PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Kaks korda juhtunud, et sõidu pealt läheb korraks põlema eelsüüteküünla (engine management fault) tuli, viskab ette kirja Werkstatt ja mootor sureb lihtsalt välja. Auto läheb uuesti käima (ühel korral käivitades mootor rappus esimesel katsel), kuid käivitudes ükski veatuli enam ei põle. On sellist asja kellelgi ette tulnud?
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Mõlemal korral ilmnenud 1-2 km sõidu algusest.
Sellised vead tulid välja. Mida soovitate edasi teha?
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Part No SW: 03G 997 020 T HW: 03G 906 018 CE
Component: R4 2.0l PPD1.5 G 5159
Revision: -H45- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000072
Shop #. WSC 00233 211 84929
VCID:3979CB6F70AC49D693D-806C
1 Fault Found:
004160 - Supply Voltage A for Injectors
P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 39
Mileage: 307718 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:32:05
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Torque: 144.0 Nm
Speed: 52 0 km/h
Battery Volts: 156 4 V
Battery Volts: 138. 5 V
Battery Volts 137 5 V
Battery Volts 135.5 V
Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044 .Ibl
Part No SW: 3C0 907 044 AF HW: 3C0 907 044 AF
Component: ClimatronicPQ46 050 0505
Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID:65C1571FAC941D36075-8030
2 Faults Found
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
000
- - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 51
Reset counter: 120
Mileage: 306894 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:10:31
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap, Left (V158)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 109
Reset counter: 118
Mileage: 303074 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 13:57:15
Sellised vead tulid välja. Mida soovitate edasi teha?
Address 01: Engine Labels: 03G-906-018-BKP.clb
Part No SW: 03G 997 020 T HW: 03G 906 018 CE
Component: R4 2.0l PPD1.5 G 5159
Revision: -H45- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000072
Shop #. WSC 00233 211 84929
VCID:3979CB6F70AC49D693D-806C
1 Fault Found:
004160 - Supply Voltage A for Injectors
P1040 - 006 - Circuit Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 39
Mileage: 307718 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 12:32:05
Freeze Frame:
RPM: 1952 /min
Torque: 144.0 Nm
Speed: 52 0 km/h
Battery Volts: 156 4 V
Battery Volts: 138. 5 V
Battery Volts 137 5 V
Battery Volts 135.5 V
Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044 .Ibl
Part No SW: 3C0 907 044 AF HW: 3C0 907 044 AF
Component: ClimatronicPQ46 050 0505
Revision: 00050005 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID:65C1571FAC941D36075-8030
2 Faults Found
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159)
000
- - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 51
Reset counter: 120
Mileage: 306894 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 14:10:31
01809 - Actuating Motor for Temperature Flap, Left (V158)
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 109
Reset counter: 118
Mileage: 303074 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 13:57:15
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Üks pihustitest tõenäoliselt vigane.
Keeruline tuvastada kui uuesti käima läheb kohe, muidu saaks ühekaupa lahti ühendada ja vaadata, et millal käivitub.
Keeruline tuvastada kui uuesti käima läheb kohe, muidu saaks ühekaupa lahti ühendada ja vaadata, et millal käivitub.
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Esmalt võiks selles vanuses pumpdüüsil klapikambri kaane all pihustite ja eelssüteküünalde juhtmekimbu ära vahetada UUE vastu. Odavam kui pihustid ja tihtipeale selline juhuslikult esinev viga sealt tuleb.
Varuosa kood 03G 971 033 M
Varuosa kood 03G 971 033 M
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Pärast diagnosti sõitis masin pea nädal otsa kenasti, kuid eile viskas pärst 100m sõitu uuesti sama kirja ette (werkstatt, motorstörung) ja mootor suri välja. Kolm-neli korda proovisin käivitada, kuid uuesti vedu ei võtnud ja viskas juba ka teisi kirju ette (õlitui läks põlema). Homme proovin uuesti käivitada ja töökotta saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Neid väga erinevas hinnaklassis.. Või õigemini.. on odavad ja kallid. Kas odavat tasub osta?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Ise valisin selle kalli. Ei viitsi arvet otsima hakata, aga saja ringis midagi maksis.
