VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 08 Aug 2012, 14:13
- Telefon: 56715viis59
- Auto: VW Golf III GTD ,VW Golf III TDi syncro, Audi A4 TDI Quattro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Mureks golfi visco mis annab ülekande tagumistele ratastele. Kas siin foorumis on inimest kes on ise seda reaalselt taastanud ning asi ka toimima saadud?
Viimati muutis v2000, 06 Jaan 2022, 20:53, muudetud 1 kord kokku.
Street Stock 2K (ätt) 151.4db
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Kasutajad Kaido83 ja uno peaksid teadma viscodest nii mõndagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 11
- Liitunud: 08 Aug 2012, 14:13
- Telefon: 56715viis59
- Auto: VW Golf III GTD ,VW Golf III TDi syncro, Audi A4 TDI Quattro
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Kaido jagas lahkesti infot, suured tänud selleeest !!
Visco avamise kohta andis infot Haapsalu kodanik Rait Peedoson , ilma selleta oleks selle vist puruks teinud.
Ei hakka kustutama aga kui moderaatorid tahavad, siis palun.
Nimelt probleem oli golf III nelikveo visco siduris, nelikvedu ei töötanud. Sai vahetatud õli aga ei hakanud siiski tööle. Ostsin "taastatud" kasutatud asja ja ka ei hakanud tööle. Viga oli lihtne, nii minu kui ka ostetud asjas oli vale viskoosusega õli. Ega sellekohta mingit manuali ei ole mida lugeda seega toimus kõik googeldamise teel.
Golf III 1.9Tdi 66kw
~~290g silikon õli mille viskoosus 100 000cps (mina tellisin õli saksast https://www.rcfox.de/RCF20046-RCFOX-Sho ... 0cps-100ml , alla nädala oli kohal)
Uued tihendid saab mõõdujärgi tihendipoest. Neid X tihendeid originaalina uusi ei saa aga saab tihendi poest analooge mis on grammi mõõdult erinev aga sobib.
Visco avamine on paras meistriteos. Rauast osalt tuleb välja keerata fikseerimis polt ning ülerõhu ventiil mis hoiab sisemist plaati kinni. Keskmine osa tuleb pöörlema saada siis saab keerata välja rauast stopper rõnga. Kuuma/külma ja koputamist ning tuli.
Kogu see jama puhtaks pesta oli kõige parem lahendus bensiin mida ka ohe algul soovitati.
Varuda kummikindaid rohkelt.
Kui asjad puhtad siis tuldud teed kokku, isiklikult tühjendasin esimene pudeli õli põhja ning hakkasin kettaid sisse uputama. Aega nõudev töö kuna see õli on paksem kui mesi.
4x100g on piisav, endal jäi kolmveerand pudelist alles.
Ja voilaa, syncro töötab ning see talv on eriti magusa tulemusega see takistute rada olnud.
Visco avamise kohta andis infot Haapsalu kodanik Rait Peedoson , ilma selleta oleks selle vist puruks teinud.
Ei hakka kustutama aga kui moderaatorid tahavad, siis palun.
Nimelt probleem oli golf III nelikveo visco siduris, nelikvedu ei töötanud. Sai vahetatud õli aga ei hakanud siiski tööle. Ostsin "taastatud" kasutatud asja ja ka ei hakanud tööle. Viga oli lihtne, nii minu kui ka ostetud asjas oli vale viskoosusega õli. Ega sellekohta mingit manuali ei ole mida lugeda seega toimus kõik googeldamise teel.
Golf III 1.9Tdi 66kw
~~290g silikon õli mille viskoosus 100 000cps (mina tellisin õli saksast https://www.rcfox.de/RCF20046-RCFOX-Sho ... 0cps-100ml , alla nädala oli kohal)
Uued tihendid saab mõõdujärgi tihendipoest. Neid X tihendeid originaalina uusi ei saa aga saab tihendi poest analooge mis on grammi mõõdult erinev aga sobib.
Visco avamine on paras meistriteos. Rauast osalt tuleb välja keerata fikseerimis polt ning ülerõhu ventiil mis hoiab sisemist plaati kinni. Keskmine osa tuleb pöörlema saada siis saab keerata välja rauast stopper rõnga. Kuuma/külma ja koputamist ning tuli.
Kogu see jama puhtaks pesta oli kõige parem lahendus bensiin mida ka ohe algul soovitati.
