel öeldakse, et läbi
vahetasin samamoodi b5.5 ainult need, mis läbi olid ja sõitsin kaua ringi, enne kui järgmine asi läks.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Mulle tundub, et selle teema algatajat tegelikult väga ei huvitagi, kas peaks neid kaikaid ühekaupa või hulgi vahetama. Ilmselt on auto kuskil töökojas juba remondis. Aga võib olla tulevikus saab keegi sellest konkreetsest teemast abi, nii arutage aga edasi 

- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Rattalaagrid, amordid, vedrud, stabika kondid, õõtsa puksid vahetatakse ikka paarina välja üldiselt.. Saasta remonti/“müügiks” teha siis jah, ilmselt vahetatakse 1 detaili kaupa juppe. Piduriklotsid ja kettad vahetad ka sealt kus kulunud? ?Alhambra kirjutas: ↑25 Nov 2021, 18:50 Eelmine kommentaar taaskord jäi veidi segaseks,. aga ise olen vahetanud ikka selle kaika mis parajasti vahetust vajab.
Samamoodi nagu rattalaagreid ja näiteks amorte. No ei saa nad otsa samal ajal.
Kindlasti hea mõte vahetada korraga, aga igakord tervet silda vahetada on ka veits nagu imelik.

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Amortide ja vedrudega nõustun, ehk ka õõtsapuksid kui just teisepoole omad väga head välja ei näe. Muud pigem vahetaks vajadusepõhiselt, kogemus B5e rattalaagritega kus vahetati üks tagumine 250 000km tagasi ja teine siiani väsimuse märke ei näita. Samuti esimene rattalaager sai vahetatud ainult üks, kusjuures uus skf-i laager hakkas 30 000km pärast laulma nagu vanagi (pressiga ilusti paigaldatud jne), sai uus skf ja peale seda 100 000km vaikus olnud, teistpoolt pole endiselt vahetanud. Ehk siis alati ei garanteeri ka uus kvaliteetse tootja jupp muretut pikka eluiga ja igaks-juhuks isiklikult ei vahetaks.
B5 sillaosad on selline nii ja naa värk. Kui ostad auto ja eelnev ajalugu teadmata siis on mõistlik uus komplekt alla lükata. Kui enda ostetud komplektis mõni läbi läheb mitte väga suure läbisõidu pealt siis olen vahetanud ka üksikult. Näiteks kogemus odava komplektiga kus üks õõts hakkas 30 000km peal häält tegema, vahetasin ainult selle ära ja ülejäänud komplekt kestis üle 110 000km. Õõtsade vahetuse puhul on miinuseks võrreldes näiteks rattalaagri ja stabika kontidega sillastendi vajadus korrektselt tegemiseks.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Läksin vähe hoogu jah vist . Amorte ja piduriklotse/kettaid tõesti eraldi ei vaheta
Aga tervet silda mingi kääksuva puksi pärast küll ei vaheta. Ratta laager hakkab undama, siis peaks ka igakord kõik neli vahetama?
Eks igaüks teeb kuidas õigeks peab, aga ise iga aasta tervet silda küll ei vaheta.
Kui klient soovib, siis loomulikult, aga oma pannil teen vastavalt vajadusele.

Eks igaüks teeb kuidas õigeks peab, aga ise iga aasta tervet silda küll ei vaheta.
Kui klient soovib, siis loomulikult, aga oma pannil teen vastavalt vajadusele.
-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 14 Veebr 2015, 17:30
- Auto: Passat B5 '98 - 1.9 TDI 81kw
- Asukoht: Tartu linn
- Tänanud: 19 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
No kui üks auto pool on kulunud pukside ja sarniiridega, vahetad sellel pool tutnoide vastu välja, siis uued mõjutavad teisel pool olevaid vanemaid. Samamoodi, kui ühel püstakul on üks tutikas šarniir, teised kulunud, siis kulunemine mängib vanema kahjuks.
Vaidlemise koht. Kindlasti on neid, kellel on üksikult vahetamine kasulik olnud. Üldjuhul, kui mingi puks/šarniir manalasse läinud, ei ole teised ka kaugel enam.
Vaidlemise koht. Kindlasti on neid, kellel on üksikult vahetamine kasulik olnud. Üldjuhul, kui mingi puks/šarniir manalasse läinud, ei ole teised ka kaugel enam.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Tükk haaval vahetades on sama hea mis kõrge intressiga laenu võtta. Iga natukese aja tagant maksad järgmise hoova vahetamisel silla regulli eest peale, võiks ju ühe korra ja korralikult teha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- Siim
- Huviline
- Postitusi: 2489
- Liitunud: 11 Juul 2009, 11:00
- Auto: A6 C7 BiTDI, Octavia ‘15 tdi
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 4 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Mitte 4 laagrit, vaid ikka paarina(silla kohta).Minu kogemus on näidanud siiani, et kui läheb 1 laager, siis on ka tema paariline suhteliselt kohe undama hakanud.Alhambra kirjutas: ↑26 Nov 2021, 05:26 Läksin vähe hoogu jah vist . Amorte ja piduriklotse/kettaid tõesti eraldi ei vahetaAga tervet silda mingi kääksuva puksi pärast küll ei vaheta. Ratta laager hakkab undama, siis peaks ka igakord kõik neli vahetama?
Eks igaüks teeb kuidas õigeks peab, aga ise iga aasta tervet silda küll ei vaheta.
Kui klient soovib, siis loomulikult, aga oma pannil teen vastavalt vajadusele.
Aga jah, eks igaüks teab kuidas on õige tema jaoks.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Eks see rohkem maitse asi ole. Mõni kindlasti vahetab ka rehve ja sokke ükshaaval.
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Sokke saab veel omavahel vasaku ja parema vastu vahetada või pahupidi pöörata.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- tito
- Huviline
- Postitusi: 5292
- Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
- Asukoht:
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 220 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Joujoujou, ma just vahetasin diagoonalis laagreid, et ABS andur signaali kätte saaks. Laagritel endil polnud häda kedagiSiim kirjutas: ↑26 Nov 2021, 18:33Mitte 4 laagrit, vaid ikka paarina(silla kohta).Minu kogemus on näidanud siiani, et kui läheb 1 laager, siis on ka tema paariline suhteliselt kohe undama hakanud.Alhambra kirjutas: ↑26 Nov 2021, 05:26 Läksin vähe hoogu jah vist . Amorte ja piduriklotse/kettaid tõesti eraldi ei vahetaAga tervet silda mingi kääksuva puksi pärast küll ei vaheta. Ratta laager hakkab undama, siis peaks ka igakord kõik neli vahetama?
Eks igaüks teeb kuidas õigeks peab, aga ise iga aasta tervet silda küll ei vaheta.
Kui klient soovib, siis loomulikult, aga oma pannil teen vastavalt vajadusele.
Aga jah, eks igaüks teab kuidas on õige tema jaoks.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Eks varsti teine diagonaal järgi....
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b5 esisillas kolin, esimene alumine õõtshoob?
Kas B8l. esisillas on see hoobadega ,,laste haigus,, juba kõrvaldatud? Kas passatiga B10. saab ka,,normaalselt,, sõita, et seda juhet,kaablit ei pea kaasas vedama? Ei ela ju TALLINAS ,kus iga kilomeetril on kaabli vennad oote valmis.