Iseenesest lihtne jupp, aga väljamaa foorumites surfates, siis nende 30 euristega tundus, et on palju jamasid olnud.
Tegelikult suht lihtne juhtme jupp+ mõned pistikud, ja tegelt usun, et see odavam toimib ka ilmselt sama hästi.
Mul andis esimese silindri pihusti koodi aeg-ajalt.
Iseenesest lihtne jupp, aga väljamaa foorumites surfates, siis nende 30 euristega tundus, et on palju jamasid olnud.
Tegelikult suht lihtne juhtme jupp+ mõned pistikud, ja tegelt usun, et see odavam toimib ka ilmselt sama hästi.
Mul andis esimese silindri pihusti koodi aeg-ajalt.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Forss sellel ajal kahte varianti ainult pakkuski.
Samas ebays on neid igas hinnaklassis. Päris mingit 10 eurost vast ikkagi ka ei tasuks valida.
Siis saad mitu korda klapikambrikaane tihendit osta ja seda kokku lahti ka veel kruvida, siis lõpuks see soodukas kaob sinna vahele ära ja pärast selgub, et vaja ikka korralik tükk osta sitemal juhul
Samas ebays on neid igas hinnaklassis. Päris mingit 10 eurost vast ikkagi ka ei tasuks valida.
Siis saad mitu korda klapikambrikaane tihendit osta ja seda kokku lahti ka veel kruvida, siis lõpuks see soodukas kaob sinna vahele ära ja pärast selgub, et vaja ikka korralik tükk osta sitemal juhul
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Välja sureb pigem lühise tõttu, kaablipuu viga on tavaliselt katkestus, halb kontakt pistikutes. Seega ma panustaks pigem pihusti peale.
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Olen näinud ka nii lagunenud juhtmekimpu, kus isolatsioon kohati täiesti eemaldunud ja juhtmedki kokku puutunud. Mina auto omanikuna pigem tegutseks kiiresti. Võib-olla ei ole kõik pihustid veel lühisesse läinud.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Lühise kõrvaldamine kuni 400 € ja mingit garantiid ei anta, et tegelikult kõik pärast toimima jääb.. Ongi nii s..t perspektiiv? Üsna levinud mootor siiski..
Enne seda ei ole olnud mootoriga mingeid muresid. Ok, paar aastat ja 40K sõitnud.
Enne seda ei ole olnud mootoriga mingeid muresid. Ok, paar aastat ja 40K sõitnud.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Kui pihusti lahti ühendamine aitas siis on pihusti kristall lühises.
Täiesti tavapärane nähtus. Vaheta heaga pihusti ära ja läheb elu edasi.
Levinud see mootor on aga hea küll mitte.
Täiesti tavapärane nähtus. Vaheta heaga pihusti ära ja läheb elu edasi.
Levinud see mootor on aga hea küll mitte.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
Need Siemensi pihustid ongi enamiku 16V PD-de kirstunaelaks. Peale mõraneva plokikaane muidugi. Ja peale kuuskandiga õlipumba

Kõige tugevam 2,0 16V PD peaks olema C-revisjon BKD.
Pole DPF-i, õlipump on ketiga ning pihustid ja ECU on Boschi toodang.
-
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 06 Juul 2008, 17:38
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
PASSAT B6 2.0 TDI 103 kW mootor sureb sõidu pealt välja
See asi lahenes siis pihusti parandusega, õnneks päris 0,4k see maksma ei läinud ja praegu masin liigub kenasti.
Saan aru, et esmane diagnost oli siis päris täpne?
Saan aru, et esmane diagnost oli siis päris täpne?