Varuda kummikindaid rohkelt.
Kui asjad puhtad siis tuldud teed kokku, isiklikult tühjendasin esimene pudeli õli põhja ning hakkasin kettaid sisse uputama. Aega nõudev töö kuna see õli on paksem kui mesi.
4x100g on piisav, endal jäi kolmveerand pudelist alles.
Ja voilaa, syncro töötab ning see talv on eriti magusa tulemusega see takistute rada olnud.
Viimati muutis v2000, 17 Veebr 2022, 10:16, muudetud 1 kord kokku.
Street Stock 2K (ätt) 151.4db
-
- Huviline
- Postitusi: 821
- Liitunud: 05 Aug 2010, 15:45
- Telefon: 55596240
- Auto: Golf II
- Asukoht: Haapsalu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 27 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Ka minu antud viscos oli 100000 vedelik ja kogus +-2g täpsusega paigas. Järelukult on 100000 ja 100000 vedelikud ka sõltuvalt müüast erinevad. Tehas tegelikult nõuab tunduvalt madalama viscoossusega õli kui 100000. Kui mälu ei peta sai selle kuti käest tellitud. https://www.ebay.ie/sch/i.html?isRefine ... lchemist17v2000 kirjutas: ↑17 Veebr 2022, 10:04 Kaido jagas lahkesti infot, suured tänud selleeest !!
Visco avamise kohta andis infot Haapsalu kodanik Rait Peedoson , ilma selleta oleks selle vist puruks teinud.
Ei hakka kustutama aga kui moderaatorid tahavad, siis palun.
Nimelt probleem oli golf III nelikveo visco siduris, nelikvedu ei töötanud. Sai vahetatud õli aga ei hakanud siiski tööle. Ostsin "taastatud" kasutatud asja ja ka ei hakanud tööle. Viga oli lihtne, nii minu kui ka ostetud asjas oli vale viskoosusega õli. Ega sellekohta mingit manuali ei ole mida lugeda seega toimus kõik googeldamise teel.
Golf III 1.9Tdi 66kw
~~290g silikon õli mille viskoosus 100 000cps (mina tellisin õli saksast https://www.rcfox.de/RCF20046-RCFOX-Sho ... 0cps-100ml , alla nädala oli kohal)
Uued tihendid saab mõõdujärgi tihendipoest. Neid X tihendeid originaalina uusi ei saa aga saab tihendi poest analooge mis on grammi mõõdult erinev aga sobib.
Visco avamine on paras meistriteos. Rauast osalt tuleb välja keerata fikseerimis polt ning ülerõhu ventiil mis hoiab sisemist plaati kinni. Keskmine osa tuleb pöörlema saada siis saab keerata välja rauast stopper rõnga. Kuuma/külma ja koputamist ning tuli.
Kogu see jama puhtaks pesta oli kõige parem lahendus bensiin mida ka ohe algul soovitati.
Varuda kummikindaid rohkelt.
Kui asjad puhtad siis tuldud teed kokku, isiklikult tühjendasin esimene pudeli õli põhja ning hakkasin kettaid sisse uputama. Aega nõudev töö kuna see õli on paksem kui mesi.
4x100g on piisav, endal jäi kolmveerand pudelist alles.
Ja voilaa, syncro töötab ning see talv on eriti magusa tulemusega see takistute rada olnud.
Viimati muutis Petzo, 17 Veebr 2022, 10:17, muudetud 1 kord kokku.
Rait.
-
- Klubiline
- Postitusi: 67
- Liitunud: 18 Nov 2012, 18:49
- Auto: Passat B3 1,8 BBM Twinscrew Syncro
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 9 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Jätkan teemat küsimusega, et kas sama viscoosusega vedelik sobib B3 syncro viscosse.
Samuti olen ka tihendite otsinguil, kuna potentsiaalselt tihendi pärast jooksis viscost määre välja ja vedu lakkas töötamast...
Samuti olen ka tihendite otsinguil, kuna potentsiaalselt tihendi pärast jooksis viscost määre välja ja vedu lakkas töötamast...
It's not perfect, but it's perfectly drivable!
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
Miks peab olema karu see, keda terve metsaga tümitatakse ???
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
VW Golf III Visco veosidur / otsin inimest kes selle hingelu teab.
Kindlasti sobib, peaks isegi sama visco olema, vähemalt samamoodi käib lahti.