Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
- Auto: VW transporter t5
- Asukoht: Viljandi
Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a
Tere äkki keegi oskab aidata, teema siis järgmine viskas järsku põlema eelsüüte küünla tule ja jõud kadunud. Pilt manuses
tänud ette vastamast-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
- Auto: VW transporter t5
- Asukoht: Viljandi
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 3
- Liitunud: 19 Jaan 2022, 21:55
- Auto: VW transporter t5
- Asukoht: Viljandi
Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a
Kui pumba pistik ära sai võtta sai pistikust mõõta sinna tulevaid Voolusid aga 12v ei saanud kuskilt kätte või kuidas selle pumba põhimõte on seal kolm juhet, ühest peaks tulema siis eelduste kohaselt vähemalt 12v ühest peaks pumba kiirust siis regullima ja kolmas siis -. Võib nii olla???
-
- Huviline
- Postitusi: 129
- Liitunud: 19 Okt 2019, 23:06
- Asukoht: Tallinna ümbruses
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a
Minul tegi sellist nalja T5 haagissuvilat lätimaale vedades Riia külje all. Natuke suurem koormus ja sama seis. Sai siis suvila Kämpingusse ja koju autot vahetama. Kuni 100 km/h ilma haagiseta ja vaikselt kiirust meelitades oli kõik ok. Iga uus käivitus taastas normaalse olukorra, kuni ükskord küünla tuli jäigi põlema. Ainult turbo tegi teistssugust häält. 132 kw, biturbo.
Hiljem selgus siis, et turbo voolik oli väga imelikust kohast katki. Pidi olema tüüpviga. Kui teepeal otsisin, ei suutnud ise auku voolikus leida. Lohutati muidugi, et teip üksi poleks ka päästnud.
Kunagi varem, üsna kohe pärast auto ostmist oli samuti jõu väljalülitamine ja küünla vilkumine. Siis oli otsas mingi vahejahti, kust ka järelpõletusse torud lähvad ja peale õlifilter kinnitub. Pärast selle vahetust oli kõik ok, kuigi kartsin, et nüüd keeras alumiiniuribide tükkidega silindrid tuksi ja hakkab õli minema. Pole siiani julgenud vana lahti lõigata, et sisse vaadata
Kõik mis sealt seest puudu, on käinud läbi silindrite.
Nii et 132 kw 2.0 liitrise mootoriga on see küünla põlemine/vilkumine mitme erineva vea tunnuseks. Jõud kaob, kui lülitub mingisse töökotta sõitmise reziimi.
Hiljem selgus siis, et turbo voolik oli väga imelikust kohast katki. Pidi olema tüüpviga. Kui teepeal otsisin, ei suutnud ise auku voolikus leida. Lohutati muidugi, et teip üksi poleks ka päästnud.
Kunagi varem, üsna kohe pärast auto ostmist oli samuti jõu väljalülitamine ja küünla vilkumine. Siis oli otsas mingi vahejahti, kust ka järelpõletusse torud lähvad ja peale õlifilter kinnitub. Pärast selle vahetust oli kõik ok, kuigi kartsin, et nüüd keeras alumiiniuribide tükkidega silindrid tuksi ja hakkab õli minema. Pole siiani julgenud vana lahti lõigata, et sisse vaadata

Nii et 132 kw 2.0 liitrise mootoriga on see küünla põlemine/vilkumine mitme erineva vea tunnuseks. Jõud kaob, kui lülitub mingisse töökotta sõitmise reziimi.
OLD VWS` DON´T LEAK OIL
THEY MARK THEIR SPOT!
THEY MARK THEIR SPOT!
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Eelsüüte küünal vilgub ja jõud kadunud. Transporter t5 2011.a
Viga on raske ennustada, aga tundub, et klassikaline limpmode